fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
kompresní tlaky http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=14107 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | dzimir [ 09 pro 2007 22:47 ] |
Předmět příspěvku: | kompresní tlaky |
zdravim, na svém motoru jsem měnil pístní kroužky, dělal jsem i ventily a nakonec jsem naměřil kompresní tlak cca 10bar, čili 1000kPa. Nevím jestli to není málo??? Zase ten motor má "podle knížky" ![]() |
Autor: | Wizzy [ 09 pro 2007 22:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud máš na všech válcích stejně, tak je to ok. |
Autor: | Walker [ 09 pro 2007 22:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kompresní tlak pro motor 1,6 typ LUC Normální12 - 14(bar) Minimum10(bar) |
Autor: | Wizzy [ 09 pro 2007 23:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Záleží taky čím a jak to měříš... |
Autor: | dzimir [ 09 pro 2007 23:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak typ to je L4B. Ten LUC má zase vyšší kompresní poměr co jsem koukal, tak s tím to nemůžu srovnávat. |
Autor: | Walker [ 09 pro 2007 23:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
No i pro tenhle motor by měly být ty tlaky stejný... Kód motoruL4B Zdvihový objem1597(cc) Volnoběžné otáčky900 ± 25(upm) Ventilová vůle Hydraulika Kompresní tlak Normální12 - 14(bar) Minimum10(bar) Tlak oleje 1.0/900(bar / ot/min) Palivový systém (výrobce a typ) Bosch KE-Jetronic Pořadí pálení1-3-4-2 Předstih (před HÚ)12 ± 2/900(° / upm) Odpor zapalovací cívky, primár0.72 - 0.88(ohm) Odpor zapalovací cívky, sekundár4500 - 7000(ohm) Svíčky (výrobce a typ)Motorcraft AGPR22C Vzdálenost elektrod svíčky0.75(mm) Tlak vstřikovacího čerpadla2.7(bar) CO obsah< 0.5(%)CO214.5 - 16.0(%)HC100(ppm)O20.1 - 0.5(%) Lambda0.98 - 1.02 Teplota oleje během zkoušky80(°C) Zvýšený volnoběh2800-3100(upm)CO při zvýšeném volnoběhu< 0.3(%) Uzavřít zkušební smyčku v: (upm)700-1000(upm)Lambda0.98 - 1.02 Změna Lambdy (Delta Lambda)0.02 |
Autor: | Standa [ 10 pro 2007 10:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli jsi tlaky měřil hned po výměně pístních kroužků, tak se ještě zvednou po najetí pár tisíc km. Jinak na měřený tlak mají také vliv třeba otáčky startéru. Především jde o to naměřit na všech válcích skoro stejnou hodnotu (odchylka do 2 bar je akceptovatelná). |
Autor: | dzimir [ 10 pro 2007 14:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky jsem slyšel, že na naměřenou hodnotu má vliv klapka, pokud je zavřená nebo otevřená, ale nemyslím si, že je v tom rozdíl...nevim, abych neplácal nesmysly ![]() |
Autor: | Walker [ 10 pro 2007 14:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
To leda v případě, že tam nejsou sací ventily.... ![]() |
Autor: | dzimir [ 10 pro 2007 14:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
možná že se tam i nějakej ten ventil najde ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | MV [ 10 pro 2007 23:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tlaky se mají měřit bez vstřikování paliva(vytáhnout konektory vstřiků nebo vyndat pojistku čerpadla) a s plným plynem(otevřená klapka), ne? |
Autor: | Honzík [ 10 pro 2007 23:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
ano klapka musí být otevřená naplno jde přece o to aby se do motoru během měření dostalo co nejvíce vzduchu a válce se natalkovaly na maximum. Se zavřenou klapkou se do motoru dostane minimum vzduchu a naměříš akorat prd. |
Autor: | dzimir [ 11 pro 2007 11:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
to jsem si myslel, těch 10bar jsem natlakoval se zavřenou klapkou, pak napíšu co jsem naměřil....díky |
Autor: | PH [ 11 pro 2007 12:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak hru na mereni tlaku nemam rad... vetsinou je to nejspolehlivejsi cesta, jak se nas*at. Kazdopadne pri mereni tlaku vytahnout relatko palivoveho cerpadla a mit plne seslapnuty plyn po celou dobu mereni (chce to dva lidi) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |