fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

kompresní tlaky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=14107
Stránka 1 z 1

Autor:  dzimir [ 09 pro 2007 22:47 ]
Předmět příspěvku:  kompresní tlaky

zdravim, na svém motoru jsem měnil pístní kroužky, dělal jsem i ventily a nakonec jsem naměřil kompresní tlak cca 10bar, čili 1000kPa. Nevím jestli to není málo??? Zase ten motor má "podle knížky" :D kompresní poměr 8,5:1, což by odpovídalo, ale přece jen, nevíte někdo o tom víc?? Jinak to je motor 1.6CVH

Autor:  Wizzy [ 09 pro 2007 22:54 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud máš na všech válcích stejně, tak je to ok.

Autor:  Walker [ 09 pro 2007 22:59 ]
Předmět příspěvku: 

Kompresní tlak pro motor 1,6 typ LUC Normální12 - 14(bar) Minimum10(bar)

Autor:  Wizzy [ 09 pro 2007 23:04 ]
Předmět příspěvku: 

Záleží taky čím a jak to měříš...

Autor:  dzimir [ 09 pro 2007 23:36 ]
Předmět příspěvku: 

tak typ to je L4B. Ten LUC má zase vyšší kompresní poměr co jsem koukal, tak s tím to nemůžu srovnávat.

Autor:  Walker [ 09 pro 2007 23:48 ]
Předmět příspěvku: 

No i pro tenhle motor by měly být ty tlaky stejný...
Kód motoruL4B
Zdvihový objem1597(cc)
Volnoběžné otáčky900 ± 25(upm)
Ventilová vůle Hydraulika
Kompresní tlak Normální12 - 14(bar) Minimum10(bar)
Tlak oleje 1.0/900(bar / ot/min)
Palivový systém (výrobce a typ) Bosch KE-Jetronic
Pořadí pálení1-3-4-2 Předstih (před HÚ)12 ± 2/900(° / upm)
Odpor zapalovací cívky, primár0.72 - 0.88(ohm)
Odpor zapalovací cívky, sekundár4500 - 7000(ohm)
Svíčky (výrobce a typ)Motorcraft AGPR22C Vzdálenost elektrod svíčky0.75(mm)
Tlak vstřikovacího čerpadla2.7(bar)
CO obsah< 0.5(%)CO214.5 - 16.0(%)HC100(ppm)O20.1 - 0.5(%)
Lambda0.98 - 1.02
Teplota oleje během zkoušky80(°C)
Zvýšený volnoběh2800-3100(upm)CO při zvýšeném volnoběhu< 0.3(%)
Uzavřít zkušební smyčku v: (upm)700-1000(upm)Lambda0.98 - 1.02 Změna Lambdy (Delta Lambda)0.02

Autor:  Standa [ 10 pro 2007 10:23 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli jsi tlaky měřil hned po výměně pístních kroužků, tak se ještě zvednou po najetí pár tisíc km. Jinak na měřený tlak mají také vliv třeba otáčky startéru. Především jde o to naměřit na všech válcích skoro stejnou hodnotu (odchylka do 2 bar je akceptovatelná).

Autor:  dzimir [ 10 pro 2007 14:10 ]
Předmět příspěvku: 

Taky jsem slyšel, že na naměřenou hodnotu má vliv klapka, pokud je zavřená nebo otevřená, ale nemyslím si, že je v tom rozdíl...nevim, abych neplácal nesmysly :D

Autor:  Walker [ 10 pro 2007 14:17 ]
Předmět příspěvku: 

To leda v případě, že tam nejsou sací ventily.... :-D

Autor:  dzimir [ 10 pro 2007 14:23 ]
Předmět příspěvku: 

možná že se tam i nějakej ten ventil najde :-D :-D :-D jinak dík za rady ;-)

Autor:  MV [ 10 pro 2007 23:31 ]
Předmět příspěvku: 

Tlaky se mají měřit bez vstřikování paliva(vytáhnout konektory vstřiků nebo vyndat pojistku čerpadla) a s plným plynem(otevřená klapka), ne?

Autor:  Honzík [ 10 pro 2007 23:43 ]
Předmět příspěvku: 

ano klapka musí být otevřená naplno jde přece o to aby se do motoru během měření dostalo co nejvíce vzduchu a válce se natalkovaly na maximum. Se zavřenou klapkou se do motoru dostane minimum vzduchu a naměříš akorat prd.

Autor:  dzimir [ 11 pro 2007 11:30 ]
Předmět příspěvku: 

to jsem si myslel, těch 10bar jsem natlakoval se zavřenou klapkou, pak napíšu co jsem naměřil....díky

Autor:  PH [ 11 pro 2007 12:07 ]
Předmět příspěvku: 

Tak hru na mereni tlaku nemam rad... vetsinou je to nejspolehlivejsi cesta, jak se nas*at. Kazdopadne pri mereni tlaku vytahnout relatko palivoveho cerpadla a mit plne seslapnuty plyn po celou dobu mereni (chce to dva lidi)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/