fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Cukani pod plynem
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=14434
Stránka 1 z 2

Autor:  mposchl [ 02 led 2008 13:05 ]
Předmět příspěvku:  Cukani pod plynem

Asi me zabijete, protoze cekam, ze se to tu probiralo, ale ja to nenasel...kdyz jedu a seslapnu plyn (nejcasteji v nizsich otackach, ale dela to i ve velmi vysokych), v motoru to cukne...obcas je to dost neprijemne, hlavne pri predjizdeni...a vubec...je to jako by neco vynechalo...nevim, cim mam zacit...svickami?kabely?

Autor:  Puhla [ 02 led 2008 13:44 ]
Předmět příspěvku: 

svíčky kabely tím bych asi začal

Autor:  LeMans [ 02 led 2008 14:29 ]
Předmět příspěvku: 

jestli jsi zatím nic nezkoušel, tak tím bych začal každopádně, pak škrkla čidlo :) (sem nedávno slyšel a hrozně se mi ten výraz zalíbil)

Autor:  mposchl [ 02 led 2008 14:45 ]
Předmět příspěvku: 

zatim jsem nic nezkousel,svicky by asi chtely a ty kabely pujdou hold s nimi...a skrkla cidlo je skutecne SUPR :D

Autor:  sevaman [ 02 led 2008 15:28 ]
Předmět příspěvku: 

no tak mě to dělal palivovej filtr když jsem na to šlápnul tak zhruba od 3000ot/min motor v tahu cukal jak blázen prostě ideální na předjíždění..chudák filtr byl už dost jetej :-D

Autor:  mposchl [ 02 led 2008 15:32 ]
Předmět příspěvku: 

ja mam novej...

Autor:  Jackiii [ 02 led 2008 19:04 ]
Předmět příspěvku: 

Co benzin? nebo voda ve vstriku...me to delalo v lete to samy..proste jak kdyz nemam benzin..to uplne vyplivlo..sem musel podradit aby tam bylo vic otacek..a pak se to zase chytlo..

Autor:  mposchl [ 02 led 2008 19:09 ]
Předmět příspěvku: 

tohle mi uz dela delsi dobu, pochybuju, ze je to voda ve vstriku ;-), otestuju ty svice a kably...tim filtrem by to byt nemelo, opravdu jsem jej menil loni v lete...

Autor:  Nagant [ 03 led 2008 12:02 ]
Předmět příspěvku: 

Měl jsem (mimo jiné) to samé, ale už nevím, co bylo to hlavní co pomohlo, protože jsem na autě již měnil kdeco (svíčky, kabely, palivový filtr, vzduchový filtr, lambda sondu, MAF, zapalovací cívku, zadní díl výfuku, akumulátor, regulátor alternátoru, střední díl výfuku; psáno zhruba chronologicky) - a to vše kvůli škubání za jízdy, častému špatnému tahu, chroptění z výfuku při rychlém přidání plynu při stání na místě a také řevu motoru při akceleraci.

Můj tip je, že nejvíc pomohla výměna výfuku, změna se ale neprojevila hned, ale s delším časovým odstupem.
Podle mně se postupně pročistil katalyzátor a začala dobře fungovat lambda regulace.

A hodně udělal i přechod ze svíček Motorcraft na NGK PTR5A13 (i když to tu asi nechcete slyšet).

A pak podstatná věc, najít pumpu s kvalitním benzínem, to má také ohromný vliv, konečně jsem takovou našel.
Kupodivu to není pumpa renomované značky, ale pumpa, která má víkendové slevy, je tam v ty dny velký provoz a auto na ten benzín jezdí, jak drak. Už nevím, co jsou ty dřívější zběsilé přískoky při jízdě s promrzlým motorem.
Takže jsem zcela přehodnotil svůj názor čerpat jen u renomovaných (?) čerpaček firem OMV a Shell.
(Tipuju, že to dělá ta výtočnost, případně by se na tom mohl dost podílet vyšší obsah látek typu toluen, xylen apod.)

Autor:  mposchl [ 03 led 2008 12:13 ]
Předmět příspěvku: 

no, zacnu svickama a kabelama, cekaji me tlumice, takze vyfuk musi pockat, ale ten prinejmensim zadni dil uz to zoufale potrebuje...akorat u tech svicek, chtel sem koupit origo... Katalyzator...hmmm...neni to tak davno, co jsem jej menil, vypadal celkem slusne...nicmene je fakt, ze kdyz neni uplne v poradku cele potrubi, tak kdovico se tam drzi za sajrajt...benzin jezdim vicemene kvalitni, mam tipy, kde bych nevzal ani vodu do ostrikovacu...jinak to uz nepitvam ;-). Regulator altiku musim taky nejak ocekovat, praskaji mi zarovky :(. Chrapteni nebo rvani motoru neznam, MAF mi nic nedela, resp. houpani otacek apod. neznam. Motor celkove potrebuje probrat, ty zdvihatka a nejspis tlaky (na volnobeh nebezi uplne hladce, trepe se cele auto...ale nijak ultra...nicmene to poznam)

uff, to abych koupil snad nove auto? :D

Autor:  Nagant [ 03 led 2008 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

Ty svíčky ti nějak rozmlouvat nechci, psal jsem jen svou zkušenost.

Na jednu podstatnou věc jsem zapomněl, zkontroluj taky (možná nejdřív ze všeho) ukostření akumulátoru, přikostřil jsem to ke kastli navíc takovým měděným pleteným páskem. V té sponě na aku vzniká podle všeho časem nějaký přechodový odpor, naměřil jsem totiž určité napětí mezi motorem a kastlí, byť jsou spojeny právě přes tu svorku aku opravdu silnými lany.

A změř si jaké napětí máš v palubní síti.

Taky se mi auto chvěje na volnoběh, ale už jsem si na to zvykl, není to nějak hrozné, a je to hlavně zastudena.

Autor:  proste_ja [ 04 led 2008 11:46 ]
Předmět příspěvku: 

no a co vaha vzduchu???? ked som mal zlu vahu vzduchu tak mi auto pri vyssich otackach dusilo

Autor:  PH [ 05 led 2008 04:25 ]
Předmět příspěvku: 

anebo taky klasicky lambda... svicky a kabely bych vzal preventivne a pak postupoval dal.

Autor:  mposchl [ 05 led 2008 12:14 ]
Předmět příspěvku: 

hmmmm, doufam, ze to bude svickama...lambda je moc penez... :-)

Autor:  spiderman [ 05 led 2008 14:25 ]
Předmět příspěvku: 

hele, myslim ze lambda to nemuze byt. zaprve me to dela taky ..a to i po vymene lambdy za novou, a navic jak sem si pocetl vse o lambde a tom jak se ma chovat v ruznych provoznich situacich...tak si myslim,..ze lambda se proste jen snazi setrit palivo,... a nic vic.

Autor:  dj.DEKL [ 05 led 2008 14:37 ]
Předmět příspěvku: 

Svíčky + kabely, snímač škrtící klapky, MAF, lambda... chce to vzít multimetr a měřit.

Autor:  Krtek-NA [ 05 led 2008 23:21 ]
Předmět příspěvku: 

Nevím proč začínat výměnou lambdy, začnu tím nejlevnějším (svíčky) a pokračuju..... i ta diagnostika, která špatnou lambdu odhalí je levnější než lambda samotná. :wink:

Autor:  mposchl [ 06 led 2008 13:34 ]
Předmět příspěvku: 

sak tu nikdo nerika zacit lambdou ;-). Zacnu svickama a kabelama. No a jak zmerit ta cidla multimetrem fakt nemam tuseni...ale snad se to spravi svickama...navic mam fur deravej vyfuk, resp. spoj mezi strednim a zadnim proste nejde utesnit, uz sem tam natahnul 2spony a nic... :(

Autor:  dj.DEKL [ 06 led 2008 14:02 ]
Předmět příspěvku: 

Doporučuju luxusní návod

Autor:  wjillm [ 06 led 2008 18:27 ]
Předmět příspěvku: 

Něco podobného mám i já, :shock: jedu cuká, škytá, střílí výfuk, nedrží otáčky a po chvíli přestane nebo když sešlápnu akcelerátor. Stává se mi to zejména když není motor zahřátý a když nemám v nádrži moc benzínu (nebo se mi to jen zdá) cca od 1/3 a méně. :( Slyšel jsem, že je možnost, že můžu mít v nádrži vodu, tak mě zajímá jestli to může být pravda nebo to je hovadina. Případně jestli můžete poradit přípravek, který vodu z nádrže odstranil a kolik přibližně stojí (kasička není bezedná) :)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/