fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 08 črc 2024 18:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.8 16v na 130 ph
PříspěvekNapsal: 06 led 2008 16:12 
Offline
Nováček

Registrován: 06 led 2008 16:01
Příspěvky: 2
Bydliště: BA-SK
ahoj rozmyslam ze kupim esco kombi rv97 98 1.8 16v co ma nejakych 115ph
co potrebujem na upravu na 130ph mozem pouzit veci zo stareho esca xr3 dajme tomu rv92 ??? tj-vacka ,RJ -vstreky bude to pasovat ? dost mi to pomeze medzi rozhodovanim inak co vi na e36 318 turing ? vdaka za info

_________________
SIERRA 2.0i 1989 Felda 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2008 16:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 22:06
Příspěvky: 99
Bydliště: Slovensko
e36 318 je slabe...jazdne vlastnosti su super ale malo konikov..treba nieco silnejsie a potom je to bomba

_________________
Focus ST170
Uz bejvalka na ktoru budem dlho spominat
ESCO 1,6l 16V - KONI podvozok,airbox+filter,16" imitace coswort 205/45/16
http://s1.bitefight.cz/c.php?uid=61037


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2008 20:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
S tou přestavbou je to docela pohoda. Stačí vyměnit vačky, sání, ŘJ a to je myslím vše. vstřiky můžou zůstat původní. Už jsem o tom taky uvažoval, ale vzhledem k tomu, že ten rozdíl je 15k (což není až tak moc) a pozná se to až někde od 4000ot, tak jsem od toho upustil. Navíc stačí informace o Nm. 115k má 160Nm a 130k má 162. Samozřejmě rozdíl bude určitě znát, ale za tu cenu té výměny to asi nestojí. Navíc 130k verze má ostřik pístů, což 115k veze nemá, takže je tu riziko, sice malé, ale je, že ho utavíš.

Jen tak nakonec: Pokud chceš koupit 115k verzi a dostat z toho víc, tak bych řekl, že lepší cesta než přestavět na 130k je: dát FAST ROAD vačky, vyleštit sací kanálky, dát svody z RS - vlastně komplet výfukový systém udělat nový a mohl bys být někde na 140-150k, což je ale zase sériový výkon motru RS2000 a teď se nabízí otázka jestli se na to nevysrat a nezačít motorem RS2000. A s tímhle se dá dostat zase o kus dále, takže v první řadě pořádně rozmyslet co z toho vlastně chceš dostat a na co to auto chceš??

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2008 21:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
nebude problém že ten kombajn 97-98 bude eecV? a to stará XRko eecIV?

na e36 je 4 vál slabej... 1,8is docela hejbe s třícou, ale...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2008 23:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
milos.l píše:
nebude problém že ten kombajn 97-98 bude eecV? a to stará XRko eecIV?



Neměl by být. Já mám třeba taky EECIV. ta EECV se tam dávala takovým zvláštním způsobem. Některé esca ji máji už z roku 96 a některé 99 májí EECIV, takže fakt nevím jakým způsobem, nebo podle čeho se rozhodovalo o verzi ŘJ.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2008 00:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
To je vcelku jednoduchý, existovalo souběžně několik modifikací motoru označených svým typem motoru...1,6 16v L1E a L1H byly starší a tedy EEC IV a až poslední řada L1K od roku 96 dostala EEC V....u 1,8 16v typ RDA 77kw a RQB 96kw byla taky EEC IV a až v roce 98 dostal typ RKC EEC V....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2008 00:27 
Offline
Nováček

Registrován: 06 led 2008 16:01
Příspěvky: 2
Bydliště: BA-SK
no aby som upresnil auto bude jazdit kazdy den od rana do vecera nieco ako pracovne cca 2500-3000 mesacne cisto pomeste-ba a chcel by som vediet presne aky typ mam zhanat ako darcu organov tu xr3 aky rocnik typ este uvidim mozno rozhodnem pre bmw ale tam sa moc hrabat nechcem cisto ogigo len udrzovat :o)

_________________
SIERRA 2.0i 1989 Felda 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2008 12:56 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
capriman musi to byt XR3i s kotouci vzadu a vykonem 96kW.
Jinak ten rozdil citit je - 15 koni je proste 15 koni - a ja bych konverzi doporucil pokud ti nevadi vytaceni skoro az k omezovaci. Nemuzu si pomoct, ale ten motor ma vytaceni rad a je uzasne citit, jak ve 4500 vetsi zatah, kteryu polevuje az tesne pred 7000 otacek.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2008 22:58 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 čer 2007 16:11
Příspěvky: 34
Bydliště: Bratislava
mrazik píše:
capriman musi to byt XR3i s kotouci vzadu a vykonem 96kW.
Jinak ten rozdil citit je - 15 koni je proste 15 koni - a ja bych konverzi doporucil pokud ti nevadi vytaceni skoro az k omezovaci. Nemuzu si pomoct, ale ten motor ma vytaceni rad a je uzasne citit, jak ve 4500 vetsi zatah, kteryu polevuje az tesne pred 7000 otacek.


slo by to aj do mojho mondea?
lebo taku xr3i co chce darovat organy mam na ruke....

_________________
___________________
palo
___________________
Ford Mondeo I 1,8 16v, 85kw/115hp, 1995, GLX...
http://www.tedfelix.com/Technology/sony ... -sien.jpeg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2008 12:27 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
palllooo samozrejme, vsak ty motory jsou stejny jak v escortu nebo mondeu. Maji jen par odlisnosti co se tyce air boxu atd., ale to jsou drobnosti.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2008 13:09 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 čer 2007 16:11
Příspěvky: 34
Bydliště: Bratislava
to som sa potesil.
my sme u nas vsetci do fordu,jeden kamos ma RSku,91,
druhy ma xr3i cabrio ale tiez do toho dali rs2000 motor, takze ten povodny 96kw ma v garazi....
wau... hned cez vikend ideme planovat..... :twisted: :twisted:

_________________
___________________
palo
___________________
Ford Mondeo I 1,8 16v, 85kw/115hp, 1995, GLX...
http://www.tedfelix.com/Technology/sony ... -sien.jpeg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2008 13:45 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jo, bacha, u Mondi narazi na jeden problemek, ma v aute RJ s vestavenym edisem, to esco ho asi melo zvlast. Takze taky udelat zvlast, coz by asi nebylo ono, kdyz nema svazky z darce organu, nebo jednodusejc, vypreparovat eprom a do ty svy dat ten 130k na sokl.Ale bacha, desne opatrne, nozicky jsou strasne haklivy. Spis lepsi posadit eprom do soklu a celej ten komplet posadit do dalsiho v RJ.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2008 16:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
joo to je asi nejlepší řešení - Futy mi dal kontakt na super maníka, kterj tohle dělá a funguje to úplně bez problémů...

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2008 17:29 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Futy v escortu byl edis mimo byl do roku 1994, pak uz se daval do ridici jednotky.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2008 19:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 22:06
Příspěvky: 99
Bydliště: Slovensko
mam taku otazocku..mam 130ps motor(v garazi na zemi) z edis mimo riadacku.ak by som zohnal riadiacku ktora ma edis v sebe budu mi potom pasovat kable z povodnej 1,6 16V Zetec (toto mam teraz v aute)s edisom v riadacej.lebo podla autodat je to to iste 1,8 a 1,6 s edisom vo vnutry.to by znamenalo len prehodit motor bez kablovania ,napojit sa na povodne a dat tam riadiacku namiesto 1,6 z 1,8?
podla schem to vyzera tak..ak by to tak slo a niekto to robil budem vdacny za kazdy poznatok.aak by mal niekto taku riadacku s ktorou by to fungovalo tak ju beriem

PS riadiacku aj edis + kable mam k tomu motoru ale nerad by som to tak moc pitval

_________________
Focus ST170
Uz bejvalka na ktoru budem dlho spominat
ESCO 1,6l 16V - KONI podvozok,airbox+filter,16" imitace coswort 205/45/16
http://s1.bitefight.cz/c.php?uid=61037


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 úno 2009 13:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2008 15:00
Příspěvky: 1169
Bydliště: Liberecko
taky přemýšlím o upgradu...

Jenže sem myslel, že jen vyndám starou řídící jednotku, a na stejný káblík napojím novou (na 130PS), a dám nový vačky (váha vzduchu a klapka prý být ani nemusí)

Kdyby to bylo takhle, tak bych do toho šel

_________________
Ford Focus 1999, zetec 1.8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 úno 2009 13:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Staci pouzit ten EPROM ze 130 HP a vklinit jej do stavajici RJ, mimo EDIS v RJ do toho jeste vstupuje imobilizer co je tamtez...coz ani jedno Mk.V v RJ nema...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 úno 2009 17:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2008 15:00
Příspěvky: 1169
Bydliště: Liberecko
ufff, tak to radši nebudu upgradovat. Hrabat do řídící jednotky se mi nechce...vím, jak by to mohlo dopadnout :-D

_________________
Ford Focus 1999, zetec 1.8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 úno 2009 00:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2008 15:46
Příspěvky: 73
Bydliště: Česká Lípa
ahoj jen sem se chtel optat jak je to s vymenou motoru u MkV 1,4 CVH jestli se musi menit kabelaz v motorovem prostoru a jestli by pasovala prevodovka premyslim o koupi nejakejho motoru jeste se rozhoduju jakej dystak dejte typ jakej by sel :wink: premejslel sem o RS2000 :-D

_________________
Ford Escort MkV, 3 dv, 1991, 1.4-SOLD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 úno 2009 09:01 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Ve zkratce. Jedině u 1.6 CVH to bude celkem snadná výměna. U všeho ostatního (Zetec, N7A) budeš muset měnit všechno. Elektriku, agregáty, převodovku. Ona by top možná snesla i ta původní, ale kór tím dvoulitrem bys ji asi uhnal k smrti... U Zetecu zase hrozí, že bude startér na opačné straně. Jo a kdybys tam dával MTX, tak s ní i jiné poloosy.
Ale jinak jde všechno, ale jestli není jednodušší koupit nové auto.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz