fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
1.8 16v na 130 ph http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=14512 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | capriman [ 06 led 2008 16:12 ] |
Předmět příspěvku: | 1.8 16v na 130 ph |
ahoj rozmyslam ze kupim esco kombi rv97 98 1.8 16v co ma nejakych 115ph co potrebujem na upravu na 130ph mozem pouzit veci zo stareho esca xr3 dajme tomu rv92 ??? tj-vacka ,RJ -vstreky bude to pasovat ? dost mi to pomeze medzi rozhodovanim inak co vi na e36 318 turing ? vdaka za info |
Autor: | Package [ 06 led 2008 16:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
e36 318 je slabe...jazdne vlastnosti su super ale malo konikov..treba nieco silnejsie a potom je to bomba |
Autor: | Jimmy [ 06 led 2008 20:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
S tou přestavbou je to docela pohoda. Stačí vyměnit vačky, sání, ŘJ a to je myslím vše. vstřiky můžou zůstat původní. Už jsem o tom taky uvažoval, ale vzhledem k tomu, že ten rozdíl je 15k (což není až tak moc) a pozná se to až někde od 4000ot, tak jsem od toho upustil. Navíc stačí informace o Nm. 115k má 160Nm a 130k má 162. Samozřejmě rozdíl bude určitě znát, ale za tu cenu té výměny to asi nestojí. Navíc 130k verze má ostřik pístů, což 115k veze nemá, takže je tu riziko, sice malé, ale je, že ho utavíš. Jen tak nakonec: Pokud chceš koupit 115k verzi a dostat z toho víc, tak bych řekl, že lepší cesta než přestavět na 130k je: dát FAST ROAD vačky, vyleštit sací kanálky, dát svody z RS - vlastně komplet výfukový systém udělat nový a mohl bys být někde na 140-150k, což je ale zase sériový výkon motru RS2000 a teď se nabízí otázka jestli se na to nevysrat a nezačít motorem RS2000. A s tímhle se dá dostat zase o kus dále, takže v první řadě pořádně rozmyslet co z toho vlastně chceš dostat a na co to auto chceš?? |
Autor: | milos.l [ 06 led 2008 21:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
nebude problém že ten kombajn 97-98 bude eecV? a to stará XRko eecIV? na e36 je 4 vál slabej... 1,8is docela hejbe s třícou, ale... |
Autor: | Jimmy [ 06 led 2008 23:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
milos.l píše: nebude problém že ten kombajn 97-98 bude eecV? a to stará XRko eecIV?
Neměl by být. Já mám třeba taky EECIV. ta EECV se tam dávala takovým zvláštním způsobem. Některé esca ji máji už z roku 96 a některé 99 májí EECIV, takže fakt nevím jakým způsobem, nebo podle čeho se rozhodovalo o verzi ŘJ. |
Autor: | Walker [ 07 led 2008 00:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je vcelku jednoduchý, existovalo souběžně několik modifikací motoru označených svým typem motoru...1,6 16v L1E a L1H byly starší a tedy EEC IV a až poslední řada L1K od roku 96 dostala EEC V....u 1,8 16v typ RDA 77kw a RQB 96kw byla taky EEC IV a až v roce 98 dostal typ RKC EEC V.... |
Autor: | capriman [ 07 led 2008 00:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
no aby som upresnil auto bude jazdit kazdy den od rana do vecera nieco ako pracovne cca 2500-3000 mesacne cisto pomeste-ba a chcel by som vediet presne aky typ mam zhanat ako darcu organov tu xr3 aky rocnik typ este uvidim mozno rozhodnem pre bmw ale tam sa moc hrabat nechcem cisto ogigo len udrzovat ) |
Autor: | mrazik [ 09 led 2008 12:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
capriman musi to byt XR3i s kotouci vzadu a vykonem 96kW. Jinak ten rozdil citit je - 15 koni je proste 15 koni - a ja bych konverzi doporucil pokud ti nevadi vytaceni skoro az k omezovaci. Nemuzu si pomoct, ale ten motor ma vytaceni rad a je uzasne citit, jak ve 4500 vetsi zatah, kteryu polevuje az tesne pred 7000 otacek. |
Autor: | palllooo [ 24 led 2008 22:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrazik píše: capriman musi to byt XR3i s kotouci vzadu a vykonem 96kW.
Jinak ten rozdil citit je - 15 koni je proste 15 koni - a ja bych konverzi doporucil pokud ti nevadi vytaceni skoro az k omezovaci. Nemuzu si pomoct, ale ten motor ma vytaceni rad a je uzasne citit, jak ve 4500 vetsi zatah, kteryu polevuje az tesne pred 7000 otacek. slo by to aj do mojho mondea? lebo taku xr3i co chce darovat organy mam na ruke.... |
Autor: | mrazik [ 25 led 2008 12:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
palllooo samozrejme, vsak ty motory jsou stejny jak v escortu nebo mondeu. Maji jen par odlisnosti co se tyce air boxu atd., ale to jsou drobnosti. |
Autor: | palllooo [ 25 led 2008 13:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
to som sa potesil. my sme u nas vsetci do fordu,jeden kamos ma RSku,91, druhy ma xr3i cabrio ale tiez do toho dali rs2000 motor, takze ten povodny 96kw ma v garazi.... wau... hned cez vikend ideme planovat..... |
Autor: | futura [ 25 led 2008 13:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, bacha, u Mondi narazi na jeden problemek, ma v aute RJ s vestavenym edisem, to esco ho asi melo zvlast. Takze taky udelat zvlast, coz by asi nebylo ono, kdyz nema svazky z darce organu, nebo jednodusejc, vypreparovat eprom a do ty svy dat ten 130k na sokl.Ale bacha, desne opatrne, nozicky jsou strasne haklivy. Spis lepsi posadit eprom do soklu a celej ten komplet posadit do dalsiho v RJ. |
Autor: | LeMans [ 25 led 2008 16:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
joo to je asi nejlepší řešení - Futy mi dal kontakt na super maníka, kterj tohle dělá a funguje to úplně bez problémů... |
Autor: | mrazik [ 25 led 2008 17:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Futy v escortu byl edis mimo byl do roku 1994, pak uz se daval do ridici jednotky. |
Autor: | Package [ 25 led 2008 19:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
mam taku otazocku..mam 130ps motor(v garazi na zemi) z edis mimo riadacku.ak by som zohnal riadiacku ktora ma edis v sebe budu mi potom pasovat kable z povodnej 1,6 16V Zetec (toto mam teraz v aute)s edisom v riadacej.lebo podla autodat je to to iste 1,8 a 1,6 s edisom vo vnutry.to by znamenalo len prehodit motor bez kablovania ,napojit sa na povodne a dat tam riadiacku namiesto 1,6 z 1,8? podla schem to vyzera tak..ak by to tak slo a niekto to robil budem vdacny za kazdy poznatok.aak by mal niekto taku riadacku s ktorou by to fungovalo tak ju beriem PS riadiacku aj edis + kable mam k tomu motoru ale nerad by som to tak moc pitval |
Autor: | spooon [ 21 úno 2009 13:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
taky přemýšlím o upgradu... Jenže sem myslel, že jen vyndám starou řídící jednotku, a na stejný káblík napojím novou (na 130PS), a dám nový vačky (váha vzduchu a klapka prý být ani nemusí) Kdyby to bylo takhle, tak bych do toho šel |
Autor: | angličák [ 21 úno 2009 13:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Staci pouzit ten EPROM ze 130 HP a vklinit jej do stavajici RJ, mimo EDIS v RJ do toho jeste vstupuje imobilizer co je tamtez...coz ani jedno Mk.V v RJ nema... |
Autor: | spooon [ 21 úno 2009 17:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
ufff, tak to radši nebudu upgradovat. Hrabat do řídící jednotky se mi nechce...vím, jak by to mohlo dopadnout |
Autor: | Pepča [ 22 úno 2009 00:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
ahoj jen sem se chtel optat jak je to s vymenou motoru u MkV 1,4 CVH jestli se musi menit kabelaz v motorovem prostoru a jestli by pasovala prevodovka premyslim o koupi nejakejho motoru jeste se rozhoduju jakej dystak dejte typ jakej by sel premejslel sem o RS2000 |
Autor: | Wizzy [ 22 úno 2009 09:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ve zkratce. Jedině u 1.6 CVH to bude celkem snadná výměna. U všeho ostatního (Zetec, N7A) budeš muset měnit všechno. Elektriku, agregáty, převodovku. Ona by top možná snesla i ta původní, ale kór tím dvoulitrem bys ji asi uhnal k smrti... U Zetecu zase hrozí, že bude startér na opačné straně. Jo a kdybys tam dával MTX, tak s ní i jiné poloosy. Ale jinak jde všechno, ale jestli není jednodušší koupit nové auto. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |