fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Diagnostika - P1270
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=14622
Stránka 1 z 1

Autor:  Krtek-NA [ 12 led 2008 21:06 ]
Předmět příspěvku:  Diagnostika - P1270

Čus potřebuji poradit, dnes jsem absolvoval diagnostiku (né ve Fordu) a vylezla chyba P1207.
Je to něco co autodata popisuji jako Maximum engine RPM or vehicle speed limit reached. Na tý mašince to měl česky ale nepamatuji si to znění. Dále autodata odkazují s totuto chybou na čidlo Secondary air injection(AIR) solenoid :shock: Kde se to nachází??? Ve schématu se to nachází ještě s kupou podobně se jmenujících věcí, ale absolutně netuším kde to najít :? Celý tohleto je v autodatech popsaný pod emisnim systémem. M§že to být něco k EGR??? Nějaký hadičky mi vedou od EGR k servu kde je nějakej bazmek s moc elektirkou - tak jstli to neni tam???
Jak se řeší nefungující EGR, už to tu někde bylo popsáno.

Autor:  Krtek-NA [ 12 led 2008 22:03 ]
Předmět příspěvku: 

Po hledání výrazu SAS (ten solenoid) jsem na šel na Mitsubishi fóru toto:
ahoj, list trouble codes (chybové kódy) jsem ti poslal na email. k chybě P0421. Systém druhotného pulzního dodávání, přísunu vzduchu mají pouze vozy z manuální převodovkou. Systém dodává čistý vzduch před katalyzátor a je v činnosti po krátký časový úsek po nastartování motoru dokud teplota chladící kapaliny nedosáhne %5 (125F).
Ford něco takovýho má???? Má to jiný kód, bůhví jestli to s tím souvisí vůbec. Diagnostiku jsem nechal dělat kvůli volnoběhu - občas vynechá a tím houpne a slabým výkonem okolo 3000ot. Je to znát při akceleraci. Než tady laborovat s voln. ventilem atd., přijde mi tohle jako nejrychlejší cesta,ale vyhodilo to něco čemu nerozumim. Jinak je motor bez závad :wink:

Autor:  Wizzy [ 13 led 2008 00:46 ]
Předmět příspěvku: 

Já věděl, že jsem to někde viděl...
Jukni sem.
http://www.btinternet.com/~madmole/Reference/Idle.html
A tam máš přímo odkaz na "Pulse Air Injection Solenoid" - a problém s ním spojený při teplém volnoběhu. Je to sice o mondeu, ale aspoň budeš vědět, co hledat, nejspíš to bude to samé.
S EGR (přisávání spalin do sání) to nesouvisí, ale má to stejný původ u zelené lobby, tohle je přisávání vzduchu do výfukového potrubí před katalyzátor.

Autor:  Krtek-NA [ 13 led 2008 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

Ihned po tom co jsem psal jsem a přes SZ s Walkerem jsem googlil a hledal vše možný, Takovej bazmek tam opravdu mám, ale jak to souvisí s volnoběhem to netuším, myslím, že mě autodata směřují jiným směrem, protže někde jsem četl významy tech číslic v kódu OBD a mělo by to bejt v dodávce paliva, asi.... :wink: Zkusím to najít, možná by se to mohlo hodit více lidem. :wink:

Autor:  Krtek-NA [ 13 led 2008 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tady to je: :wink:
First position:
P - is for powertrain codes;
B - is for body codes;
C - is for chassis codes.

Second position:
0 - general for Obd- ii code
1 - the code of producer.

Third position:
1 - fuel system either air supply
2 - fuel system or air supply
3 - ignition system
4 - auxiliary control by
5 - idling
6 - ECU or its chain
7 - the transmission

Fourth and fifth positions:
the ordinal number of the error

Tady pak následuje dloooouhý seznam kódů
Je to zkopírováno z Opel Astra fóra. :wink:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/