fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Vymena motoru Escort 1.4l za 1.6l
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=14623
Stránka 1 z 2

Autor:  ESCO [ 12 led 2008 21:50 ]
Předmět příspěvku:  Vymena motoru Escort 1.4l za 1.6l

Cau lidi chci vymenit motor 1.4 za 1.6 tu 105 konovou.
Nekdo mi rikal,ze to jen staci prehodit bez vetsich zmen a nekdo zas,ze musim vymenit celou elektriku kvuli vstrikovani.
Tak ja to teda je?
Dik moc za odpovedi. :-D

Autor:  Mac Háček [ 13 led 2008 12:45 ]
Předmět příspěvku: 

No já ted dělám stejnou úpravu, ale za 1,4 s webrem, takže elektriku musím vyměnit, u tebe nevím, ale myslím že ji musíš vyměnit, tak jako ŘJ.

Autor:  ESCO [ 13 led 2008 13:08 ]
Předmět příspěvku: 

No jeste jsem premyslel,ze nez bych vymenoval celou elektriku tak bych na tu 1.6 dal z 1.4 jednobodovy vstrikovani.
Newim jestli by to slo ale bylo by to jednodusi. :wink:

Autor:  Mac Háček [ 13 led 2008 14:44 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím že by to ani nešlo.... Podle mého stačí vyměnit jen ten jeden svazek od ŘJ nebo jestli je stejnej jak u 1,4?... ale nevím, se vtom zas tolik nevyznám :)

Autor:  Krtek-NA [ 13 led 2008 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

Na to všechno zapomeň. I 1.6 90k bude mít jinou palivovou mapu než ta 105k a co teprve 1,4 a 1,6 :!: . U sierry mám vyzkoušíno, že 2,0 OHC ani nechytne s EECIV na 1,6CFi. Musíš překopat všechno a to i včetně převodovky. Ta bude jináč odstupňovaná. :wink:

Autor:  Jimmy [ 13 led 2008 16:03 ]
Předmět příspěvku: 

Takže co z toho plyne? Nooo, že se to asi nevyplatí a levnější by bylo koupit zrovna celé Esco už s požadovaným motorem :-)

Autor:  ESCO [ 13 led 2008 16:16 ]
Předmět příspěvku: 

To mi nerikejte...to musi byt stejny.
Mam celej motor i s prevodovkou.
Tak jako chapu,ze ta elektrika tam bude jina kvuli vstrikovani ale to je tak vsechno. :lol:

Autor:  Jimmy [ 13 led 2008 16:18 ]
Předmět příspěvku: 

No šak to je všechno. motor, převodovka, elektrika a ŘJ.

Autor:  Krtek-NA [ 13 led 2008 16:33 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli ti to stojí za to, pusť se do toho. Kdysi jsem takhle přehazoval motory (vždy ford) Jednou dokonce z Diesela na benoš. Závěr??? Vždy by bylo levnější koupit celý auto než měnit. Ale vyjímka potvrzuje pravidlo a u posledního auta tedy Scorpio MKII bylo levnější vyměnit motor. Ale 2300DOHC za 2300DOHC.

Autor:  Krtek-NA [ 13 led 2008 16:35 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě je potřeba vědět, že to není tak, že vemeš počítač a vytáhneš z auta vše co se týká motoru. Ta el je napojená jinde - ale to je pár drátů to štípneš a znova přiletuješ, ale horší je to, že to pytlíci maj spletený ve všech možnejch svazcích. Tzn. kupu toho budeš rozplýtat. Práce moc a hlavně bejt pozornej při tom co děláš.

Autor:  Mac Háček [ 13 led 2008 17:33 ]
Předmět příspěvku: 

Převodovka se může nechat, ne? To že je jinak zpřevodovaná zas tak nevadí, protože to není tak drastický, ale jestli se pletu tak mě opravte...

Autor:  Krtek-NA [ 13 led 2008 17:45 ]
Předmět příspěvku: 

Může ale u takovýho rozdílu to nebude ono. :wink: Když už bude venku s motorem tak bych ji vyměnil :wink:

Autor:  Carrytwo [ 14 led 2008 16:42 ]
Předmět příspěvku: 

Krtek-NA píše:
Na to všechno zapomeň. I 1.6 90k bude mít jinou palivovou mapu než ta 105k a co teprve 1,4 a 1,6 :!: . U sierry mám vyzkoušíno, že 2,0 OHC ani nechytne s EECIV na 1,6CFi. Musíš překopat všechno a to i včetně převodovky. Ta bude jináč odstupňovaná. :wink:
my sme prestaveli sierru jak rikas na karburator:)

Autor:  LeMans [ 15 led 2008 10:48 ]
Předmět příspěvku: 

CO jsem pochopil, tak to chce přehodit za 1,6ku 105k to znamená 8 ventil, v tom by tak extra rozdíl snad být neměl ne? max. jak píš kvůli vstřikování... to jo, to namená vyměnit ten svazek ale jinak by to mohlo být stejný ne? Pokud se pletu tak soráč.. A co předělat tu 1,6ku tak yna karbec? hmm? to by sis mohl taky zvednout výkon. i když krom výkonu ají spotřebu :)

Autor:  mrazik [ 15 led 2008 10:54 ]
Předmět příspěvku: 

No moment, on tam ted ma CVH a bude davat taky CVH, takze v cem je problem ? Motor prehodi za motor a k tomu sazmozrejme i ridici jednotku. Nejak v tom nevidim problem.

Autor:  Krtek-NA [ 15 led 2008 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

Aha já mysle, že myslí Zetec. Tam byli dva výkony nebo ne??? Pokud to bude CVH tak asi překontrolovat čidla, jestli je vše na stejným místě (kvůli dýlce kablů) a jestli někde nějaký čidlo nechybí nebo není navíc. Pokud to bude vše stejný tak potom vymění pouze železo a jednotku. :wink:

Autor:  Mac Háček [ 15 led 2008 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

Když by se dal správný karburátor, tak by výkon byl ještě vyšší :-D

Autor:  PH [ 15 led 2008 23:00 ]
Předmět příspěvku: 

a nebo spravne karburatory... ale to uz jsme zase cenove trosku jinde a hlavne se s tim autem neda moc normalne jezdit...
Bude to jebacka, zvlast tahani kabelu, ale zase takovy problem to neni. Kdyz jde narvat Zmetec do mk4...
A co se prevodovky tyce, tak s puvodni by melo byt auto zivejsi

Autor:  ESCO [ 15 led 2008 23:00 ]
Předmět příspěvku: 

Přesně tak...chci vymenit 1.4 za 1.6 8 ventilovou..
16v ma 90koni a 8v ma 105koni...
Ale problem bude v asi cerpadle nebude tam cpat do vstriku tolik benzinu jak cerpadlo u 1.6.
Uvidime zitra se jde na vec :D

Autor:  PH [ 15 led 2008 23:38 ]
Předmět příspěvku: 

cerpadlo by to utahnout mohlo, stejne se velka cast benzinu vraci zpatky...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/