fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

vymena motoru 1.8(105PS) za 1.8(130PS)
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=1468
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 27 led 2005 18:00 ]
Předmět příspěvku:  vymena motoru 1.8(105PS) za 1.8(130PS)

zdravim fordaci:-) Mam escorta r.v 95 zetec MK7 1.8i 105Ps EEC-IV a chtel bych to zvisit na 130Ps.jednou sem mluvil s Futurou o tom ze bych tam mohl dat vacky z XR3i,RJ a upravit skrtici klapku(asi MAF)kdyz sem se ptal po vrakarnach tak by mi to vyslo na 30 tisic!napadlo mi sehnat ten 130ti konovej motor z MK7cky ale moc se jich prej nedelalo!zajimalo by mi co vsechno bych musel este k tomu vymenit aby to slapalo(asi budu potrebovat RJ a chtel bych vedet co este!).popripade jestli ho ma nekdo doma(tu 130Ps) nebo o nem nevi! diky za rady:-))))

Autor:  mrazik [ 27 led 2005 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

30 tisic je nesmysl.
Co se musí dát jiné :
- vačky
- škrtící klapka : neplést s MAF, který dává informaci o množství vzduchu a je kousek od sání ta kovová část
- svody a hlava
- řídící jednotka (Futura používá z Mondea 2.0)
- možná i vstřiky : jsou větší
- možná MAF (futura má z Modnea 2.0)
Tyto motory měli verze XR3i a moc jich tu skutečně není.

Autor:  Návštěvník [ 27 led 2005 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

no ptal sem se po vrakarnach....je znamo ze tam sou zlodeji ale umi sehnat.udelali by mi to(mam si sehnat jak) takze ta cena je asi i s praci.ale je to fakt dost!radsi bych tam dal tem 130ti konovej motor.udelal bych mu generalku a mozna by mi to vyslo levnejs:-))

Autor:  NTI [ 01 bře 2005 15:13 ]
Předmět příspěvku: 

130HP verze ma ostrik valcu nebo jak se to presne jemenuje a melo by to byt v bloku ;)
Samo pokud to nebudes moc casto hnat tak by to asi tak moc nevadilo ale proc potom delat z 105HP verze 130HP verzi 8)

Autor:  sedloň [ 01 bře 2005 21:54 ]
Předmět příspěvku: 

NTI píše:
130HP verze ma ostrik valcu nebo jak se to presne jemenuje a melo by to byt v bloku ;)
Samo pokud to nebudes moc casto hnat tak by to asi tak moc nevadilo ale proc potom delat z 105HP verze 130HP verzi 8)



jo cece...130 koni je 130 koni......pro lepsi pocit z jizdy.....zatah,kroutak.....ani nevim.....snad to pojede lip.....

Autor:  NTI [ 01 bře 2005 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

pokud vim tak "Honza" planuje tuhle prestavbu a dost by toho mel vedet i "futura"

Honza nechava blok z 105HP verze a zbytek dava z 130HP verze s tim ze to nesmi moc hmat ;)

Autor:  sedloň [ 03 bře 2005 08:56 ]
Předmět příspěvku: 

NTI píše:
pokud vim tak "Honza" planuje tuhle prestavbu a dost by toho mel vedet i "futura"

Honza nechava blok z 105HP verze a zbytek dava z 130HP verze s tim ze to nesmi moc hmat ;)




ja vim...uz to mam od futury zjisteny......jenze sehnat streva ze 130ps neni prdel(a novy to kupovat nebudu)......a sehnat celej motor 130ps taky ne!

Autor:  NTI [ 03 bře 2005 09:42 ]
Předmět příspěvku: 

jj je jich malo a jeste min je jich na prodej ;)
a kdyz uz tak spis sezenes cele auto z nemcou a to se ti asi kupovat nechce

Autor:  skaldal [ 04 bře 2005 00:41 ]
Předmět příspěvku: 

Mě stačí 115HP (nebo aspoň 105), kdybyste někdo chlapi věděli o nějakým motoru na prodej, tak mi dejte vědět na SZ. Potřebuju to na Esc 97, ten motor co tam je (už jen s třemi písty) je typ RKC a startér je vzadu. Jeden typ mi tvrdil že prej motor co měl startér zepředu tam nenacpu, že tam musí bejt v bloku nějakej výkroj pro startér. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Dík za každou radu. Luboš

Autor:  futura [ 04 bře 2005 08:45 ]
Předmět příspěvku: 

S tim vykrojem by to mohla bejt pravda, ale kdybys k tomu dal odpovidajici prevodovku, potom by problem nebyl. Ale proc davat starsi, misto vymakanejsi, vid?

Autor:  skaldal [ 05 bře 2005 19:07 ]
Předmět příspěvku: 

Dneska jsem konečně vyhodil ten špatnej motor a mám takovej pocit že to už není originál, protože jsem na něm nikde nenašel ani výrobní číslo, ani typ (jako by je někdo vybrousil) a kvůli tomu startéru tam byl taky kousek bloku vybroušenej flexou a to si myslím že Henryho kluci na montážní lince nedělali.

Autor:  Láďa [ 09 bře 2005 18:49 ]
Předmět příspěvku: 

To si Ty od Chocně,jak si nabizel tu hlavu z 97??Vcera jsme spolu mluvili po sms.V jakym je teda stavu?Jak pises,tak to asi 97 nebude,ze???

Autor:  NTI [ 26 dub 2005 09:26 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem to ted letmo prejel v microcatu a zjistil jsem rozdil mezi 115HP a 130HP verze ZETECu u tehle dilu
svody, hlava valcu, vacky, skrtici klapka a vstrikovace
ale treba 105HP a 130HP verze ZETECu z fiesty ma vstrikovace stejne, nicmene u vstrikovacu je rozhodujici prutok takze porovnat tyhle udeje ;)
Potom taky zalezi jestli ten ZETEC je pred tusim rokem 97 nebo po romhle roku to byl ZETEC druhe generace nebo jak se to oznacuje ;)
Kdyz to vezmu kolem a kolem, svody bych si koupil rovnou nejake sportovni, vacky si nechal rovnou prebrousit na nejake ostrejsi, melo by to jit z tech 105/115HP vacek (treba pipercams nebo kentcams), sehnat hlavu, a pak bud prislusnou RJ a nebo si rovnou sehnat chip na 130HP a melo by ti to jit i na te tvoji RJ ... ovsem vsechno je to teorie ;) ... dokonce bych mozna rovnou zauvazoval o prepracovani celeho sani, potom bys ses mohl dostat i na nejakych cca 150HP ;) a to uz je slusny skok z 105/115HP ;) ... samozrejme to taky stoji nejaky peniz ... treba prebrouseni tech vacek u pipercams prijde tusim na nejakych 15tis ... vsechno je o penezich ;)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/