fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
vymena motoru 1.8(105PS) za 1.8(130PS) http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=1468 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 27 led 2005 18:00 ] |
Předmět příspěvku: | vymena motoru 1.8(105PS) za 1.8(130PS) |
zdravim fordaci:-) Mam escorta r.v 95 zetec MK7 1.8i 105Ps EEC-IV a chtel bych to zvisit na 130Ps.jednou sem mluvil s Futurou o tom ze bych tam mohl dat vacky z XR3i,RJ a upravit skrtici klapku(asi MAF)kdyz sem se ptal po vrakarnach tak by mi to vyslo na 30 tisic!napadlo mi sehnat ten 130ti konovej motor z MK7cky ale moc se jich prej nedelalo!zajimalo by mi co vsechno bych musel este k tomu vymenit aby to slapalo(asi budu potrebovat RJ a chtel bych vedet co este!).popripade jestli ho ma nekdo doma(tu 130Ps) nebo o nem nevi! diky za rady:-)))) |
Autor: | mrazik [ 27 led 2005 20:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
30 tisic je nesmysl. Co se musí dát jiné : - vačky - škrtící klapka : neplést s MAF, který dává informaci o množství vzduchu a je kousek od sání ta kovová část - svody a hlava - řídící jednotka (Futura používá z Mondea 2.0) - možná i vstřiky : jsou větší - možná MAF (futura má z Modnea 2.0) Tyto motory měli verze XR3i a moc jich tu skutečně není. |
Autor: | Návštěvník [ 27 led 2005 20:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ptal sem se po vrakarnach....je znamo ze tam sou zlodeji ale umi sehnat.udelali by mi to(mam si sehnat jak) takze ta cena je asi i s praci.ale je to fakt dost!radsi bych tam dal tem 130ti konovej motor.udelal bych mu generalku a mozna by mi to vyslo levnejs:-)) |
Autor: | NTI [ 01 bře 2005 15:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
130HP verze ma ostrik valcu nebo jak se to presne jemenuje a melo by to byt v bloku Samo pokud to nebudes moc casto hnat tak by to asi tak moc nevadilo ale proc potom delat z 105HP verze 130HP verzi |
Autor: | sedloň [ 01 bře 2005 21:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
NTI píše: 130HP verze ma ostrik valcu nebo jak se to presne jemenuje a melo by to byt v bloku
Samo pokud to nebudes moc casto hnat tak by to asi tak moc nevadilo ale proc potom delat z 105HP verze 130HP verzi jo cece...130 koni je 130 koni......pro lepsi pocit z jizdy.....zatah,kroutak.....ani nevim.....snad to pojede lip..... |
Autor: | NTI [ 01 bře 2005 22:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud vim tak "Honza" planuje tuhle prestavbu a dost by toho mel vedet i "futura" Honza nechava blok z 105HP verze a zbytek dava z 130HP verze s tim ze to nesmi moc hmat |
Autor: | sedloň [ 03 bře 2005 08:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
NTI píše: pokud vim tak "Honza" planuje tuhle prestavbu a dost by toho mel vedet i "futura"
Honza nechava blok z 105HP verze a zbytek dava z 130HP verze s tim ze to nesmi moc hmat ja vim...uz to mam od futury zjisteny......jenze sehnat streva ze 130ps neni prdel(a novy to kupovat nebudu)......a sehnat celej motor 130ps taky ne! |
Autor: | NTI [ 03 bře 2005 09:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj je jich malo a jeste min je jich na prodej a kdyz uz tak spis sezenes cele auto z nemcou a to se ti asi kupovat nechce |
Autor: | skaldal [ 04 bře 2005 00:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě stačí 115HP (nebo aspoň 105), kdybyste někdo chlapi věděli o nějakým motoru na prodej, tak mi dejte vědět na SZ. Potřebuju to na Esc 97, ten motor co tam je (už jen s třemi písty) je typ RKC a startér je vzadu. Jeden typ mi tvrdil že prej motor co měl startér zepředu tam nenacpu, že tam musí bejt v bloku nějakej výkroj pro startér. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Dík za každou radu. Luboš |
Autor: | futura [ 04 bře 2005 08:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
S tim vykrojem by to mohla bejt pravda, ale kdybys k tomu dal odpovidajici prevodovku, potom by problem nebyl. Ale proc davat starsi, misto vymakanejsi, vid? |
Autor: | skaldal [ 05 bře 2005 19:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dneska jsem konečně vyhodil ten špatnej motor a mám takovej pocit že to už není originál, protože jsem na něm nikde nenašel ani výrobní číslo, ani typ (jako by je někdo vybrousil) a kvůli tomu startéru tam byl taky kousek bloku vybroušenej flexou a to si myslím že Henryho kluci na montážní lince nedělali. |
Autor: | Láďa [ 09 bře 2005 18:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
To si Ty od Chocně,jak si nabizel tu hlavu z 97??Vcera jsme spolu mluvili po sms.V jakym je teda stavu?Jak pises,tak to asi 97 nebude,ze??? |
Autor: | NTI [ 26 dub 2005 09:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem to ted letmo prejel v microcatu a zjistil jsem rozdil mezi 115HP a 130HP verze ZETECu u tehle dilu svody, hlava valcu, vacky, skrtici klapka a vstrikovace ale treba 105HP a 130HP verze ZETECu z fiesty ma vstrikovace stejne, nicmene u vstrikovacu je rozhodujici prutok takze porovnat tyhle udeje Potom taky zalezi jestli ten ZETEC je pred tusim rokem 97 nebo po romhle roku to byl ZETEC druhe generace nebo jak se to oznacuje Kdyz to vezmu kolem a kolem, svody bych si koupil rovnou nejake sportovni, vacky si nechal rovnou prebrousit na nejake ostrejsi, melo by to jit z tech 105/115HP vacek (treba pipercams nebo kentcams), sehnat hlavu, a pak bud prislusnou RJ a nebo si rovnou sehnat chip na 130HP a melo by ti to jit i na te tvoji RJ ... ovsem vsechno je to teorie ... dokonce bych mozna rovnou zauvazoval o prepracovani celeho sani, potom bys ses mohl dostat i na nejakych cca 150HP a to uz je slusny skok z 105/115HP ... samozrejme to taky stoji nejaky peniz ... treba prebrouseni tech vacek u pipercams prijde tusim na nejakych 15tis ... vsechno je o penezich |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |