fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

kolik vydrzi motor
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=1470
Stránka 1 z 2

Autor:  Návštěvník [ 27 led 2005 20:31 ]
Předmět příspěvku:  kolik vydrzi motor

chtel bych se zeptat kolik tisic km vydrzi motor?kluci v praci tvrdi ze tak 150tis a pak se zacne sr..!ja tomu neverim.prej vodchazi vacky,zadiraj se valce atd.ja mam 1.8i 16V zetec a mam 130tic najeto.co je na tom pravdy?dik

Autor:  Návštěvník [ 27 led 2005 20:52 ]
Předmět příspěvku: 

Mam 1.6 16V r.v.1997 a najeto 210 000 km a bez problemu-i v zime(zatim) :)

Autor:  bibo [ 27 led 2005 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

tutově vydrží 300 000 bez problému možná i víc záleží jakej mu kdo daval olej první známka že motor začíná odcházet je když to ráno studené nastartuješ tak z toho de bílej kouř (benzín) pak se musej vyměnit gufera na ventilech

Autor:  mrazik [ 27 led 2005 23:59 ]
Předmět příspěvku: 

Sedloň vyřiď kolegům, že o motorech vědí úplný h...o. Motory vydrží klidně i 1.000.000 Km, záleží jen na majiteli. Já mám najeto 142.000 Km a motor je ve výborné kondici, kontrola tlaků to potvrdila, nespotřebuje žádný olej - mezi výměnami nic nedolívám.
Co mysleli tím, že odchází vačka ? Z jakého důvody by měli odejít ? Ani když se potká motor (píst se potká s ventilem), tak se s ní nic nestane, taky je to pořádný kus železa. zadírající se válce je další blábol.
Vše záleží na kvalitním oleji a způsobu zacházení.
Souhlasím s Bibem, že 300.000 Km vydrží bez problémů.

Autor:  johan [ 28 led 2005 11:00 ]
Předmět příspěvku: 

Svatá pravda. Záleží na majiteli - chce to poctivě měnit olej, nemučit to na krev studený a Zmetek asi vydrží dost. 150 000 je rozhodně blbost. Řekl bych tak 300 000 při průměrné péči.

Autor:  futura [ 28 led 2005 11:59 ]
Předmět příspěvku: 

Jojo, taky bych rekl, ze minimalne ty spodky jsou hodne trvanlivy, kdyz to clkovek rozebere treba po 200tis. tak kdyz to melo nejakou udrzbu, prakticky neni poznat nejaky opotrebeni. Kdyby se to merilo presne, asi by tam zmena byla, ale urcite ne nejaka nadmerna. Je jasny, ze nektery veci , zvlast na hlave se opotrebovavaji vic, ale treba u tech gufer na ventilech clovek fakt nemuze chtit, aby vydrzely to, co kvalitni kov. Podle mne ty fordacky benziny urcite vydrzej hodne, dokonce si myslim, ze cim starsi a min vymakanejsi model, tim vic vydrzi. Jo, v jednoduchosti je krasa.

Autor:  Návštěvník [ 28 led 2005 17:13 ]
Předmět příspěvku: 

ja si to myslim taky ze 150tis je blbost!nejsem odbornik na motory a kolegove taky ne!sou to pouze teoretici a svije znalosti cerpaj tak akorat ze sveta motoru a z autosalonu na prime!ale jinak diky

Autor:  Dawe [ 28 led 2005 19:31 ]
Předmět příspěvku: 

Kolegove zrejme budou skodovkari, tim by se to vysvetlilo :wink:

Tyhle legendy akorat napomahaji ke staceni tachometru a dalsim kurvarnam.

Jeden muj znamej ma na Escortu MK3 1.6D nalitano uz pres 650 000 km na jeden motor a nevsim sem si ze by nekam odchazel. :D

Na morave jezdi Scorpio co uz pred par lety prekrocilo 750 000 km, jak je na tom dnes opravdu nevim. Na vlastnioci jsem videl Scorpio 2.9 co melo najezdeno 470 000 km.

Moje predesle Scorpio 2.0 karbec najezdilo 242 500 km a nebyt nekolika mensich karambolu a velmi nedusledne pece mohlo jezdit dal...

A co teprve takovy Mercedesy :arrow: W123 nebo W124 ci dalsi novejsi E-klasse co ma najezdeno 500 000 - 1 000 000 km na jeden motor neni zadna raritka a to nemluvimo tech shnilech chudinkach na nasich silnicich, ale o nemeckych taxikarich apod.

Autor:  Návštěvník [ 28 led 2005 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

Chlapi, 120 000km jsem najel na stopetadvacitce (tedy ja ne, ale vcetne majitelu prede mnou). Do motoru moc nevidim, ale velice bych se divil, pokud by fordackej benzin mel bejt po 150000 km kaput. Z doslechu vim o fordu 1,6 s 300 000km, to si myslim je naprosto realne

Autor:  Plžík [ 29 led 2005 00:56 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyby měl motor odejít po 150 000 tak by musel můj Plžík být už pár let po smrti. A můj táta měl Sierru, ta nalítala přes 300 000, pak ji prodal a já ji po několika dalších letech potkal na ulici. Takže klid - stačí měnit olej, jezdit v rozumných otáčkách (a k tomu nemít nějakou mimořádnou smůlu).

Autor:  Návštěvník [ 30 led 2005 11:32 ]
Předmět příspěvku:  výdrž motoru

Moje zkušenost je taková, na Felicii 1,3 50Kw jsem měl najeto 175t. akdyž jsem ji v roce 2003 prodával, dodnes s ní nový majitel jezdí bez problémů, byla na ní prováděna pouze běžná údržba, od výměny do výměny nebylo nutno ani dolévat olej, takže předpokládám, že Ford má nejméně stejně kvalitní motory jako Škoda a tudíž by měly vydržet stejně nebo spíš víc

Autor:  johan [ 31 led 2005 13:06 ]
Předmět příspěvku: 

Rodinná Š120 najezdila v rukou tří členů rodiny 250 000 km. Teď dál jezdí. Motor původní, bez větších oprav. Původní rozvodový řetěz. Strašné! Kravál od vymletého řetězu přehlušuje úplně všechno, komprese nebude skoro žádná... Ale jede.

Autor:  Návštěvník [ 31 led 2005 14:42 ]
Předmět příspěvku: 

250 000 km na stodvace, to musi teda vypadat. Casto se tam musi delat aspon krouzky, jinak to huli, smrdi, zere a nejede. Lepe drzely motory s petikvalty, protoze je nebylo potreba az tak moc tocit. Ale stejne to byly svym zpusobem super auta, on na ne kdekdo nadava, ale kdyz se stodvaca povedla, tak to jezdilo porad od vymeny do vymeny a v zime to slapalo kopec nekopec, snih nesnih.

Autor:  Karel [ 31 led 2005 17:13 ]
Předmět příspěvku: 

Tak v tomhle s tebou souhlasim!Ja mel 125 L taky.

Autor:  filip [ 31 led 2005 18:36 ]
Předmět příspěvku: 

Spousta aut má přes 250 a majitelé to nevědí.Bez přetočení kilometrů je auto prakticky neprodejné.Na escortech je to ale bez problému:99 999 :-)
Prostě lidi síš věří tachometru něž stavu auta.Pak když ho prodáváš a přiznáš 210 000, tak se ho snad ani za připěřenou cenu nezbavíš.

Autor:  Standa [ 01 úno 2005 07:24 ]
Předmět příspěvku: 

To Filip: přesně jak píšeš. Malý český člověk jde kupovat 11 let staré auto a když vidí že má natočeno 150 t km tak už má obavy že je to před rozpadnutím a hledá takové které bude mít 78 t km. Celý český trh s ojetými auty je založen na přetočených tachometrech a proto lidi, kteří jezdí málo nikdy nepochopí že moderní servisovaná auta snesou mnohem větší porci km.

Autor:  MV [ 01 úno 2005 17:47 ]
Předmět příspěvku: 

Já kupoval esco na podzim 2002, tj. bylo v tý době 11 let starý. Najeto mělo 150t km (poctivejch, kupoval jsem to auto od známýho). V tý době jsem si říkal, že 150t je dost, ale že snad aspoň těch 200-220t najede. No docela jste mě potěšili, že by mohlo vydžet snad i víc.
Zatím auto docela drží, mám najeto 172t, ale nezanedbávám údržbu - olej, svíčky, brzdovka apod. - měnit radši dřív.
Z větších věcí jsem měnil spíš "spotřební" díly - přední čepy+silentbloky(to dělají naše silnice), destičky+kotouče, přední ložiska, zapal.kabely. Ale dost mi štve, že to reziví (zadní lemy apod.). Takže do staršího auta člověk stejně prachy sype a kecá kdo říká, že ne.

Autor:  bibo [ 01 úno 2005 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

tak se zeptej někoho kdo má fungl nové auto kolik do něj sype my máme koktávku a jen na garančkách za dva roky se tam nacpalo 20 000,-
já sem proto přesedlal z forda na japonce a nemůžu si stěžovat neznám pojem škubání při jízdě nedrží volnoběh a td co trápí escorta měl sem dva eskorty jednu fiestu tři Sierry a jedno scorpio a ještě taunuse a byl sem se všema naprosto spokojen kdybych nepotřeboval větší auto tak sem si zase koupil escorta

Autor:  mike33 [ 13 zář 2005 01:55 ]
Předmět příspěvku: 

Já mám teď na motoru natočených přesně 210.000 km a je úplně v super stavu.Vrátil jsem se z dovolené a najel něco kolem 2.500 km a vůbec mě neubyl olej na rysce!!Táhne dobře a olej fakt vůbec nežere. Dávám tam originál Ford 5W30.je ale fakt, že od toho auta mám servisní knížku a jsou tam pravidelně razítka ze servisu v Německu po 15.000 km, takže je vidět, že se o to ten člověk asi dost staral, což se nedá říct o plechařině.Hodně závisí na tom od koho je to koupený a jak se o to kdo staral, já mám ještě tu výhodu, že jsem teprve druhej majitel.Hodně se pozná i ze stavu interiéru auta, kdo a jak se k tomu autu choval, i když to s tím zdánlivě třeba na první pohled nesouvisí. Ještě jedna maličkost:nehoním to zbytečně dlouho do moc vysokých otáček, přece jen je to už "motor v letech"!

Autor:  mike33 [ 13 zář 2005 02:07 ]
Předmět příspěvku: 

Tak, tak, co se týká peněz, tak u těch nových aut a garanček je to fakt hrůza. U nás v práci je jedna baba, ta má 206 Peugeota, najeto tak 5 km, ta s tím autem snad i spává a kdyby ho unesla, tak ho nosí na zádech. Teď byla na garančce, kromě povinných úkonů ji tam měnili pření rameno(nevím kde ho mohla vymlátit) a nechala tam 14.000 kč!!!

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/