fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
XR3i 66 a 77kW - rozdíl http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=14761 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Leny [ 19 led 2008 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | XR3i 66 a 77kW - rozdíl |
Zdal chlapi, poraďte mi pleas. V čem byl rozdíl u XR3i 86-90, mezi motory 1,6 66kW (typ L4B) a 1,6 77kW (typ LRB)? Měl jsem 77kW, ted koupil to samé ale s 66kW, má to navíc katalyzátor. "Žere" ten výkon jenm katík, nebo proč to takhle uškrtili? Ta 66kW je novější, než jsem měl tu 77kW verzi. Díkes Libor |
Autor: | timemaster [ 20 led 2008 23:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
opravdu nikdo nevi ? taky by me tohle docela zajimalo.. mam 66kw, vim,ze se 1.6 nevyplati tunit ale precijen by me zajimalo kde se da tech 10 nahnat.. |
Autor: | Mac Háček [ 21 led 2008 00:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rozdíl je v řízení motoru, L4B je KE-JET a LRB je K-JET, ale jestli je vtom ještě nějakej rozdíl, to nevím |
Autor: | Leny [ 21 led 2008 00:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mac Háček píše: Rozdíl je v řízení motoru, L4B je KE-JET a LRB je K-JET, ale jestli je vtom ještě nějakej rozdíl, to nevím
Takže jiná stříkačka, nebo teda jen ŘJ? Ten rozdíl v K-JET a KE-JET jsem našel tady v typech motoru, pořád nevím co to znamená |
Autor: | PH [ 21 led 2008 00:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
uz jsem to tu popisoval mockrat... Rozdil je v typu vstrikovani. LRB 77kW je K-Jetronic, ciste mechanicky vtrik, bez RJ - ma jiny rozdelovac paliva, ventil studeneho startu, rozdelovac a pouze nerizeny kat. L4B KE-Jetronic je elektronicky rizeny mechanicky vstrik, ma RJ (dokonce 2) a rizeny kat s lambdou. Jestli je rozdil i v hlave motoru nevim, blok je kazdopadne stejny |
Autor: | timemaster [ 21 led 2008 00:49 ] |
Předmět příspěvku: | 16V |
nevim jestli se to tyka zrovna tehle typu motoru,ale taky jsem pochopi ze cteni jinych threadu,ze 1,6 16V ma proste 66kw a 1,6 8ventilova ma tech 77.. Nejak v tom mam ted zmatek,myslel jsem si,ze 16V je proste novejsi sviznejsi a celkove lepsi a kdyz se podivam na ten vykon tak se mi to nejak zamotava.. |
Autor: | timemaster [ 21 led 2008 00:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
PH píše: uz jsem to tu popisoval mockrat... Rozdil je v typu vstrikovani. LRB 77kW je K-Jetronic, ciste mechanicky vtrik, bez RJ - ma jiny rozdelovac paliva, ventil studeneho startu, rozdelovac a pouze nerizeny kat. L4B KE-Jetronic je elektronicky rizeny mechanicky vstrik, ma RJ (dokonce 2) a rizeny kat s lambdou. Jestli je rozdil i v hlave motoru nevim, blok je kazdopadne stejny
Promin za tyhle otazky,mozna to patri jinam,mozna staci jen vic hledat..ale mam to teda chapat tak,ze stejnej kus zeleza ovladany ridici jednotkou a soucasti k tomu upravenych ma mensi vykon nez to same ale s mechanikou? Pak z toho vyplyva ze by chipnutim te rj by se meklo dat nejak dosahnout tech 10kw.. Diky za info |
Autor: | PH [ 21 led 2008 01:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
jeste ma jinak svody a vyfuk, tohle vsechno komplet by tech 11kW dat mohlo. Jestli je rozdil v hlave, pistech, nevim, mrkni nekam na kompresi, stejna asi nebude. A chipnutim RJ u atmosferickeho motoru dostanes tak leda prd, je to jen velka reklamni bublina, nic vic. Navic KE-jetronic moc chipnout ani nejde, elektronika tam toho moc neridi, pojede to i bez ni. (teda ciste teoreticky by chipnout asi sla, ale je to nesmysl) |
Autor: | Leny [ 21 led 2008 12:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
PH píše: uz jsem to tu popisoval mockrat... Rozdil je v typu vstrikovani. LRB 77kW je K-Jetronic, ciste mechanicky vtrik, bez RJ - ma jiny rozdelovac paliva, ventil studeneho startu, rozdelovac a pouze nerizeny kat. L4B KE-Jetronic je elektronicky rizeny mechanicky vstrik, ma RJ (dokonce 2) a rizeny kat s lambdou. Jestli je rozdil i v hlave motoru nevim, blok je kazdopadne stejny
Tak to přesně sedí, dík za dokanalý info. Ty jednotky jsou tam fakt dvě, koukal jsem na to v pátek jak tele na nový vrata Je fakt že ten můj původní 77kW žádnej PC neměl. Tak třeba tohle bude aspoň míň žrát.. |
Autor: | LeMans [ 21 led 2008 13:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 16V |
timemaster píše: nevim jestli se to tyka zrovna tehle typu motoru,ale taky jsem pochopi ze cteni jinych threadu,ze 1,6 16V ma proste 66kw a 1,6 8ventilova ma tech 77..
Nejak v tom mam ted zmatek,myslel jsem si,ze 16V je proste novejsi sviznejsi a celkove lepsi a kdyz se podivam na ten vykon tak se mi to nejak zamotava.. selským rozumem si to myslí každej, a v podstatě by měl mít pravdu, že 1,6 16v by měla být o dost lepší a mít vyšší výkon. bohužel tomu tak ale není...soudruzi od fordu asi potřebovali snížit emise, nebo nevím co,a le prostě je ta 1,6ka v tomhle ohledu nepovedená. |
Autor: | PH [ 21 led 2008 15:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 16V |
timemaster píše: nevim jestli se to tyka zrovna tehle typu motoru,ale taky jsem pochopi ze cteni jinych threadu,ze 1,6 16V ma proste 66kw a 1,6 8ventilova ma tech 77..
Nejak v tom mam ted zmatek,myslel jsem si,ze 16V je proste novejsi sviznejsi a celkove lepsi a kdyz se podivam na ten vykon tak se mi to nejak zamotava.. Akorat ze jdes pres generaci. Tady se bavime o motorech do mk4, novejsi uz jsou zase o trosku jine. |
Autor: | PH [ 21 led 2008 15:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Leny píše: PH píše: uz jsem to tu popisoval mockrat... Rozdil je v typu vstrikovani. LRB 77kW je K-Jetronic, ciste mechanicky vtrik, bez RJ - ma jiny rozdelovac paliva, ventil studeneho startu, rozdelovac a pouze nerizeny kat. L4B KE-Jetronic je elektronicky rizeny mechanicky vstrik, ma RJ (dokonce 2) a rizeny kat s lambdou. Jestli je rozdil i v hlave motoru nevim, blok je kazdopadne stejny Tak to přesně sedí, dík za dokanalý info. Ty jednotky jsou tam fakt dvě, koukal jsem na to v pátek jak tele na nový vrata Je fakt že ten můj původní 77kW žádnej PC neměl. Tak třeba tohle bude aspoň míň žrát.. Jj, u Forda jsou vtipalci... ja mel dokonce LRB 77kW mechaniku, ale s palubnim pocitacem (bez RJ) ,-))) |
Autor: | dzimir [ 22 led 2008 12:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak tak, taky to udělá i komprese, poměr u L4B 8,5:1 a u LRB 9,5:1. Je to jedno s druhym |
Autor: | Leny [ 16 srp 2009 12:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě to tu obnovím, páč to řeším zas. Rozdíl v kompresi, a to je hlavou nebo písty? Každopádně bych to nejradši předělal na k-jet, to co mám žere stejně a jede míň. Takže buď snížit hlavu? Nebo sehnat vše z k-jetu? Tzn, kdyby někdo měl - koupím klidně celý motor se sáním a tou vstřikovací želvou a elektŕikou, nebo jen hlavu, rozdělovač, elektriku, sání.. Thanks |
Autor: | ricci9 [ 16 srp 2009 12:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hele já se v tom taky nevyznám, kamarád má KE-jetronic a má 77 kw a fakt mu to jede pěkně, já měl kdysi K-jetronic a měl zas jen 66kw. Takže podle mě zas nezáleží jesly je to k-ke jetronic. Nevím, ale takhle to vydím já. Jedinný co jsem zprozoroval že 77kw má tenčí těsnění pod hlavou, tím by byla i větší komprese a tím o nějakého koně navíc. Ale pokud jsi si jistej že je to fakt tím vstřikováním. Tak bych vše někde ve sklepě měl mít. Asi bych našel rozdělovač, komplet sání, vstřikování, ř.j. bez který to taky jede |
Autor: | Leny [ 16 srp 2009 12:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
no já bych právě ty řj vyhodil ven, v předchozím kabriu jsem měl k-jet 77kw, bez ŘJ a jezdilo to ještě líp. A ten tvuj kamoš má podle mě nějakej bordel v papírech. Je typ motoru LRB, bez ŘJ a má 77kW. A pak je typ L4B, ten má 2 ŘJ, 66kW. A lambdu Takže já bych ty zbytečný omezující elektrický udělátka vyhodil a předělal to na čistě mech. vstřik. Pak už kašlu na turbínu |
Autor: | ricci9 [ 16 srp 2009 12:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak pokud to vážně chceš tak já ti to vyhrabu, aspon se zas zbavím pár krámů Turbína už je doma tak až budeš mít čas tak se stav a já tě svezu, pak chci slyšet větu kašlu na turbínu |
Autor: | Leny [ 16 srp 2009 12:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
di do pr.., se v tom svýzt nechci. Pak by mě to zase bralo, když já jsem rád že tohle se prostě nesere a furt si jezdím (heh, letos už 14tis ). Až mě samotnýho sere že se nemám v čem vrtat Tak vymejšlím takovýhle kraviny.. Ale jo, chci to 100%. Máš teda co? i Hlavu? a bude to fakt z 77kw? |
Autor: | ricci9 [ 16 srp 2009 12:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
vždyt ti to píšu já měl k jet a v papírech jsem měl 66kw. Asi bych našel vstřikování, ř.j. a sání se vstřikama. Ale raději bych řešil turbínu než něco co nevíš jak bude fungovat Ale je mi to jedno klidně ti to dám. Měl bych to tady v Praze mít někde ve sklepě. |
Autor: | Leny [ 16 srp 2009 12:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já vím jak to pak má fungovat, ta čistě mechanická stříkačka se 77kW jede velmi dobře. Takže ty díly máš z 66kW K-jetu? V papírech jsi měl 66kW a auot nemělo žádnou ŘJ, byla to mechanika? Já to chci radši z origo xr3i 77kW?.. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |