fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Akcelerace u 1.8 16V 85kW http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=14844 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Yber [ 23 led 2008 16:57 ] |
Předmět příspěvku: | Akcelerace u 1.8 16V 85kW |
Prosím o pomoc chlapi.Mám problém s mým autí.Volnoběh,starty vše ok.Ale jakmile se dostanu ke 4000 ot,tak se motor začne dusit a cukat.Čím víc přidám plynu,tak je to horší.Když to zkouším na neutrál,tak to začne dělat někde kolem 4800ot.Lambu i váhu vzduchu jsem zkoušel mít odpojenou o porád je to stejné.Už tady lezu po fóru od rána,ale nedaří se mi ty příznaky úplně odhalit.Díky moc za radu. |
Autor: | sevaman [ 23 led 2008 17:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
už jsem to tady jednou radil mě tohle dělal palivovej filtr prostě ve vyšších otáčkách motor začal cukat ale klidně můžeš zkusit svíčky+káble k nim to bych řekl, že jsou tak nejčastější rady (sorry pokud se pletu nejsem tu zase tak dlouho ) |
Autor: | Wizzy [ 23 led 2008 19:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud to nedělá váha vzduchu, tak to fakt může být nedostatkem paliva - nejspíš palivový filtr (jak píše sevaman), nebo i něco exotičtějšího, jako čerpadlo, nebo regulátor tlaku na liště. pokud motor i občas cuká, může to být svíčkami nebo zapalovacími kabely. |
Autor: | like.n0.other [ 23 led 2008 20:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
mne to taky dela, ale je to spis takovy klepani, motor tahne furt stejne, ale je to docela neprijemny...a dela to predevsim v otackach nad 3500 kdyz je auto vic nalozeny...ale ne vzdycky, vazne tomu nerozumim...zkusim asi udelat tu diagnostiku, treba budu moudrejsi... |
Autor: | Yber [ 24 led 2008 17:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vyměnil jsem svíčky,kabely,filtry a nic... |
Autor: | Yber [ 24 led 2008 18:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem přišel na zajímavou věc.Sundal jsem snímač polohy škrtící klapky a něco v něm nepěkně chrastí.Takže když jemně šlapu na plyn tak se motor dostane krásně do otáček až 5500(dál jsem to nezkoušel),ale jak dám podlahu klapku na doraz,tak to začne zlobit,tak si myslím že nepošle do EEC správný parametry a je to v pr.... |
Autor: | Yber [ 27 led 2008 21:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem zkusil vyměnit snad už všechno a pořád nic.Normálně Favorit nebo 120 mě udělaj do kopce,vůbec to netáhne. Budu muset do servisu.Jsem zvědavej co to bude,pak dám vědět. |
Autor: | mrazik [ 29 led 2008 00:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Yber jaky to mas rok ? Zajimava by byla diagnostika, co nahlasi, muze napovedet. Ten senzor skrtici klapky neni problem zmerit. Bud v odpojenem stavu na odpor nebo pri zapojenem a zapnutem klicku na napeti. Dale bych na liste zmeril tlak paliva a tlaky ve valcich. Proste postupovat jedno po druhem. Co svicky a kabely ? |
Autor: | Yber [ 29 led 2008 00:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mrazíku,mám r.v. 97.Tlak na liště 250kPa.Svíčky Motocraft,kabely Bosch 5kOhm,filtry nový.Váha vzduchu i Lambda půjčená,žádná změna.Tlaky na válcích jsem neměřil.Nemohl by to dělat třeba i ucpaný výfuk? |
Autor: | mrazik [ 29 led 2008 16:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Yber teorteticky ano nebo ucpany katalyzator. Vsechno je potreba vzykouset, bohuzel. |
Autor: | Nagant [ 29 led 2008 16:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Yber píše: .Nemohl by to dělat třeba i ucpaný výfuk?
No, mohl by se na tom podílet. Máš ho ještě původní? |
Autor: | Yber [ 29 led 2008 23:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nagant píše: Yber píše: .Nemohl by to dělat třeba i ucpaný výfuk? No, mohl by se na tom podílet. Máš ho ještě původní? |
Autor: | Nagant [ 30 led 2008 08:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
To by už mohlo být na čase vyměnit zadní tlumič. Ale když se mi vysypal, auto netáhlo už od nízkých otáček a motor děsně řval. A motor do výfuku už dlouho předtím tak divně plckal. |
Autor: | Yber [ 30 led 2008 11:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je fakt,že to bučí jak kráva.A když jsem sundal vzduch.filtr a přidal plyn,tak to i jako by střílelo do sání.Tak já to zkusím vyměnit a pak dám vědět.Zatím díky moc. |
Autor: | PH [ 30 led 2008 16:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
ze nechce do vysokych otacek muze delat ucpany kat, ale ze by se ucpal zadni tlumic, to asi ne.... A i kdyz to odpojis uz na svodech, tak se to sice projevi na vykonu a kroutaku, ale do otacek to pujde v pohode. To skrkla cidlo jsi vymenit zkousel? |
Autor: | Yber [ 03 úno 2008 13:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak teď jsi dobře poslechněte,jak jsem dopadl v servisu.Auto jsem tam dal v úterý,s popsanou závadou.Bylo mi řečeno,že v pátek se na tom začne pracovat.Samozřejmě co jsem se tady dozvěděl,že by to mohl být katík,jsem se ve čtvrtek rozjel pro mého Escortíka a že si ho vemu domů.Bohužel soudruh mechanik,už měnil těsnění pod hlavou!!!V sobotu si přijeďte pro auto,zněla opdoveď z úst mechanika.Včera jsem tam přijel,auto jede jak má,ale výměna těsnění pod hlavou byla zbytečná,takže místo 6590Kč mi slevili na 4359Kč za vymlácení katalyzátoru!!!Je vidět jaký jsou prostě v některých servisech kur...!!!Katalyzátor byl kaput kluci,jak jste psali a všem Vám moc dík za pomoc. |
Autor: | Jiří [ 03 úno 2008 17:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pochopil jsem to dobře.Ty jsi zaplatil za vyndání katu,vymlácení a zpětnou montáž 4359Kč. |
Autor: | Yber [ 04 úno 2008 15:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ano,protože když jsem to reklamoval,že to těsnění pod hlavou vyměnil zbytečně,tak nechtěli ustoupit.Zaplatil jsem tedy těsnění pod hlavu,dříky ventilů a gufera.Za práci mi slevili 1600 a 15% z ceny dílů.Tak mám nový těsnění pod hlavou a vytlučený kat.To těsnění je teda aspoň vyměněný i když zbytečně,mohl jsem si za ty peníze koupit stabilizační tyčky,který mám v pytli....Nu což,autí zase jede a já jsem poučen,kam zas nemám dávat autí. |
Autor: | enjoy [ 05 úno 2008 02:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Yber píše: Ano,protože když jsem to reklamoval,že to těsnění pod hlavou vyměnil zbytečně,tak nechtěli ustoupit.Zaplatil jsem tedy těsnění pod hlavu,dříky ventilů a gufera.Za práci mi slevili 1600 a 15% z ceny dílů.Tak mám nový těsnění pod hlavou a vytlučený kat.To těsnění je teda aspoň vyměněný i když zbytečně,mohl jsem si za ty peníze koupit stabilizační tyčky,který mám v pytli....Nu což,autí zase jede a já jsem poučen,kam zas nemám dávat autí.
to jsou volove.takova drbacka s tim tesnenim museli mit... |
Autor: | mrazik [ 05 úno 2008 13:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
To jsou jantarove. tesneni pod hlavou se da poznat jednoduchou metodou natlakovanim. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |