fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Escort 1.4i '96 teplý nenastartuje
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=14917
Stránka 1 z 1

Autor:  Vespa [ 27 led 2008 22:25 ]
Předmět příspěvku:  Escort 1.4i '96 teplý nenastartuje

Nazdar Forďáci :-)
předem se omlouvám jestli se tady stejný problém řešil, ale hledal jsem a nenašel. (aspoň ne co by seděl přesně)

Koupil jsem Escorta 1.4i rok 96 třídvéřáka, až na tu výkonu neadekvátní spotřebu jsem byl 3 měsíce spokojenej, ale teď mě pěkně dopaluje.
Snad někdo řešil stejnou věc a nasměrujete mě:

Za studena chytne na brnk, ale jakmile se zahřeje na provozní teplotu tak není sebemenší šance ho nastartovat. Startér točí normálně živě, ale motor ani neblafne. Teprve když to nechám cca půl hodiny vychladnout tak zase normálně chytne, jakoby nic.

K tomu to ještě sem tam za jízdy zacuká a má to kolísavý vonoběh (jakoby chvíli 1000, pak se to náhle změní na 1500 atd)

Nejvíc mě ale pálí to startování.
Měl jsem to v Ford Carent, na prohlídce. Dali mě tam nový originál svíčky, palivový a vzduchový filtr a přepájeli pojistkovou skříň, ale nic se nezměnilo. Diagnostika (nebo co) jim prej vyhodila špatnou funkci následujících čidel:
HEGO, (-)"TR/ZA"
Plnění vzduchu, CVH 1.4 EFI
Poloha Klik. Hřídele - CPS

Jedno z toho má být váha vzduchu, tak jsem tak zkusmo dal váhu z tatovýho Escorta kterej funguje dobře a nepomohlo to.

Pro začátek by mě stačilo kdybyste mě poradili kde ty čidla najdu, a jestli se dají lehce přendávat, abych je vyloučil podobně jak tu váhu vzduchu.

Svíčky jiskří a z výfuku jde po delším točení cítit benzín.

Ford servis by mě to nejspíš opravil, ale stylem "vyměňujeme díly za nový dokud to nezačne fungovat" a z toho bych se finančně pos**l :shock:

Popřípadě jestli nemáte ještě nějakej tip?

Děkuju moc
Vespa

Autor:  Vespa [ 27 led 2008 23:46 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě jsem zapoměl - po cca 15ti minutách se dá nastartovat dlouhým točením a s plným plynem... cca po 30s točení se neochotně sebere a chytne.

Autor:  petansvatos [ 28 led 2008 12:17 ]
Předmět příspěvku: 

Nevím jestli ti to pomůže ale HEGO je lambda sonda. Ale jestli to má vliv na startování, to nevim.. :shock:

Mě dělá občas něco podobnýho. Někam jedu, pak to chcípnu, po chvilce chci odjet ale on ani neškytne. Startér ani neotočí motorem. Ale to bude asi něčím jiným.. :cry:

Autor:  Vespa [ 28 led 2008 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

petansvatos> jo, to byl můj tajnej tip :) Dík, asi tyhle všechny čidla holt budu muset prohodit z toho "zdravýho" escorta.
A když to nepojede tak se picnu :))

Nebo nekoupí někdo levně pěknýho escorta s malou decentní závadičkou? :-D

Autor:  Vespa [ 09 úno 2008 11:27 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to zatím vypadá na ten senzor polohy klikový hřídele - kluci zjistli že když se polije dostatečným nožstvím studený vody tak to nastartuje :-D

Autor:  Krtek-NA [ 09 úno 2008 22:19 ]
Předmět příspěvku: 

Ani jedno nemá vliv na startování z toho co ti vyjela diagnostika. Nech si změřit tlaky ať se vyloučí mechanická :wink:

Autor:  Vespa [ 14 úno 2008 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

Krtek-NA> Když to nemá vliv na startovnání, jak je teda možný že pokud se to čidlo poleje studenou vodou tak to nastartovat jde? To mě teda vysvětli.

Autor:  Wizzy [ 14 úno 2008 19:57 ]
Předmět příspěvku: 

Čidlo otáček se při startu bere v potaz. Prakticky spolu s čidlem teploty chladící kapaliny jsou jediné, které se berou v potaz při startu.

Autor:  Vespa [ 19 úno 2008 21:01 ]
Předmět příspěvku: 

Tak čidlo polohy klikovýho hřídele je nový a furt to nestartuje :(( Nechápu teda proč když se to polilo tak to chytlo...
Takže podle tebe, Wizzy, zbývá jen to čidlo teploty chladící kapaliny?
Zítra jde podruhý napíchnout na počítač, tak snad to vyplivne něco směrodatnýho

Autor:  Vespa [ 19 úno 2008 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě jsem zapoměl že váha vzduchu a lambda sonda jsou tam taky vyměněný

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/