fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
vyndani motoru http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=14942 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | djastin [ 29 led 2008 11:44 ] |
Předmět příspěvku: | vyndani motoru |
chci se zeptat jde u me fiesty vyndat motor vrchem bez prevodovky? v etzoldovi totis pisou ze motory CVH a diesl se vyndavaji pouze spodem spolecne s prevodovkou. |
Autor: | futura [ 29 led 2008 11:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jde, ale tahat to i s prevodovkou je blbost, pac bys musel stejne odpojovat hridele,vsechno odstrojit tak aby to slo poradne naklopit a vytahnout. Ono, kdyz se na to poradne podivas u auta a predstavis si to, tak te podobna myslenka prejde. Sundat prevodovku nejdriv a potom vytahnout samotnej motor vrchem mi taky nepripada vyhodny. Co mam osvedceny, tak bud prevodovku samotnou, nebo kdyz toho chci delat vic, tak vsecko najednou spodem. |
Autor: | djastin [ 29 led 2008 12:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja praveze nepotrebuji prevodovku tahat ven, hodlam menit motor a tak hledam nelepsi a nejmin narocne reseni. kolik vazi nastrojeny motor bez prevodovky? |
Autor: | milos.l [ 29 led 2008 12:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
vsechno spodem ven je nejjednodussi, aspon ja to tak delam vzdy je vice moznosti jak se poprat s poloosama, ale zas je asi nejlepsi vyndat vse |
Autor: | djastin [ 29 led 2008 12:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
ok diik s poloosama se nejak poperu ale vetsi problemy mi bude delat vyfuk nebot ten muj je od predu az dozadu navarenej. tu vahu toho motoru nevis prosimte? |
Autor: | futura [ 29 led 2008 14:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nastrojenej motor samotnej tak 100-120 pocitam. A kdyz chces menit motor, tak to nekomplikuj, odstroj co muzes a vyndej spodem. Pokud nemas kocku nebo jerabek a budes to balancovat na heveru, tak si uzijes, i kdyz i takhle se to da.Vejfucj holt riznes a potom spojis prevlecnou trubkovou sponou. |
Autor: | djastin [ 29 led 2008 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
ten vejfuk uz neresim dnes sem se rozhod ze jej rovnou pri jednom udelam novy.(stejne uz je zrezlz a deravz) tak uz jen pro upresneni motor vcetne prevodovky po odpojeni spustim na zem a zvednu kastli.suhlas? mas prosimte nejakej trik na odpojeni tech poloos abych nedelal neco zbytecne slozite? |
Autor: | milos.l [ 29 led 2008 21:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
já si zvednu auto tak abych pod to pohodlně mohl, všechno si odpojím, oddělám, a dílenským jeřábem schodím motor na podlahu, pak tím samým jeřábem zvednu dostatečně vysoko kastli aby prošel motor když si necháš lyžinu pod skříní tak je to docela stabilní poloosy - no buď vypáčíš z převodovky rovnou z difu a vyteče ti tak půlka oleje - tak to dělám, nebo jde oddělat prachovky na vnitřních kloubech a nic jiného je tam nedrží, ale vyžaduje to zpět nové stahovací pásky máš výhodu že tvůj motor má kolem dost místa |
Autor: | djastin [ 29 led 2008 22:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli to chapu dobre tak tu prevodovku muzu nechat v aute a motor pujde spodem ven bez broblemu. |
Autor: | Raven [ 30 led 2008 00:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Chápeš to špatně,musíš spodem a vcelku.Tak je to nejrychlejší. |
Autor: | djastin [ 30 led 2008 00:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
ok uz mam jasno a vim vse potrebne diiky za rady |
Autor: | Šíša [ 04 úno 2008 10:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj, jedinej motor, kterej jde u fiesty v klidu horem je 1.1(potažmo 1.3)CFI. Od 1.4 uz je to nesmysl a zbytecna drina |
Autor: | djastin [ 04 úno 2008 17:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
jakto co brani te 1.6 ze nejde vrchem? |
Autor: | Šíša [ 04 úno 2008 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
... hlavně rozměry motoru(nevysuneš ho vevnitř z převodovky ... ledaže by jsi uvnitř rozebral celou stranu, kde je rozvoďák, ale i tak je to blbost a opruz) a pro kompletní vyndání horem zas brání polička na baterku a pod. Spodem... |
Autor: | djastin [ 04 úno 2008 21:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
ahaa ja myslel ze ta trocha mista vedle rozvodu bude stacit ,no nic tak nakonec spodem jak radili ostatni,coz me mrzi nebot mam jerab a nechce se mi rozebirat spodek. |
Autor: | djastin [ 05 úno 2008 17:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
nevite priblizne na kolik by me vyslo nechat si ten motor vymenit v servisu? Vpodstate ze by jen vyndaly ten stary a dali tam mnou dovezeny novy nic by nezapojovali a neozivovali |
Autor: | timemaster [ 09 úno 2008 17:42 ] |
Předmět příspěvku: | cena v servisu |
Je to jak kde, kdyz beru neautorizovany,tak ty levnejsi bez papiru kolem 2000 az do servisu kde nikoho neznas - tam tak 5000,- |
Autor: | djastin [ 09 úno 2008 17:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
hm za 2000 by se mi to libilo.zkusim obejit par servisu |
Autor: | pepikk [ 06 bře 2008 01:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
díky moc za tohle téma...hodně mi to pomohlo:)o vejkendu se pokusim ten motor s tou převodovkou vyndat.mno tak snad to dopadne.Akorát ještě ten vozejk sehnat |
Autor: | Carrytwo [ 06 bře 2008 12:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
jojo tady budu menit motor ve Fieste:) v zari sem menil 1.3 ohv za 1.4 cvh, ale ta 1.4 se posrala tak budu vracet 1.3 zase zpatky a jen bych se chtel zeptat jestli sou stejny prevodovky?? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |