fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

vyndani motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=14942
Stránka 1 z 1

Autor:  djastin [ 29 led 2008 11:44 ]
Předmět příspěvku:  vyndani motoru

chci se zeptat jde u me fiesty vyndat motor vrchem bez prevodovky?

v etzoldovi totis pisou ze motory CVH a diesl se vyndavaji pouze spodem spolecne s prevodovkou.

Autor:  futura [ 29 led 2008 11:58 ]
Předmět příspěvku: 

Jde, ale tahat to i s prevodovkou je blbost, pac bys musel stejne odpojovat hridele,vsechno odstrojit tak aby to slo poradne naklopit a vytahnout. Ono, kdyz se na to poradne podivas u auta a predstavis si to, tak te podobna myslenka prejde. Sundat prevodovku nejdriv a potom vytahnout samotnej motor vrchem mi taky nepripada vyhodny. Co mam osvedceny, tak bud prevodovku samotnou, nebo kdyz toho chci delat vic, tak vsecko najednou spodem.

Autor:  djastin [ 29 led 2008 12:10 ]
Předmět příspěvku: 

ja praveze nepotrebuji prevodovku tahat ven, hodlam menit motor a tak hledam nelepsi a nejmin narocne reseni.

kolik vazi nastrojeny motor bez prevodovky?

Autor:  milos.l [ 29 led 2008 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

vsechno spodem ven je nejjednodussi, aspon ja to tak delam vzdy

je vice moznosti jak se poprat s poloosama, ale zas je asi nejlepsi vyndat vse

Autor:  djastin [ 29 led 2008 12:46 ]
Předmět příspěvku: 

ok diik
s poloosama se nejak poperu ale vetsi problemy mi bude delat vyfuk nebot ten muj je od predu az dozadu navarenej.

tu vahu toho motoru nevis prosimte?

Autor:  futura [ 29 led 2008 14:08 ]
Předmět příspěvku: 

Nastrojenej motor samotnej tak 100-120 pocitam. A kdyz chces menit motor, tak to nekomplikuj, odstroj co muzes a vyndej spodem. Pokud nemas kocku nebo jerabek a budes to balancovat na heveru, tak si uzijes, i kdyz i takhle se to da.Vejfucj holt riznes a potom spojis prevlecnou trubkovou sponou.

Autor:  djastin [ 29 led 2008 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

ten vejfuk uz neresim dnes sem se rozhod ze jej rovnou pri jednom udelam novy.(stejne uz je zrezlz a deravz)

tak uz jen pro upresneni motor vcetne prevodovky po odpojeni spustim na zem a zvednu kastli.suhlas? :D
mas prosimte nejakej trik na odpojeni tech poloos abych nedelal neco zbytecne slozite?

Autor:  milos.l [ 29 led 2008 21:19 ]
Předmět příspěvku: 

já si zvednu auto tak abych pod to pohodlně mohl, všechno si odpojím, oddělám, a dílenským jeřábem schodím motor na podlahu, pak tím samým jeřábem zvednu dostatečně vysoko kastli aby prošel motor

když si necháš lyžinu pod skříní tak je to docela stabilní

poloosy - no buď vypáčíš z převodovky rovnou z difu a vyteče ti tak půlka oleje - tak to dělám, nebo jde oddělat prachovky na vnitřních kloubech a nic jiného je tam nedrží, ale vyžaduje to zpět nové stahovací pásky

máš výhodu že tvůj motor má kolem dost místa

Autor:  djastin [ 29 led 2008 22:53 ]
Předmět příspěvku: 

jestli to chapu dobre tak tu prevodovku muzu nechat v aute a motor pujde spodem ven bez broblemu.

Autor:  Raven [ 30 led 2008 00:00 ]
Předmět příspěvku: 

Chápeš to špatně,musíš spodem a vcelku.Tak je to nejrychlejší.

Autor:  djastin [ 30 led 2008 00:01 ]
Předmět příspěvku: 

ok uz mam jasno :-D a vim vse potrebne diiky za rady

Autor:  Šíša [ 04 úno 2008 10:43 ]
Předmět příspěvku: 

Jj, jedinej motor, kterej jde u fiesty v klidu horem je 1.1(potažmo 1.3)CFI. Od 1.4 uz je to nesmysl a zbytecna drina :evil:

Autor:  djastin [ 04 úno 2008 17:52 ]
Předmět příspěvku: 

jakto co brani te 1.6 ze nejde vrchem?

Autor:  Šíša [ 04 úno 2008 20:50 ]
Předmět příspěvku: 

... hlavně rozměry motoru(nevysuneš ho vevnitř z převodovky ... ledaže by jsi uvnitř rozebral celou stranu, kde je rozvoďák, ale i tak je to blbost a opruz) a pro kompletní vyndání horem zas brání polička na baterku a pod.

Spodem...

Autor:  djastin [ 04 úno 2008 21:41 ]
Předmět příspěvku: 

ahaa ja myslel ze ta trocha mista vedle rozvodu bude stacit ,no nic tak nakonec spodem jak radili ostatni,coz me mrzi nebot mam jerab a nechce se mi rozebirat spodek.

Autor:  djastin [ 05 úno 2008 17:49 ]
Předmět příspěvku: 

nevite priblizne na kolik by me vyslo nechat si ten motor vymenit v servisu?

Vpodstate ze by jen vyndaly ten stary a dali tam mnou dovezeny novy nic by nezapojovali a neozivovali

Autor:  timemaster [ 09 úno 2008 17:42 ]
Předmět příspěvku:  cena v servisu

Je to jak kde, kdyz beru neautorizovany,tak ty levnejsi bez papiru kolem 2000 az do servisu kde nikoho neznas - tam tak 5000,-

Autor:  djastin [ 09 úno 2008 17:49 ]
Předmět příspěvku: 

hm za 2000 by se mi to libilo.zkusim obejit par servisu

Autor:  pepikk [ 06 bře 2008 01:10 ]
Předmět příspěvku: 

díky moc za tohle téma...hodně mi to pomohlo:)o vejkendu se pokusim ten motor s tou převodovkou vyndat.mno tak snad to dopadne.Akorát ještě ten vozejk sehnat :?

Autor:  Carrytwo [ 06 bře 2008 12:49 ]
Předmět příspěvku: 

jojo tady budu menit motor ve Fieste:) v zari sem menil 1.3 ohv za 1.4 cvh, ale ta 1.4 se posrala tak budu vracet 1.3 zase zpatky a jen bych se chtel zeptat jestli sou stejny prevodovky??

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/