fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Riadiaca Jednotka, Vyfukove potrubie
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=15255
Stránka 1 z 1

Autor:  jacho6380 [ 12 úno 2008 22:05 ]
Předmět příspěvku:  Riadiaca Jednotka, Vyfukove potrubie

Zdravim, mam dotaz, mam prestavane auto z automatu na manual. Kvoli tomu aby som dostal starter pred motor (na automate za motorom) som musel vyhodit katalizator a miesto neho je tam iba rura. Chcem sa spytat ci to moze mat vpliv na vykon alebo spotrebu a ked tak ci sa to da nejako obist??? Dalsia vec je RJ, tu mam povodnu z automatu, tak isto chcem vediet aky to ma vpliv, ci je to to iste ako pri manualy alebo v com je rozdiel???

Autor:  like.n0.other [ 14 úno 2008 00:13 ]
Předmět příspěvku: 

ja myslim ze ty RJ sou stejny, kdyz se podivas na kody v blikaci diagnostice tak tam najdes i polozky pro automat...

Autor:  Wizzy [ 14 úno 2008 09:47 ]
Předmět příspěvku: 

RJ stejná není, automat má trochu jinak položené maximum kroutícího momentu a někde jsem zachytil, že má snad omezovač na 4000rpm - ale to se mi moc nezdá, navíc to nemám ověřené.
Vykuchaný katalyzátor má trochu negativní vliv na spotřebu a taky poklesne kroutící moment (a tím i výkon) v nižších otáčkách. (vzhledem k tomu, že je možný ten omezovač na 4000rpm a motor tudíž nejde vytočit, tak je to celkem zásadní problém).
Myslím, že sehnat svody a první díl výfuku s katalyzátorem pod motorem někde na vrakoviště či u Skaldala nebude moc velký problém.

Autor:  futura [ 14 úno 2008 10:07 ]
Předmět příspěvku: 

Taky bych rekl, ze automat ma jinou RJ, tutove tam bude jeste nejaky dalsi cidlo, nebo cidla, ktery manual nema a kdyz vezmu, jak to v ty RJ vsechno souvisi se vsim, asi to nepojede uplne tak, jak by mohlo, pac tomu chybej nektery zpetny vazby. Melo by se to asi i objevit pri vyblikani, vyskocej tam asi kody, ktery jsou dost nepravdepodobny.
Neco podobnyho mi to ukazovalo pri vyblikani RJ z mondi 2l, byly tam chyby na vecech, ktery v aute nemam, kdyz jsem dal RJ origo a jen s eprom mondi, tak uz je to nehazi. Jinak s tou mondi to jelo subjektivne dobre, ale s tou origo nemam pocit, ze by jelo hur a hlavne to min zere, no min, nesezere me to celyho, jen ohloda.

Autor:  Wizzy [ 14 úno 2008 10:24 ]
Předmět příspěvku: 

Automat má navíc snad jen čidlo na polohu fofr-klacku (aby se dalo nastartovat jen na P nebo N), ale co se elektriky týče, tak je to snad stejné, ne?

Autor:  futura [ 14 úno 2008 11:04 ]
Předmět příspěvku: 

Ja nevim, tohle neznam, ale melo by tam bejt neco, co umozni kick down a podobny picovinky, kazdopadne v seznamech RJ jsou pro automaty uplne jiny cisla.A z mnoha osobnich zkusenosti muzu potvrdit, ze vyrobce dobre vi, co dela a i kdyz si myslim, ze jsem prisel na bohovskej zlepsovak, vetsinou jsem dospel k zaveru, ze original splnoval obecny pozadavky lip.

Autor:  jacho6380 [ 14 úno 2008 18:34 ]
Předmět příspěvku: 

Je pravda ze ten obmedzovac tam je ale to sa nam podarilo spolocne s WALKEREM obist spolu aj s tym startovanim. Vyfukove svody uz mam aj s prvym dielom a katalizatorom, Ale hacik je tu!!! Zohnal som aj RJ s takeho isteho auta ale manualu a chcem vediet ci to mozem dat do mojho, ci to tam pasuje a ci to nebude vadit, napr. Imobilizer a poistkova skrinka??? :shock: :shock: :shock:

Autor:  jacho6380 [ 14 úno 2008 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
RJ stejná není, automat má trochu jinak položené maximum kroutícího momentu a někde jsem zachytil, že má snad omezovač na 4000rpm - ale to se mi moc nezdá, navíc to nemám ověřené.
Vykuchaný katalyzátor má trochu negativní vliv na spotřebu a taky poklesne kroutící moment (a tím i výkon) v nižších otáčkách. (vzhledem k tomu, že je možný ten omezovač na 4000rpm a motor tudíž nejde vytočit, tak je to celkem zásadní problém).
Myslím, že sehnat svody a první díl výfuku s katalyzátorem pod motorem někde na vrakoviště či u Skaldala nebude moc velký problém.


Kto je Skaldal???

Autor:  futura [ 15 úno 2008 08:35 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud je RJ stejnyho typu, tj. EEC IV nebo EEC V, uvadim tu 5, protoze uz tady probehlo, ze v pozdejsich modelech je nekteri maji, tak by nemel bejt problem. Ale ten muze nastat a zasadni, pokud ta nova RJ ma vestavenej imo a ty k tomu nemas klic s cipem, potom ti bohove budiz milosrdni, muzes si ji nalozit.

Autor:  jacho6380 [ 15 úno 2008 09:37 ]
Předmět příspěvku: 

Mozem je met aj s klucem teda aj i imob.

Autor:  futura [ 15 úno 2008 09:59 ]
Předmět příspěvku: 

Tak potom jo, jinak je k nicemu. Ale na vestavenej imo nejsem expert, nemam ho, takze si radsi pockej na potvrzeni mejch nazoru nekym, kdo to zna z praxe.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/