fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Záměna
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=15511
Stránka 1 z 1

Autor:  Robert18 [ 25 úno 2008 11:30 ]
Předmět příspěvku:  Záměna

Ahojte.

Vím že už zde vypadám jak když jezdim vrakem ale vždy když vychytám
nějaký problém hned vyskocí další.

Tak tedy včera sem z hrůzou zjistil že ikdyž auto zatím jede (snad), tak po nastartování mi jaksi chrstá voda s fridexem z výfuku.
Tedy stojím před rozhodnutím jak problém s mojí mobilitou vyřešit.

Vzákladě se nabízejí tři možnosti :

- Nechat to opravit v servisu ( musím doufat že to pak neuletí po 1000, 2000, 5000 km atd.)
- vyměnit celé auto tohle hodit ze skávy či do šrotu a nebo koupit bouračku a nějak to splácat.
- vyměnit motor za stejný nebo jiný kompatibilní typ a doufat že nekoupím nějakou mrtvolu.

Rád bych znal váš názor jakou moznost zvolit, popř. jaký motor by se tam dal dobře zaměnit protože schánět 1,8 asi nebude nejlechčí.

Budu rád když mi napíšete i přibližné cenové relace v jakých se motory pohybují.

Děkuji za vaší pomoc Robert.

Autor:  LeMans [ 25 úno 2008 11:53 ]
Předmět příspěvku: 

Můj názor je ten že jsi špatně identifikoval "závadu"
No tak já si hlavně myslím, že to je dost nepravděpodobné, aby se jednalo o vodu s fridexem, dle mého se jedná o naprosto normální jev, kdy voda ve výfuku zkondenzuje a pak po nastartování vychrstne.
Ono totiž aby ti tam tak drastickým způsobem natekla voda je dost nepravděpodobné. to bys musel mít prasklinu jako kráva a hlavně už by jsi asi ani neodjel. voda je totiž jak známo nestlačitelná a tudíž by při kompresi došlo k takovému zvýšení tlaku, že by to startér pravděpodobně ani nenatočil. a taky by ti té vody muselo hafo ubýt, na víčku byx musel mít chrchel atd.

Autor:  Robert18 [ 25 úno 2008 12:55 ]
Předmět příspěvku: 

chápu tvoji od pověď, ale věř, že o tento problém se nejedná z výfuku mám vodovod teče mi zněj zelená voda chladící kapalina samozřejně mizí tlakuje to do chladící kapaliny takže tudy utíká ten přebytečnej tlak.

Autor:  LeMans [ 25 úno 2008 13:18 ]
Předmět příspěvku: 

Ty jo tak to musí být masakr ovšem.. to čumím že to vůbec jede...
Tak tedy k dotazu:
každé řešení má své pro a proti.
V servise tě oprava motoru vyjde na takových 7 litrů, pokud nebude prasklá hlava nebo blok. pak bys musel koupit novou hlavu atd. Ale když to opraví, máš na to záruku a střelit by to znovu nemělo.

Koupit nový motor je asi ekonomičtější, ale chce to koupit někde kde dostaneš aspon trochu záruku, že to stojí za to. Výhoda je, že když ho budeš mít venku, zkoukneš spojku, rozvody a podobné záležitosti a případně se udělají taky. Cenově by ses mohl vejít do 10 tisíc, záleží na tom za kolik seženeš motor.

Koupit jiné auto - no pokud ho koupíš ve stejné cenové relaci, počítej, že tě většina těch problémů potká znovu, navíc za svoje auto nedostaneš to, co jsi do něj vrazil. Takže Eééé

Autor:  Robert18 [ 26 úno 2008 11:51 ]
Předmět příspěvku: 

dobrá tedy.

Co mám schánět za motor aby to nebyla taková líná zdechlina jako předtím?

Autor:  LeMans [ 27 úno 2008 14:53 ]
Předmět příspěvku: 

počkej tobě přijde 1,8 16v jako líná zdechlina? tak to ten motor musí být celej úplně mrtvej, 1,8my už docela jedou. no budto tam můžeš dát zetec 2,0 z mondea, nebo zase nějakou 1,8mu.

Autor:  Robert18 [ 27 úno 2008 17:25 ]
Předmět příspěvku: 

Na ten sem přesně myslel, ale přišlo mi, že to sání je jiné a že zřejmě celá vstřikovací jednotka nebude záměná.

Jinak s tím výkonem, byl sem poslední rok zvyklý na jiné auta.
Pod 2,6L a 120Kw sem nešel. Pak, ale skončily časy srandy a já se rozhodl usadit se v pohdlném autě a necpat všechny úspory do aut.
Než se mi Fordík vysypal byl sem ceklkem spokojen.

PS. co vše bych musel udělat aby tam šlapal dvoulitr tak jak má + cenový odhad ? díky Robert.

Autor:  Dimon [ 27 úno 2008 21:49 ]
Předmět příspěvku: 

Mám uplně stejneho Oriona a po úpravě výfuku, a sání jede jako ďas.
P.S: a taky jsem jezdíval ze silnějšim autem... :)

Autor:  Martin_in_Capri [ 27 úno 2008 23:35 ]
Předmět příspěvku: 

Roberte máš v podstatě 2 možnosti... spravit současnej motor a ten odladit.. nebo tam dát RS a to odladit...

Pro první variantu doporučuji sehnat Angličáka, kterej je až do pondělka v praze a může ti na to mrknout a udělat kvalitní diagnostiku a pak i nástřel ceny opravy..

pro druhou variantu doporučuji naložit auto na podval pokud nejede a jinak po vlatních do Brna-jehnic a my ti tam nějaký to rs narvem a odladímne i na těch tvých 120kw a i víc... umíme až 170kobyl což je 126kw...

Autor:  Robert18 [ 28 úno 2008 01:38 ]
Předmět příspěvku: 

Jé 170 Ps to mě připomíná jedno mé oblíbené auto co má 123,5Kw.
Tak stačilo by mi nějakých 95Kw vpohodě ovšem musím se rozhodnout co stím.
Jestli se do toho auta vysypat a nebo to prodat někomu kdo má motor v garáži.

Nabídka je to pěkná, ale cesta dlouhá každopádně dal bych vědět.
Děkuji za všechny příspěvky.

Jinak auto zatím jede na tři válce a žere jak zblázněný.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/