caues...resil jsem to tady uz jednou, nakonec jsem se rozhod ze s tim nic delat nebudu...bralo to asi 1L na 1000km...jenze ted mi prijde ze uz je to mnohem vic, takze jsem dospel k nazoru, ze uz by to chtelo neco s tim udelat...prijde mi totiz ze uz do toho leju vic oleje nez benzinu
pokusim se tady rozepsat vsechno co jsem postrehl, zajimalo by me jakej budete mit nazor na pricinu...
takze spotreba oleje cca tak 1L/1000-600km, vejfuk NEKOURI (myslim za tepla, kdyz je zahratej motor, nizsi vlhkost vzduchu a neni vylozene -10°C)
pred mesicem byl na emisich-OK, hodnoty HC dokonce nizsi nez udavany
kdyz jsem dal pred vejfuk na chvili ruku, smrdela pak takovym hnusnym nasladlym smradem (neco jako terpentyn bych to tipoval)
jinak motor startuje okamzite (prakticky vzdycky do 2sek.), nikdy mi NECHCIPNUL, volnobeh nekolisa (900-1100 otacek, samozrejme podle podminek)
tahne pekne i na lehkej plyn, ne sice jako otcova 1.6 rv98, ale to bych prisuzoval i jinejm vlivum (kilometraz,jina prevodovka...)
do otacek de dobre (za tepla; za studena to moc do otacek neposilam, takze nevim)
obcas poskoci na studenej motor pri razeni z 1 na 2 (mozna je to i tim ze radim za studena dost nizko a z parkoviste to mam do kopce), takze tomu bych vahu neprikladal
tlaky by mely bejt OK, nemeril jsem sice, ale nesplnuje to ani jeden z priznaku, ktery jsem tady na foru nasel
jinak na emisich to pichli na diagnostiku a ta podle protokolu bez zavady
spotreba 8L prakticky porad
olej pouzivam 10w40 divinol
u svicek jsem nasel olej, takze to tipuju na blby tesneni hlavy
na viku motoru u vicka na dolejvani byl taky olej, dneska jsem to umyl tak jsem zvedavej jestli se to tam objevi znova
jsem zvedavej co si o tom teda myslite, omlouvam se ze pisu novy tema, ale zadnej z prispevku co jsem nasel nemel podobny priznaky jako ja
kdyby to bylo tesneni hlavy tak do toho asi pujdu,to stoji par korun, ale na nejakou generalku uz bych se asi vybodnul..
diky za odpovedi