fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Problem s motorem!!!
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=15681
Stránka 1 z 2

Autor:  sweetred [ 04 bře 2008 21:57 ]
Předmět příspěvku:  Problem s motorem!!!

Zdravim fordaky mam problem s motorem koupil jsem ford escort 89 ten hranatej je to 1.6i ten 4 bodovej střik kdyz nastartuju tak to nedrži vubec
volnobech,nejde do otaček,jdou strašný rany do vejfuku jako by se nekde schromaždoval benzin jako to bejva u jawy 250 tak neco takovyho muže
to delat palivovy rele a chtel jsem se zeptat co je to narazovy čidlo dekuji :shock: [/b]

Autor:  Ford [ 05 bře 2008 15:30 ]
Předmět příspěvku: 

nárazové čidlo v případě havárie nebo většího nárazu přeruší přívod el. proudu do čerpadla


a ohledně toho střílení do výfuku máš dobře nastavený předstih?

Autor:  sweetred [ 07 bře 2008 11:56 ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem udelal předstich byl celej roštelovanej a to narazovy cidlo je pod volantem nebo kde!! dekuji moc

Autor:  Krtek-NA [ 07 bře 2008 13:45 ]
Předmět příspěvku: 

Nárazový čidlo způsobí, že to nepojede vůbec, tak kontrolu můžeš vynechat, ale je na sloupku u řidičovejch nohou co si tak matně pamatuju :wink:

Autor:  futura [ 07 bře 2008 13:57 ]
Předmět příspěvku: 

Nema ten hranatej to odpojovani nekde v kufru?

Autor:  PH [ 07 bře 2008 21:40 ]
Předmět příspěvku: 

a ma ho vubec? Vubec si nepamatuju, ze nych ho tam nekdy videl,a le je fakt, ze od te doby, co jsem mel mk4 uz uplynulo docela dost casu

Autor:  Tony [ 07 bře 2008 22:59 ]
Předmět příspěvku: 

1,4ky střikačky ho měly v kufru,ale 1,6ky ho myslím neměly vubec

Autor:  PH [ 07 bře 2008 23:25 ]
Předmět příspěvku: 

ja mel 3 xr3i a marne patram v pameti, ze by to tam bylo...
Sirka to ma pod rezervou, skopek pekne na nakladove hrane kufru

Autor:  Krtek-NA [ 08 bře 2008 10:32 ]
Předmět příspěvku: 

Každopádně to je jedno, pokud mu to jede nějak (aspoň) tak ten nárazák není aktivní (pokud tam je) a není potřeba ho kontrolovat. :wink:

Autor:  ricci9 [ 08 bře 2008 12:38 ]
Předmět příspěvku: 

Tak pokud vím, tak těhle starých Escortu jsem rozebral docela dost, a nárazoví čidlo rozhodně nemá.Ale tu tvojí závadu bych typoval na vstřik studenýho startu, ten je umístěn vedle škrtící klapky, a vede od něj hadička do vsrřikovací hlavy, a potom mě už napadá, vzadu je vzduchový šoupátko, je to jakoby u vstřiků, vedou od toho dvě hadice, jedna ke škrtící klapce a na tu druhou si ted nepamatuju, nebo to může dělat termosnímač ten máš vzadu mězy parohama, a kdyby nefungoval tak ř.j. nebude vědět teplotu motoru, a nebude moc obohacovat směs když by byla potřeba.

Autor:  sweetred [ 09 bře 2008 18:33 ]
Předmět příspěvku: 

kouknu se na to dekuji za rady tak ze narazovy cidlo to nema to sem rad to za tima parohama to vipada asi na to a chtel jsem se zeptat kde ma čidlo na otačkomer asi bude v pr.. pro to ze my ručicka zasekava az za 7 tis.ot to by nemelo !!!! :lol:

Autor:  ricci9 [ 09 bře 2008 18:42 ]
Předmět příspěvku: 

No u těhlech starých escortů spíš odchzejí ty budíky, tak pokud máš při ruce nějakej vrakáč, tak to zkus prohodit.

Autor:  skaldal [ 09 bře 2008 21:11 ]
Předmět příspěvku: 

ricci9 píše:
Tak pokud vím, tak těhle starých Escortu jsem rozebral docela dost, a nárazoví čidlo rozhodně nemá.
Já teda Mk4ky měl v rukách jen dvě s motorem 1.4i 54kW a obě ho měly v kufru pod rezervou. :wink:

Autor:  ricci9 [ 09 bře 2008 22:06 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes jsem se díval u dvou mk iv pod rezervu a jediný co jsem tam našel byla rezerva:-)

Autor:  sweetred [ 09 bře 2008 22:08 ]
Předmět příspěvku: 

no tak nema :) to je jdno to ono nebude tak diyk chtel jsem se zeptat kde je čidlo na otačkomer diky

Autor:  ricci9 [ 09 bře 2008 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

No čidlo jsem tam nikdy nehledal a ani nenašel,ale podlemě je to jak u starých aut, takže signály půjdou nejspíš od indukční civky, ale nemužu to zaručit na 100%.Ale spíš bych hledal v závadu v budíkách.

Autor:  sweetred [ 12 bře 2008 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

:shock: tak ted jsem se byl project strašne moc to škube nevim čim by to mohlo bejt ale jje slyšet jako by neco mlatilo do vyka jako ventil je možný že my nejde veltil a začlo by to šlkubat diky moc
:-D

Autor:  ricci9 [ 12 bře 2008 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud to škube jen v určitých otáčkách, tak je možná špatná škrtící klapka, nebo bych zkusil kolik ti tlačí čerpadlo paliva.

Autor:  sweetred [ 13 bře 2008 07:18 ]
Předmět příspěvku: 

to skube od začatku kdyz to necham na volnobech tak poviskočí vždy vpravidelnou dobu a kdyz jedu tak to samy

Autor:  Wizzy [ 13 bře 2008 08:26 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud ti to střílí do výfuku a přesdtih máš dobrej (jak se vlastně seřizuje na vícebodu? Sem myslel, že si to nastavuje EDIS sám... Ale já ty starší Eska moc neznám), tak se ti to buď přechlastává (může být vadný i jeden vstřik na jednom válci - nemusí dovírat a pak tam teče benzínu jak z hydrantu) nebo to ti třeba blbě pálí, asi by to chtělo kontrolu/výměnu svíček a zapalovacích kabelů.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/