fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

problem s motorem RS2000
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=15904
Stránka 1 z 2

Autor:  Zbysek [ 16 bře 2008 01:24 ]
Předmět příspěvku:  problem s motorem RS2000

Cau lidi, mam problem a byl bych rad za kazdou vasi radu, prvni vec, ktera me zacala zlobit je, ze studeny motor chcipa pri pridani plynu a studenej nedrzi otacky, proste to hrozne houpe a jakoby se dusi, ted mi to k tomu pro zmenu zacal vynechavat valec, alespon mi to tak prijde, nekdy v nizkych, ale hlavne ve vysokych otackach mi porad vypadava a znovu se chyta valec, nevite nekdo cim by to mohlo byt? Kde se presne nachazi volnobezny cidlo? Svicky, filtry mam novy, jinak je fakt, ze mi prijde, ze jsou v haji hydr.zdvihatka, protoze dost cvakaj. diky

Autor:  doubek [ 16 bře 2008 09:11 ]
Předmět příspěvku: 

čau svíčky máš nový a jaký jsi tam dal? taky bych doporučil dát nový kabely ke svíčkám a taky mužaš mít v háji cívky žádný voloběžný čidlo tam není jenom volnoběžnej ventil tak ho zkus vyčistit ten muže bejt taky kaput a ty zdvihátka ti mlátěj pořád nebo jenom chviličku po natočení popiš to víc at máme větší přehled

Autor:  Krtek-NA [ 16 bře 2008 09:55 ]
Předmět příspěvku: 

A jé je, vypadá to , že ten motor má takovej režim v normálu. Zachvíli nebude žádnej kterej půjde. :wink:

Autor:  doubek [ 16 bře 2008 10:04 ]
Předmět příspěvku: 

no jo no i rs 2000 má svoje mouchy ale určitě to bude nějaká pí....na sem zvědavej kdo na to přijde :lol:

Autor:  Zbysek [ 16 bře 2008 15:21 ]
Předmět příspěvku: 

No prave ty zdvihatka cvakaj v postate porad, jen se stisi po zahrati, ale jsou porad dost slyset. Svicky ted uz nevim jaky jsem daval, myslim NGK. Taky jsem vycistil klapku, trochu se to zlepsilo, ale v podstate stejny. Kde se nachazi te volnobeznej ventil, to je ten nahore na levo jako na cilindru a vede do nej hadicka a kabel?

Autor:  Zbysek [ 16 bře 2008 15:28 ]
Předmět příspěvku: 

jeste k tem kabelum, nevim jak to tam presne je, koukal sem, ze jsou snad zaroven s kabelazi?

jinak ja mam RS2000 motor jeste jeden a ten je supr, zkousel sem ho, nez sem to vyndal z bouracky, ale nechce se mi to proste prehazovat- myslim, ze to bude jen nejaka blbost, nebo ty zdvihatka, ale ty bych typoval jen na ten volnobeh za studena, ale ten valec, bud neco u svicek, ten ventil nebo striky, projdu to a napisu jak sem dopadl.

jeste nejaky napady? diky

Autor:  doubek [ 16 bře 2008 17:43 ]
Předmět příspěvku: 

volnoběžák je na airboxu(vzduch. filtru) a jestli máš ještě jeden celej motor tak zkus přehodit kabely a cívky a klidně i ten volnoběžák a uvidíš

Autor:  crazyape [ 16 bře 2008 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

Zdarec, koukam ze ti to taky uz pekne zacina.... Me motor taky cvaka a rekl bych ze ma lepsi zvuk kdyz ho nastartuju za studena nez kdyz prijedu s ohratym autem. Zaroven me prijde ze kdyz ho trosku vic potrapim tak me cvaka vic..... Ale jinak jede normalne (alespon me to tak prijde)

Volnobeh me taky takhle blbnul po vymene tesneni pod hlavou. Koupil jsem volnobeznej ventil a zlepsilo se to. Ale porad to blblo obcas. Nakonec to bylo netesnicim sanim....

Autor:  doubek [ 20 bře 2008 18:29 ]
Předmět příspěvku: 

tak jak to vypadá s tím motorem už to jede a hlavně ČÍM TO BYLO ?at vím co mám v pr.... :lol:

Autor:  Zbysek [ 21 bře 2008 00:29 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj, takze moc jsem toho nestihl, protoze mam pracovne narocnej tyden, ale vymenil jsem ty kabely a civky z druhyho motoru(je na nich oproti tem puvodnim videt, ze jsou skoro nebo mozna uplne novy- i ty civky) a ejhle - prubeh vykonu, vypadavani valce a vysoke otacky jsou absolutne o.k. :D takze to je jedna jasna vec- bylo to tim a ted je to opravdu v poho..

ted jeste zbyva ten volnobeh studeneho motoru a proc se to tak divne za studena jakoze dusi a hlti apod., zkusim jeste ten volnobezak, ale mam takovej blbej pocit, ze tim to nebude, protoze kdyz ho odpojim, tak motor houpe az kolikrat chcipne a kdyz zapojim, tak se to dost dost uklidni, ale zkusim to a dam vedet. Typuju ty zdvihatka :?

Autor:  Fisico [ 21 bře 2008 12:08 ]
Předmět příspěvku: 

Co ja vim, tak by mel motor po vypojeni volnobezaku chcipnout, pokud ne, je mozny ze ti netesni klapka.A osobne si nemyslim, ze by mely zdvihatka nejak ovlivnit volnobeh zastudena.Aspon si to myslim teda.

Autor:  Wizzy [ 21 bře 2008 12:13 ]
Předmět příspěvku: 

Po odpojení volnoběžňáku motor může a nemusí chcípnout, možné jsou dvě varianty.
Zdvihátka mají na běh motoru vliv poměrně zásadní, určují vlastně vůli ventilů. Jak blbě jede motor s blbě seřízenými ventily je asi jasné. A pro špatné zdvihátka je takové to chcípnutí motoru na první křižovatce naopak poměrně typické.

Autor:  Fisico [ 21 bře 2008 15:22 ]
Předmět příspěvku: 

Aha, no je zvlastni, jak casto se tu resi problem volnobehu a nikdy tam rec o zdvihatkach nebyla, aspon jsem si toho nevsiml.Takze jsem bohatsi a dalsi zkusenost :D

Autor:  Krtek-NA [ 21 bře 2008 17:31 ]
Předmět příspěvku: 

Hlavně tyhle motory jsou svině na zapalování, jak tam nedáš Motorcrafty máš problém :wink: Další věc jsou cívky, to je můj případ, zjištěno od kolegy Doubka - tímto ještě jednou děkuji :wink:

Autor:  doubek [ 21 bře 2008 18:39 ]
Předmět příspěvku: 

Krtek-NA píše:
Hlavně tyhle motory jsou svině na zapalování, jak tam nedáš Motorcrafty máš problém :wink: Další věc jsou cívky, to je můj případ, zjištěno od kolegy Doubka - tímto ještě jednou děkuji :wink:
nemáš za co já zase vím že je mám o.k :lol:

Autor:  LeMans [ 23 bře 2008 00:38 ]
Předmět příspěvku: 

Krtek-NA píše:
Hlavně tyhle motory jsou svině na zapalování, jak tam nedáš Motorcrafty máš problém :wink: Další věc jsou cívky, to je můj případ, zjištěno od kolegy Doubka - tímto ještě jednou děkuji :wink:

myslíš RSové motory? dyk to není zetec, to je v podstatě sierra a myslím, že tenhle motor na svíčky moc cimprlich není :)

Autor:  Krtek-NA [ 23 bře 2008 01:00 ]
Předmět příspěvku: 

jj myslím, mám motor shodné konstrukce a na nic jinýho než Motorcrafty to nejede (nějak rozumě). Jinak celkově je náchylnej na zapalování, pak to houpe, netáhne a bůhví co ještě :wink:

Autor:  Fisico [ 23 bře 2008 01:39 ]
Předmět příspěvku: 

Ja si zatim na volnobeh nebo na nedostatek zatahu moc nestezuju, je pravda ze zastudena to neni zadnej med, ale to je klasika.Jinak se taky radeji drzim Motorcraftu, zkousel jsem jinou znacku, ale strasne rychle jsem tam vracel ty jete origo. Motorcraft.Takze ted jedine orig. od Forda

Autor:  Krtek-NA [ 23 bře 2008 11:13 ]
Předmět příspěvku: 

:wink: to říkám je to vyzkoušený :!:

Autor:  LeMans [ 26 bře 2008 14:14 ]
Předmět příspěvku: 

no toto.. to je mi novinka.. no uvidíme uvidíme

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/