fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Prosím o radu..Strašná spotřeba
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=15953
Stránka 1 z 3

Autor:  vhaiker [ 18 bře 2008 10:32 ]
Předmět příspěvku:  Prosím o radu..Strašná spotřeba

pořídil jsem si fiestu xr2i 1.6 8v 76kw ze začátku jsem jezdil rychle a měl jsem spotřebu tak 16l/100km tak jsem se rozhodl ze budu jezdit na spotrebu..celou nadrz jsem jezdil na spotřebu..dokonce jsem nechal pár favoritů aby mě předjelo.A hle. Spotřeba byla zase zhruba 16l/100km po koupi auta jsem vyměnil olej,olejový filtr,vzduchový filtr a vyčistil jsem volnoběžný ventil a škrtící klapku a vše co se dalo vyčistit..Svíčky jsou nové.Taky jsem po výměnách filtrů,oleje a vyčíštění motoru udělal reset ŘJ.Volnoběh mám za studena 1700otacek a tak po 2-3 minutach klesne na 1500 a tam se drzi stabilne..Nevíte čím by to mohlo být?Napadla mě akorát lambda sonda.

Autor:  malakutna [ 18 bře 2008 10:36 ]
Předmět příspěvku: 

zkus termostat jestli ti otevira a zavira pri spravnych teplotach...kdyztak dej hledat "termostat" a tam se neco dozvis ;-)

Autor:  LeMans [ 18 bře 2008 10:37 ]
Předmět příspěvku: 

no to tě napadla dobře a měl jsi ji vyměnit jako první.... další pak přichází na řadu termostat a čidlo teploty. to jsou nejčastější žrouti benzínu

Autor:  crazyape [ 18 bře 2008 11:16 ]
Předmět příspěvku: 

Ten termostat taky zkusim protoze se zatim dostavam na nejmin 10l/100

Autor:  Krtek-NA [ 18 bře 2008 14:22 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě než začneš něco dělat vymontuj svíčky a zkontroluj jejich zabarvení. Při 16 L/100km musej bejt černý jak bota. :wink:

Autor:  vhaiker [ 18 bře 2008 14:27 ]
Předmět příspěvku: 

J dík.na svíčky se podívám ...ale co se dozvím když budou černé,?když budou černé tak je očistím ale co z toho plyne??

Autor:  LeMans [ 18 bře 2008 14:28 ]
Předmět příspěvku: 

v textu píše, že svíčky jsou nové.....

Autor:  Bender2007 [ 18 bře 2008 16:11 ]
Předmět příspěvku: 

no ale co z toho plyne?

Autor:  Carrytwo [ 18 bře 2008 16:45 ]
Předmět příspěvku: 

a tech 1500 otacek na volnobehu, taky neni nic normalniho:)

Autor:  Aldik [ 18 bře 2008 16:48 ]
Předmět příspěvku: 

pokud je to lambda, tak mam tri zilovou na prodej, je funglovka, sice orig. hyundai, ale terba na moje esco pasuje v klidu.. Cena 1100/ks :)

Autor:  Krtek-NA [ 18 bře 2008 16:51 ]
Předmět příspěvku: 

Ty černý svíčky prozraděj vadu na motoru, pak teprve můžeš přemýšlet o Lambdě atd. Já bych ji teda ještě omrk na osciloskopu, než bych sháněl novou :wink:

Autor:  skaldal [ 18 bře 2008 17:02 ]
Předmět příspěvku: 

Jen tak okrajově, mě kdysi Mondeo V6 taky žralo 16 litrů, tak jsem si říkal, no co, je to 2,5 V6, nijak to nešetřím, tak to žere, no. A pak jsem zjistil, že byla díra v nádrži a při jízdě to šplouchalo ven, zjistil jsem to až když jsem natankoval plnou a najednou koukám, co se mi to dělá pod autem za louži :lol:

Autor:  jacho6380 [ 18 bře 2008 17:03 ]
Předmět příspěvku: 

V mojom pripade bol za vysokou spotrebou voľnobežný ventil a podpálené ventily. Teraz 6.9/100

Autor:  Mišell [ 18 bře 2008 18:30 ]
Předmět příspěvku: 

Utebe bych hádal,že to bude něco ohledně těch otáček,máš skoro dvakrát tak vysoký.

Autor:  vhaiker [ 18 bře 2008 22:14 ]
Předmět příspěvku: 

Takze dneska jsem chtěl zjistit čím by to mohlo být..lambdu jsem zatím neměřil ale zjistil jsem že mi podfukuje jedna svíčka..tak jsem všechny svíčky vyndal a vyčistil byly jen trošku černé byly úplně suché .daljsem je z5 a pořádně dotáhl.Udělal jsem reset řj a auto ted jede mnohem líp..zítra vyměním termostat pokud dorazí protože motor ne a ne se ohrat..nicméně pořád mám problémy s volnoběhem..pohybuje se od 1300 do 1700..když jsem za chodu motoru odpojil volnoběžný ventil(přívodní kablík)tak klesly otáčky na 700..zapojil sem ho zpátky a zase 1300-1700..asi ho zkusím znovu vyčistit a popřípadě vyměnit.Protože předtím než jsem ho poprvé čistil jsem měl otáčky zhruba 500-700..Ale kdyz jsem ho mel rozebraný tak vypadal že chodí dobře tak nevím.co si o tom myslíte??

Autor:  Krtek-NA [ 18 bře 2008 23:53 ]
Předmět příspěvku: 

Co škrtící klapka ta dovírá?? Mělo by to zdechnout po odpojení volnoběžáku :wink:

Autor:  vhaiker [ 19 bře 2008 00:05 ]
Předmět příspěvku: 

zítra jak budu měnit termostat tak se podívám taky na tu klapku..dík za tip

Autor:  jacho6380 [ 19 bře 2008 05:13 ]
Předmět příspěvku: 

Zabudol som povedať že ked som mal v háji voľnobežný ventil tak otáčky boli tiež 1500 a spotreba jak sviňa. Ten voľnobežný ventil sa zdal aj mne že je funkcny a nakoniec nový. Odpoj MAF, ked ti klesnú otáčky na normal tak daj ten voľnobezny ventil nový.

Autor:  vhaiker [ 19 bře 2008 09:57 ]
Předmět příspěvku: 

J tak uvidím co ta škrtící klapka..Měla by dovírat úpně,nebo by tam má být nějaká škvíra?Jinak kde můžu odpojit to MAF?MImochodem MAF je teplotni senzor vzduchu?

Autor:  jacho6380 [ 19 bře 2008 14:52 ]
Předmět příspěvku: 

Odpoj MAF hneď za airboxom ked sa otáčky ustália tak je death voľnobezny ventil a chce to výmenu.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/