fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

jak instalovat webry dellorta
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=16049
Stránka 1 z 1

Autor:  JERRY LEG [ 24 bře 2008 16:04 ]
Předmět příspěvku:  jak instalovat webry dellorta

Neví někdo jak předělat stříkačku escorta 1,6 na webry dellorta ? Nemá s tim někdo skušenosti nebo neví někdo kdo by mi mohl poradit ? Předem díky za pomoc

Autor:  PH [ 24 bře 2008 16:57 ]
Předmět příspěvku: 

Tak musis mit spravne karburatory a k nim pasujici prirubu. Vyhodit strikacku, namontovat a modlit se.

Autor:  JERRY LEG [ 24 bře 2008 18:33 ]
Předmět příspěvku: 

Tak karburátory už mám nasazený akorát nevim jak mám odvíst přebytečnej benzín atd. jinak vše mám zadělaný přirubu přívod benzínu ale ještě musim nějak odvíst přebytek benzínu aby se my nevracel přes klapku a vytíkal

Autor:  Krtek-NA [ 24 bře 2008 23:02 ]
Předmět příspěvku: 

Ty karburátory nemaj přepady na odtok? Pokud ne, tak budeš muset trochu upravovat, protže to chápu tak že ti točerpadlo protlačí skz jehlovej ventil, je to tak? 8)

Autor:  futura [ 25 bře 2008 08:15 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli jsi nechal puvodni cerpadlo, tak to neni dobry,na karbce se sice elwektricky dava, ale s uplne jinym tlakem, mensim. A ze by slo uskrtit puvodni, to jsem nezaznamenal, vsici davaj proste jiny, takze asi vedi proc.Jinak hodne stesti pri synchronizaci.

Autor:  like.n0.other [ 25 bře 2008 22:28 ]
Předmět příspěvku: 

hlavne vubec nechapu smysl predelavky ze strikacky na karbec...nebylo by lepsi dat nejaky lepsi strikacky?

Autor:  LeMans [ 26 bře 2008 08:09 ]
Předmět příspěvku: 

jedna teoretická záchrana - zkus tam dát odlučovač z favoritu - je to takovej plastovej bazmek za pár šupů a mě to na škodárně fakčilo - a to to čerpadlo taky tlačilo fest. je to celkem jednoduché a levné, takže za vyzkoušení skoro nic nedáš.

Autor:  PH [ 26 bře 2008 19:53 ]
Předmět příspěvku: 

like.n0.other píše:
hlavne vubec nechapu smysl predelavky ze strikacky na karbec...nebylo by lepsi dat nejaky lepsi strikacky?


Tak treba proto, ze s dvema dvojitymi karburatory toho tam natlacis podstatne vic, nez s normalni strikackou - kazdy valec dostava svou vlastni smes a da se jednoduseji seridit. No a zavodni ctyrklapka je prece jen dost draha. Je dost podstatny rozdil predelavka na karburator a predelavka na dva zavodni karburatory.

Autor:  Clouseau [ 26 bře 2008 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

svez se v něčem takovim a pochopíš proč

Autor:  JERRY LEG [ 26 bře 2008 23:11 ]
Předmět příspěvku: 

Už jsem to nastartoval akorát furt teče trochu benzín a chce to seřídit asi a menší tlak benzínu znám lidi ze závodu který mají na každym druhym fávu webry

Autor:  JERRY LEG [ 26 bře 2008 23:16 ]
Předmět příspěvku: 

Budeto docela fuška udělat to ale snad se to podáří přece jen to nikdo nemá a bude to něco jinýho a hlavně to stavim pro závodní účely

Autor:  Karel1 [ 27 bře 2008 22:03 ]
Předmět příspěvku: 

Koukni sem http://web.daves.cz/index2.php?ses_web=2&ses_id_lang=0&item=346

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/