fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

RS2000-klepání v motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=16490
Stránka 1 z 2

Autor:  lubouš [ 16 dub 2008 19:50 ]
Předmět příspěvku:  RS2000-klepání v motoru

Haj,dnes sem byl svézt kámoše,tak sem tomu trochu šlápl na krk,a jelikož je to 4x4,tak sme se byli zatočit na parkovišti,hned po chvilce sem zastavil a na volnoběh začalo něco cvrlikat v motoru,nechal sem to bejt,začlo to bbýt horší,tak sem mrknul na olej,nic moc ale trocha tam byla,tak sem tam dolil skoro litr a změna žádná... :( a když sem odjížděl od benzinky,tak při nějakejch 2000ot/min něco luplo,a teď to dělá takovej rachot,jak kdyby se v motoru mlely dlažební kostky...

Autor:  Wizzy [ 16 dub 2008 19:54 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud se ti někde neutrhl výfuk, tak tě asi sundání hlavy a kontrola nemine... Napadlo mě ještě přeskočení rozvodů, ale 7A má řetěz, tak nic...

Autor:  lubouš [ 16 dub 2008 20:17 ]
Předmět příspěvku: 

proč "neutrhl vejfuk"?Mlátí to v hlavě...

Autor:  Perňa [ 16 dub 2008 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

Žeby se utrhlo uložení vačky............?

Autor:  Clouseau [ 16 dub 2008 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

no tak nudit se v dohledné době nebudeš každopádně hlava dolu vana dolu a kontrolovat viděl bych to na ruplou vačku nebo nedej bože upadlej ventil neco tam bude určitě držim palce ať to neni nic velkýho

Autor:  lubouš [ 18 dub 2008 07:09 ]
Předmět příspěvku: 

zatim sem jen sundal ventil. víko,a s vačkou nic není,a ventily vypadaj taky v poho...
ale mlátí to jakoby v hlavě,tak to vypadá-hlava dolu,no :(
když sem ráčnou otáčel klikou,tak bylo ticho jak v hrobě,na volnoběh v tom mlátí,a když se motor dostane pod volnoběžný otáčky,tak to ztichne...ale chod motoru je uplně normální,běží na všecky 4 válce,aj za plynem jde normálně...

Autor:  dj.DEKL [ 18 dub 2008 16:35 ]
Předmět příspěvku: 

Co nějakej napínák rozvod. řetězu?

Autor:  doubek [ 18 dub 2008 18:30 ]
Předmět příspěvku: 

nehryzlo se ti nějaký zdvihátko to ty kurvy dělaj projdi nejdřív tohle myslím tím hydroštely na ventylech

Autor:  Fisico [ 18 dub 2008 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

Taky bych tipl zdvihatka, ale na druhou stranu by se to urcite projevilo na chodu motoru. :?

Autor:  doubek [ 18 dub 2008 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

však taky psal že mu to dělá jen na volnoběh když přidá plyn čerpadlo natlačí víc oleje a zdvihátko ztichne mě to dělá jen někdy jedno na sacím ventilu a jak prošlápnu plyn tak okamžitě stichne a je klid jestli mu to dělá pořád tak se mu nějaký přidírá a musí se vyměnit podle poslechu přijde na to který zdvihátko to je

Autor:  Wizzy [ 19 dub 2008 11:16 ]
Předmět příspěvku: 

Psal, že to ztichne, jen když se dostane POD volnoběžné otáčky, takže tím to asi nebude.

Autor:  doubek [ 19 dub 2008 17:19 ]
Předmět příspěvku: 

aha to pod vol. otáčky jsem nějak přehlíd ale zajímalo by mě jak to pod ty volnoběžný otáčky dostane když si volnoběh řídí jednotka ?

Autor:  lubouš [ 20 dub 2008 21:41 ]
Předmět příspěvku: 

pod otáčky se mi to dostane jednoduše,docela mi houpou, a při rozjedu mi to chce občas jakoby zdechnout-todle sem měl na mysli

Autor:  Zbysek [ 29 dub 2008 18:36 ]
Předmět příspěvku: 

a neni to spis chycena klika nebo lagr? Bych videl spis....

Autor:  lubouš [ 15 kvě 2008 21:20 ]
Předmět příspěvku: 

Zdarec,tak to mám vyřešený...dal sem to do FORDu,aby mi to rozhodily a zjistily co s tím je...a druhej den mi volali-hrubej výpočet opravy-45 tis. :shock: tak sem si to rozhozený odtáhl dom,a teď se na to můžu tak akorát koukat z okna :( Přidřelo se mi to na klice v šálách-ze dvou šál se mi udělala jedna,protočily se a zahryzly se do sebe.A prý sou načnutý skoro všecky ak tomu ješte ventily a zdvihátka-paráda :cry:

Autor:  Carrytwo [ 15 kvě 2008 21:48 ]
Předmět příspěvku: 

ty vole...to asi bude lepsi prohodit motor,ne?

Autor:  jacho6380 [ 16 kvě 2008 03:45 ]
Předmět příspěvku: 

Ja by som druhy motor nekupoval a pustil by som sa do opravy. Tie súčiastky zoženies o polovicu lacnejšie a spravis to sám s nejakým šikovným kamosom a vieš že ten motor bude zas poriadne dlho šľapat na 101%. Ja som takto prehodil motor a musel som repasovat hlavu a caka ma ešte výmena krúžkov a zdvyhatok tak tá oprava vide zhruba na to čo máš ty takže jednoznačne by som išiel do toho. Aj ked kupis druhy motor môže sa stat že ti vydrží 5t km a zas opravy. Chce to investíciu. Ale môžeš si za to sám! Z malom oleja mu slahat kapky nič moc. Neber to osobne

Autor:  lubouš [ 16 kvě 2008 20:14 ]
Předmět příspěvku: 

jasný, v pohodě,ale to byla jen má doměnka-že tam bylo málo oleje...
řekli mi,že už to muselo bejt načnutý trochu dýl.A že tomu přispěl na kráse špatnej olej!Měl sem na víku napsáno"Castrol Magnatec 10W40"to samé mi řekl bývalý majitel,že tam dolejval...a prý v RS2000 má být sintetika 5W30!

Autor:  jacho6380 [ 16 kvě 2008 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

pokial viem tak vsetky fordy maju 5w-30 ja tiez

Autor:  Brouk [ 19 kvě 2008 23:03 ]
Předmět příspěvku: 

to je snad jedno ne? ten plno synt z toho bude akorát chcát když to není přetěsněný, záleží aby tam byl vůbec nějakej a hlavně kvalita, nic víc, pravidelná výměna a nelze nic zkazit...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/