fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
pomale klesani otacek http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=16525 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | mik.y [ 18 dub 2008 16:59 ] |
Předmět příspěvku: | pomale klesani otacek |
ma nejaky duvod to zpomaleni klesani otacek motoru? myslim to, kdyz ho vytocim, tak otacky hned neklesnou, ale obcas dost neprijemne dlouho "dobyhaji". cetl jsem,ze je to tak spravne,ale nelze to treba vypnout? |
Autor: | doubek [ 18 dub 2008 18:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus odpojit potenciometr škrtící klapky jestli ti začnou otáčky padat normálně máš ho v háji |
Autor: | Wizzy [ 19 dub 2008 11:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tohle není chyba, ale vlastnost, dá se to obejít odpojením čidla rychlosti na převodovce - takovej ten domeček, co z něj leze náhon tachometru a současně i drát - na něm je konektor a ten rozpojit. |
Autor: | spooon [ 20 dub 2008 17:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
a má pomalé klesání otáček nějaký význam? Já pak když jedu jiným autem (třeba rodinným Méganem, tak to je hrozný nezvyk... |
Autor: | Charlie [ 21 dub 2008 23:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ale když odpojíš to čidlo tak ten motor nebude vědět kdy jedeš a kdy ne tudíš by neměl držet vyšší volnoběh při jízdě a může při prudkem brzdení a zatáčení chcípnout.Nebo se pletu ? |
Autor: | Wizzy [ 22 dub 2008 07:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepleteš, může chcípnout, ale jen když pojedeš na neutrál |
Autor: | LeMans [ 22 dub 2008 07:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
a hlavně při razení to bude zbytečně cukat.. to, že ty otáčky padají pomalu má význam i ten, že když sundáš nohu z plynu a zařadíš tak si to stihne spadnout plus mínus na otáčky vyššího rychlostního stupně. |
Autor: | Wizzy [ 22 dub 2008 08:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Záleží na zvyku, než jsem měl Forda, tak mi to při řazení vůbec nevadilo, že otáčky padají rychle, aspoň to člověka nutilo řadit rychle. S tím pomalým padáním to zase tlačí člověka spíš k atakové "strejcovské" jízdě. Ale to je o zvyku. |
Autor: | mik.y [ 27 dub 2008 15:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
no aby me to bezduvodne chcipalo, to by bylo jeste horsi. dik za vysvetleni |
Autor: | jacho6380 [ 27 dub 2008 20:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja už som si na to zvykol a pohoda aspoň šetríš motor keď pekne pomaly radíš |
Autor: | Bobo [ 02 čer 2008 22:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
ale myslim ze nebude uplne vporadku kdyz ty otacky treba zavisí, zkusim na to cidlo kouknout, vycistit jestli na nem nejsou nejake usazeniny či co |
Autor: | Pincek [ 04 čer 2008 22:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já nevím, někdy mě to pěkně štve... Zajímalo by mě, jestli je normální,že někdy padají rychle ji a někdy pomaleji, když pomaleji, tak to pak zůstavá kolem 1000 a motor z kopce vůbec nebrzdí... ALe je to tak půl napůl, někdy se chová pro mě dobře, někdy trocha vysí, je to normální? Díky kluci! |
Autor: | jacho6380 [ 05 čer 2008 16:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neni, niekde je problem, mne padali velmi pomaly a stacilo vymenit len vzduchovy filter za novy ale moze to robit x veci |
Autor: | Bobo [ 09 čer 2009 22:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
s tím pomalým klesáním otáček taky laboruju od doby co esco mám, ted jsem rozdělal sání pořádně vyčistil škrtící klapku nebyla moc zanesená trochu černýho na hraně po obvodu klapky, vydělal jsem i rampu paliva vytáhl všechny vstřiky a regulátor tlaku, vše promyl v technickém benzínu, těsneníčka jsem pak trošku mázl vazelínou a smontoval jsem to zpátky, na dně plastového sání byl bordel - taková olejová srajda, tak jsem to vytrel hadrem, rozdíl je teď obrovský otáčky klesaj celkem svižně dolů. |
Autor: | Bobo [ 09 čer 2009 22:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
jěště by to chtělo sundat ty plastové parohy a vyčistit pořádně, protože ten bordel, pravděpodobně z odvětrávání klikovky, bude všude, bylo to vidět i skrz otvory v bloku motoru pro vstriky ( resp. rampu paliva ) ale tam se těžko hadrem dostanu, akorát nevím jestli to chce nové těsnění nebo se dá použít původní. Za x let provozu je to zanesený a třeba to může taky dělat nějakou neplechu. |
Autor: | M. Geleta [ 05 črc 2009 08:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě taky klesají otáčky hodně pomalu ale nedávno jsem měnil vzd. filtr a odpojil jsem váhu vzduchu a zapoměl jsem ji připojit. Potom otáčky padaly dolů k mé spokojenosti rychle, než jsem si ovšem všiml toho odpojeného čidla |
Autor: | Mišan26 [ 05 črc 2009 09:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
M. Geleta píše: Mě taky klesají otáčky hodně pomalu ale nedávno jsem měnil vzd. filtr a odpojil jsem váhu vzduchu a zapoměl jsem ji připojit. Potom otáčky padaly dolů k mé spokojenosti rychle, než jsem si ovšem všiml toho odpojeného čidla :(
a spotreby sis nevsimnul :-D kdyz byla odpojena vaha ? :-D |
Autor: | Rosťa-RS [ 06 črc 2009 11:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
k těm parohům, já jsem teď čistil parohy takovým tím přípravkem na čištění ucpaných umyvadel a záchodů a jako nové |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |