fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Po naštartovaní 1-2 min. klepot http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=16602 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | jacho6380 [ 22 dub 2008 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | Po naštartovaní 1-2 min. klepot |
Po naštartovaní keď je motor studený mi asi minútu klepe ako diesel ako keby išiel na sucho. Potom sa skľudní a ide ako má ísť a tichúčko. Mazanie mi nesvieti. Mám tam čerstvo vymenený olej Formula od Fordu 5W-30. |
Autor: | Wizzy [ 23 dub 2008 07:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hydroštely na ventilech. Celkem známá věc. Pokud ztichnou, je to O.K. Pokud ne, vyklepávají ti ventily, ventilová sedla a může to skončit i prasknutím ventilu a podobné lahůdky. Určité příznaky jsou taky tzv. syndrom "chcípnutí na první křižovatce" a ztráta výkonu. |
Autor: | Krtek-NA [ 23 dub 2008 10:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky je to obvyklý u starýho oleje. Pokud je novej tak jsou v háji hydra Máš to nejlevnější možnost jak to zkusit |
Autor: | like.n0.other [ 23 dub 2008 15:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
mne to taky dela ( cca 20s po nastartovani) kdyz zmacknu na chvili plyn ( tak na 1800 otacek) a zase ho pustim tak to ztichne a pak uz je pokoj...ale mam tam mixlejch nekolik oleju tak si myslim ze je to tim...brzo asi budu menit tak uvidime |
Autor: | jacho6380 [ 23 dub 2008 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takze to su zdvihátka ano??? Máte nejakú adresu kde to kúpiť? |
Autor: | Krtek-NA [ 24 dub 2008 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Krtek-NA píše: Taky je to obvyklý u starýho oleje. Pokud je novej tak jsou v háji hydra Máš to nejlevnější možnost jak to zkusit
Než budeš investovat těžký peníze do auta Proboha čteš to tady vůbec? |
Autor: | Xfield [ 24 dub 2008 21:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
....hned v prvním příspěvku psal "... Mám tam čerstvo vymenený olej..." - takže předpokládám, že ON to tady čte |
Autor: | jacho6380 [ 24 dub 2008 21:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Krtek-NA píše: Krtek-NA píše: Taky je to obvyklý u starýho oleje. Pokud je novej tak jsou v háji hydra Máš to nejlevnější možnost jak to zkusit Než budeš investovat těžký peníze do auta Proboha čteš to tady vůbec? |
Autor: | Alexa [ 24 dub 2008 22:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
vůbec to neřeš pokud to dělá při studeném motoru jenom krátce nic se neděje hydroštely jsou chytnuté ale ještě v poho |
Autor: | Plazák [ 25 dub 2008 13:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Xfield píše: takže předpokládám, že ON to tady čte Tys mně to čéče ukradl z huby. Citace: ano citam a teraz neviem o co ide?
Klid,on si Krťas nevšiml,že máš nový olej a myslel to tak,že nejlevnější způsob jak zjistit,esli máš v čudu zdvihátka je dát tam nový olej a zkusit,jestli se ztišily.A až pak případně kupovat nové. |
Autor: | jacho6380 [ 26 dub 2008 06:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Problem je v tom ze tie priznaky co pise vyssie Wizzy vobec nemam. Mam sice mensi problem s otackami, pri brzdeni mi klesnu niekde az k 500 a hned zase do narmalu a vsetko v pohode a padaju mi pomalsie ale to vidim na potenciometer skrtiacej klapky. |
Autor: | angličák [ 26 dub 2008 11:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
jacho6380 píše: Problem je v tom ze tie priznaky co pise vyssie Wizzy vobec nemam. Mam sice mensi problem s otackami, pri brzdeni mi klesnu niekde az k 500 a hned zase do narmalu a vsetko v pohode a padaju mi pomalsie ale to vidim na potenciometer skrtiacej klapky.
Mechanicke pazvuky dela mechaniceke soucastky, v tvem pripade temer jiste zdvihatka.... |
Autor: | jacho6380 [ 26 dub 2008 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
angličák píše: jacho6380 píše: Problem je v tom ze tie priznaky co pise vyssie Wizzy vobec nemam. Mam sice mensi problem s otackami, pri brzdeni mi klesnu niekde az k 500 a hned zase do narmalu a vsetko v pohode a padaju mi pomalsie ale to vidim na potenciometer skrtiacej klapky. Mechanicke pazvuky dela mechaniceke soucastky, v tvem pripade temer jiste zdvihatka.... |
Autor: | Mišell [ 27 dub 2008 11:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám stejnej problém. Cvaká to jak šicí stroj,po startu dost,pak míň,ale asi pořád. Jinak občas při brždění taky otáčky spadnou tak na 500,ale hned zas vylítnou na normal. A že pomalu padaj,to mám taky....nejezdíš náhodou mim autem? ) |
Autor: | jacho6380 [ 27 dub 2008 20:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak ma čaká výmena za nové a pekné peniaze z vačku von! Fúúúúúj |
Autor: | jacho6380 [ 29 dub 2008 14:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je nekjaky rozdiel medzi sacimi a vyfukovymi zdvyhatkami? Lebo mne ten klepot robia sacie a mam este z druhej hlavy vyfukove ktore boli dobre... |
Autor: | Wizzy [ 29 dub 2008 15:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jsi si jistý, že ti zlobí sací? Většinou odchází dřív výfukové kvůli vyšší teplotě. Jinak ty hydroštely by měly být stejné. |
Autor: | jacho6380 [ 29 dub 2008 15:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ked nastartujem a idem k motoru a pocuvam to tak to ide od sacich zdvyhatok ako keby bolo jedno alebo dve uplne v keli na pravej strane - 4-om valci |
Autor: | Floki [ 30 dub 2008 10:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kde je objednat? No asi v internetovych obchodech když se ti nechce do forda ne? třeba na mjauto,autokelly,elit.... |
Autor: | jacho6380 [ 02 kvě 2008 17:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: Jsi si jistý, že ti zlobí sací? Většinou odchází dřív výfukové kvůli vyšší teplotě. Jinak ty hydroštely by měly být stejné. Tak vcera som to spravil. Zhodil som vieko ventilov a este ako bol teply motor a zdvyhatka natlakovane tak som ich skusal stlacat. Vyfukove vsetky OK. Sacie 4-ks K.O Lenze problem bol v tom ze aj na starej hlave som mal vadnych 5 sacich tak tie tri dobre som tam dal a s tych 4 som vybraj jedno najtvrdsie a dal ho tam. Vsetko som zlozil nastartoval a motor tichucko. To jedno zdvyhatko sa ozvalo asi na 2 sekundy ale vecer ked som skusal nastartovat studeny motor tak uz vobec ani dnes sa uz neozvalo. Jak somzistil které sú zlé??? naukladal som ich vsetky do kiblika a zalial teplou vodou plus som tam pridal asi 5 kvapiek jary ktorá vyplavila asi po hodine vsetok olej so zdvyhatok. Potom som ich vsetky vytiahol von poriadne vysusil a vytrel a dal ich na noc do technickeho benzinu. Na druhy den som ich vytiahol vysusil a vzdy som s kazdym triasol asi minutu. 5 z nich zacalo hrkat ako detske goralky a v strede ten piestik bal na pohyb uplne mäkky a lietal hore dolu. 3 boly uplne pevne a tie som pouzil na vymenu. To stvrte som pouzil s terajsej hlavy a bolo ovela lepsie ako tie vadne. Bolo tiez tvrde ale nie az tak ako ostatne. Ale vysledok je fajn, auto tiche a klepanie prec. Este vymenim k tomu regulacny ventil tlaku oleja a finito. Dufam ze to nieco vydrzi. Keby sa nahodou ozvali zase vyfukove tak tie mam vsetkych 8 dobrych. Na poznanie aj otacky uz mi nepadaju pod 900 a vykon je tiez poznat. Predtym ako by isiel motor tazko. Hlavne ze je po probleme...
|
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |