fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

škubnutí na 4tis. otáčkách
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=16737
Stránka 1 z 1

Autor:  P3RF3KT [ 27 dub 2008 18:49 ]
Předmět příspěvku:  škubnutí na 4tis. otáčkách

neustále resim problem když točim moje esko tak jakmile to dosahne 4tis. otáček tak to cukne a prestane to táhnout proste uplne ztrati vykon a otacky se jen uboze zvetsujou auto řve ale pomalu nic to s nim nedela kdysi sem to resil čistenim vahy vzduchu kdyz sem ji procistil byl na nakou dobu pokoj ale ted kdyz ji vycistim tak druhej den to mam z5 a pri kontrole je vaha vzduchu porad cista jediny co me napadlo jestli by nemohli bejt ucpany trysky pak uz nevim co s tim...ne že bych mel potrebu esko tocit vzhledem k spotrebe ho naopak udrzuju kolem 2,5 tis. otacek ale kdyz je potreba nekoho predjet tak se to musi vytocit a kdyz to pak pri 4tis. otacek prestane tahnout je to v hajz...

Autor:  lubouš [ 27 dub 2008 21:24 ]
Předmět příspěvku: 

A co svíčky?Jaký tam máš?Těma triskama by to mohlo byt taky...

Autor:  P3RF3KT [ 27 dub 2008 21:35 ]
Předmět příspěvku: 

tyvado svick nevim ale vim ze kdyz sem auto pred 4 mesicema kupoval tak tam byli spatny a daval tam uplne novy takze ty by meli bejt vpoho

Autor:  Pincek [ 27 dub 2008 22:37 ]
Předmět příspěvku: 

Tak s těma svíčkama nevím nevím, já tam měl předtím Bosh a mechanik mě za to vynadal, že na jiný než origo esco stavěný nejsou, takže jedině motocraft! tedka s novejma origo klesla spotřeba skoro o litr!!! Já ty svoje měl asi 8 měsíců a stejně byli špatný, takže jestli jezdíš dost, tak po 4 měsících to klidně můžou bejt svíčky....

Autor:  P3RF3KT [ 27 dub 2008 22:55 ]
Předmět příspěvku: 

no auto je dene v proovzu a jestli sou svicky spatny asi nijak nezjistim co?

Autor:  futura [ 28 dub 2008 16:10 ]
Předmět příspěvku: 

Hele,jak to licis, tak z toho nejsem moudrej, pri 4 ztracis vykon, ale zaroven pises, ze se otacky zvysujou a rve to. Takze ja to chapu tak, ze motor leti nahoru, ale auto nejede. Mozna bys mel upresnit i pro lamy jako ja.
Ted koukam, otacky se uboze zvetsujou, sorry, zmatlo me to rvani. Pokud to je jako, ze se to dusi, tak faktr asi vaha, jinak jako Lubak, minimalne jeste kabely bych zkusil. A svicky i zanovni omrknout, neni problem oddelat novy po par km, kdyz nesedi korektne botky kabelu.

Autor:  Lubak [ 28 dub 2008 16:19 ]
Předmět příspěvku: 

P3: mrkni co tam máš za svíce, pokud jiné než Motocratf tak s níma pryč . To zmetca jiné svíce než origo Ford nepatří. Jinak si zaděláváš na zbytečné problémy.

Autor:  P3RF3KT [ 28 dub 2008 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

ok kouknu myslite teda ze ten bordel delaji svice?

Autor:  like.n0.other [ 28 dub 2008 22:59 ]
Předmět příspěvku: 

hele mne to dela neco podobnyho akorat nastesti trochu vejs, cca kolem 5L...tak vysoko se to ale nastesti moc casto nehoni

Autor:  Wizzy [ 29 dub 2008 07:02 ]
Předmět příspěvku: 

To může být víc věcí - tlak paliva (čerpadlo, filtr, regulátor tlaku), vstřiky, kabely, svíce (ty by spíš cukaly v celém rozsahu otáček), přiucpaný katalyzátor/výfuk, zacpané sání (ale to asi nebude tvůj případ, co), váha vzduchu...

Autor:  zedd.x [ 30 dub 2008 00:33 ]
Předmět příspěvku: 

Zajimava zavada, dela mi to taky, jsem rad ze nekdop zalozil vlakno. Pri prudkem rozjezdu z male rychlosti to na dvojku krasne tahne az k 5-ti tisicum, ale v okamziku kdyz preradim a klesnou otacky je to loterie, bud tahne normalne, ale vetsinou prave plynule zvysuje otacky az k 4t a po jejich prekroceni motor umre, zacne tezce hucet a netahnout, typicky jako kdyby zabral omezovac otacek. Take kdyz zrychluju na 4ku a 5tku tak to udela vzdy, proste se to pres 4 tisice neprehoupne. Kdyz se mi podari z dvojky preradit tak ze motor popisovanym zpusobem neuhyne, tak sice zrychluje az k 5-ti tisicum ovsem nema presvedcivy chod, neni uplne dokonaly, ma tendenci jakoby v tahu poskubavat. Neni to nikterak vyrazne ale je videt ze se trapi.
Jeste jeden postreh, kdyz odpojim vahu (jede v nouzaku) tak jedu uplne plynule, taha az k 5ti tisicum, neskube a nevadne.
Mam vymenenou lamdu, katal i cely vyfuk, olej i filtry, kabely ke svicim i svice. Ty teda nemam motorcraft ale platinove NGK - to snad nemuze byt problem.
Uz mam zapujcenou zarucene dobrou vahu, namontuju a uvidim co to udela. Jeste planuju ze vycistim volnobezny ventil, popravde na nej mam nejvetsi podezreni. Ale uz jsem ho chtel dvakrat vytahnout a vzdy jsem vyhorel na naradi.

Autor:  Floki [ 30 dub 2008 10:03 ]
Předmět příspěvku: 

Když se tady napsalo asi 1000x že do Zeteca patří jen a pouze originální,tak k tomu asi všichni kdo to napsali mají důvod. Navíc ty originální svíčky stojí mín než ty NGK!

Autor:  Floki [ 30 dub 2008 17:01 ]
Předmět příspěvku: 

když tu váhu odpojíš a auto jede normálně tak ji vyměn a je to ne? :roll:

Autor:  jacho6380 [ 30 dub 2008 17:12 ]
Předmět příspěvku: 

neviem preco ale ked odpojis vahu a napravi sa to tak je alebo moze byt chyba vo volnobeznom ventile, uz sme to tu niekde s Wyzzim preberali, nieje to vzdy tak ze to musi byt vaha vzduchu ale moze to byt presne ten vyj..... ventil! V mojom pripade to bolo presne tak...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/