fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Jak zjistit jestli je vadný termostat nebo čidlo teploty? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=168 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 07 dub 2004 20:19 ] |
Předmět příspěvku: | Jak zjistit jestli je vadný termostat nebo čidlo teploty? |
Mám problém.Při zahřátém stavu mám ručičku teploměru úplně dole na nápisu NORMAL ani ne u N.V zimě to topilo celkem slusně.A když jsem teď stál nedávno v koloně stoupla mi ručička k písmenu R a zapl se ventilátor.Jen nevím jestli je vadný termostat nebo čidlo.Dá se to nějak zjistit?Kolik stojí termostat a kolik čidlo?Díky |
Autor: | Návštěvník [ 07 dub 2004 22:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mam podobny problem. Po nastartovani mi zacne rucicka teplomeru pomalu stoupat, ale za jizdy klesne zase uplne zpet dolu, jakoby byl motor uplne studeny. Nevim, cim to muze byt. Poradte nekdo!!! Diky |
Autor: | futura [ 08 dub 2004 07:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Funkce termostatu jde testnout tak,ze nastartuju studeny motor a necham na miste blafat, pokud vsechno OK,tak hadice od motoru k chladici je studena, pri urcity poloze rucicky teploty(ta je pomalu u kazdyho forda jina) je citit,ze hadici zacina proudit tepla voda,voda v motoru ma uz dostatecnou teplotu a termostat se zacina otvirat. Pri delsim stani na niste,nebo popojizdeni neni dostatecny proudeni vzduchu chladicem,proto spina vetrak, cim je venku tepleji a jizda pomalejsi,tim casteji naskakuje. V zime se to vubec nemusi projevit. Pokud teplota pri jizde klesne niz, skoro bych tipnul,ze je to ropak. Ale neda se ani vyloucit,ze termostat otevreny porad a kdyz ne moc teplo, chladi se to moc. Tam je pri ohrivani motoru znat,ze hadice se zacina ohrivat hned od pocatku. |
Autor: | Návštěvník [ 08 dub 2004 08:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud ti zacne rucicka hodne klesat pri jizde a drzi se nekde u bilyho pole a pokud astavis a chvili stojis na miste tak povyleze, tak by to mohl byt nedovirajici termostat... Nebo aspon tohle to bylo u me, stacilo vymenit a vse je O.K. |
Autor: | Návštěvník [ 12 kvě 2004 15:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mne to taky delalo. Porádne mi neotvíral termostat. Ve fordeu stuj 450+55 tesnení. |
Autor: | mrazik [ 13 kvě 2004 09:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
TO ALL - nekupujte termostat u FORDA !!!! Jestli mate tu moznost, kupte ho v AutoPrima - 170 Kc. Menil jsem ho o vikendu, mel jsem stejne priznaky jako vy - teplota vystoupala k prvnim pismenkum a za jizdy klesla k plnemu bilemu poli. Po vymene je vsechno v pohode. |
Autor: | Standa [ 13 kvě 2004 11:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já jsem ho kupoval u malého prodejce s náhradními díly za 150,-Kč. Už 2 roky mi zdárně funguje. Hned jsem také vyměnil nemrznoucí směs a tu jsem koupil přímo u Forda 1.5L stojí okolo 130,- Kč a ředí se na 1/2 s destilovanou vodou. Je potřeba koupit 3l, protože se tam vejde celkem 6l. |
Autor: | Alexa [ 14 kvě 2004 07:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus www.pop-art.cz je to firma v Třinci má zásilkový obchod a ceny jsou obdobné. Lexa |
Autor: | Návštěvník [ 31 kvě 2004 22:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak díky moc za rady.No tak to bude určitě termostat......hned jsi ho objednám a snad to bude v poho. |
Autor: | Návštěvník [ 01 čer 2004 06:50 ] |
Předmět příspěvku: | Termostat |
Jedna teoreticka otazka. Co by se delo, kdyby termostat naopak oteviral prilis pozde? |
Autor: | mrazik [ 01 čer 2004 12:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
George - častěji by spínal větrák, motor by pracoval při vyšší teplotě, než je optimum, těsnění pod hlavou by odešlo dříve, při delší jízdě by se více hřál i olej. Prostě nic hezkýho, to už je lepší, když otevírá dříve. |
Autor: | Návštěvník [ 09 zář 2004 23:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
S tou teplotou je to trochu složitější, protože jsou asi dva nebo tři druhy termostatů. To jestli termostat funguje správně se dá poznat podle toho kolik otevře při teplotě, kterou má na těle vyraženou. Správně by si ho měl ohřát ve vodě s teploměrem. A stím spinačem větráků je to podobné, protože zase má na sobě teplotu při které spíná a vypíná. Nelekej se ale když spínací teplota bude vyšší než ta, u které vypne. lstp |
Autor: | Návštěvník [ 11 zář 2004 20:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Měl jsem ten samý problém. Ručička max u N a frčel ventilator. Výměna čidla ventilátoru - neúspěch! Tak mi tam šoupli nové čidlo teploty a vše bylo OK!!! |
Autor: | Návštěvník [ 21 zář 2004 19:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten problém mám taky, asi to fakt vypadá na termostat. |
Autor: | Návštěvník [ 06 lis 2004 21:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Panove, nenechte se zmast, cidlo, ktere ovlada rucicku na pristrojove desce je jine, nez cidlo, ktere dava informace RJ o teplote vody a uplne jine cidlo dava spinaci ventilatoru chladice informaci, aby se spustil. Ja mam Forda Oriona (je to Escort,ale sedan) r.v 1991/09, motor 1,6 CVH (vícebodovka). Cidlo, ktere ovlada rucicku na plubni desce se nachazi zepredu motoru hned pod prvni svickou (tou pravou), na telese termostatu se nachazi dalsi cidlo, ktere spousti spinac ventilatoru chladice a cidlo teploty vody pro RJ se nachaz mezi sacima kolenama. Alespon u tohoto vozidla to tak mam P.S. - ja jsemmel rucicku teploty vody spalou uplne dole a bylo mi divny ze by se motor vubec neohral a ze by nevykazoval zadne chyby pri chodu motoru, tak jsem vymenil to cidlo pro tu rucicku a bylo vse OK |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |