fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 03 črc 2024 12:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Přehřivani motoru
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2008 18:52 
Offline
Nováček

Registrován: 12 úno 2008 17:52
Příspěvky: 2
Bydliště: Kozlovice č 646 F-M 739-47
Mam Ford Escort 1.6 16 v Zetec rv 96 mamm po oprave vodni pumpy-termostatu rozvodu neustale semi to přehřivalo tet to dela znovu muže mit nato vliv i klima.

_________________
Ford Escort 1.6 16v EFI rv 1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2008 22:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
zkontroluj chladič jestli není někde přicpaný díky tomu to nemá správný oběh chladiva a tím se ti to může přehřívat

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2008 19:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Pokud se ti cirou nahodou neustale tlakuje expanzni nadobka, tak to muze bejt v nejhorsim i praskla hlava..

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2008 20:28 
Offline
Nováček

Registrován: 12 úno 2008 17:52
Příspěvky: 2
Bydliště: Kozlovice č 646 F-M 739-47
Nojo ta nadobka se mi trochu tlakuje ale kdyby to byla praskla hlava nestracela by se nahodou i voda a na víčku od oleje by se mněl ukazat přece takový bilý mazut co na to řikate.

_________________
Ford Escort 1.6 16v EFI rv 1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2008 22:10 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
tak ono to dycky tlakuje protoze se zahrejva ta voda...zkus to pred a tak 15s po startu otevrit

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2008 13:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 dub 2007 13:44
Příspěvky: 60
Bydliště: Česká Lípa
chtěl bych se zeptat k čemu patří tento konektor?http://www.fordfans.cz/galerie/displayimage.php?album=random&cat=10088&pos=-533
http://www.fordfans.cz/galerie/displayimage.php?album=random&cat=10088&pos=-534
já jen jestli není od čidla teploty, protože aniž bych nastartoval, tak mi teploměr ukazuje, že motor je přehřátý. Problém je v tom, že nevim kam ten konektor patří, nenašel jsem žádnou zdířku. Nebo je v čadu termostat? :shock: :shock:

_________________
Bývávalo: Ford Escort, 1.4, r.v. 1996(55/75),výbava Ghia
Je: Ford Mondeo, 2.2 TDCI, r.v. 2006 (114/155)Obrázek, výbava Titatium (dotyk. navi, kůže, 17"elektrony, el. sedadla a spousta jiné el., které se může rozbít)..


Naposledy upravil wjillm dne 14 kvě 2008 13:19, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2008 13:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Schneider Miroslav píše:
Nojo ta nadobka se mi trochu tlakuje ale kdyby to byla praskla hlava nestracela by se nahodou i voda a na víčku od oleje by se mněl ukazat přece takový bilý mazut co na to řikate.


no az tak to neni, vono to nekdy krupne tak zajimave, ze se to nikde neprojuve...tlacenim oleje do vody a naopak...jen jde komprese do chladiciho okruhu...zrovna jsem to naposled resil u zeteca...kruply mezi ventilama...bohuzel...a tlakovat by se to ulta za standardniho chodu nemelo....ale nevim co a jak to tobe konkretne dela...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2008 22:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2008 15:00
Příspěvky: 1169
Bydliště: Liberecko
tak nevím co s tím je, dneska jsem jel přes Ještěd (kopec jak svišť) naloženej asi 500kg vzadu v kufru a když jsem vyjel na horu(kopec asi 3-4 km) tak jsem vařil, nejdivnější na tom ale je, že ručička byla na "M". Ale chladící kapalina byla vylitá a vypařovala se. A v nádržce bylo hodně nad MAX, když sem sjel dolů, na volnoběh, abych to co nejvíc zchladil (ručička mezitím klesla až k tomu plnýmu čtverečku co je na začátku), tak tam kapaliny bylo hodně pod MIN. Tak mi to nějak nejde na rozum. Je mi jasný, že když se kapalina ohřeje, tak že zvětší svůj objem, ale že by o tolik...

_________________
Ford Focus 1999, zetec 1.8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2008 07:36 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Ono taky když vaří, tak pára má mnohonásobně větší objem, než voda a když ti to vaří u zdroje tepla v motoru (logicky), tak se ti hladina v nádržce hoodně zvedne. A jak to zchládne, tak příslušně klesne (z okruhu zmizí pára a ještě se spousta vyprskala ven.
Tys nikdy nejezdil se škodovkou, že ne? ;-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2008 10:19 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
spoon: priste az budes chtit vychladit motor tak zapomen na volnobeh, nech zarazenej nizkej kvalt...za prvy pujde do motoru minimum benzinu a za druhy bude pumpa tocit mnohem rychlejs - to znamena rychlejsi obeh chladici kapaliny a tim padem i efektivnejsi chlazeni
dalsi vec je ze nemusis brzdit (setris brzdy)

jinak jak rika wizzy; ten objem se meni opravdu hodne; jednou sem dolejval vodu a zapomnel sem na to ze je motor zahratej a pak sem se u studenyho motoru hrozne divil, kam tolik vody zmizelo, nez mi to doslo

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2008 21:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2008 15:00
Příspěvky: 1169
Bydliště: Liberecko
taky mě napadlo, že když nechám zařazenej kvalt, tak tam nepůjde skoro žádný benzín, ale ten kopec není zas tak prudký aby byly dostatečný otáčky, takže benzín by tam stejně šel. A kdybych přidával na rovinkách plyn, tak by to mělo na chlazení kontraproduktivní vliv IMHO.
Ale že bude mít vodní pumpa mnohem vyšší otáčky, to mě v tu chvíli opravdu nenapadlo, no příště budu chytřejší. I když stejně i na volnobeh ta teplota během minuty šla rapidně dolů, takže no problem :)

se škodovkou sem opravdu nejezdil... :lol:

dík za rady, kluci :wink:

Jo a nevíte, coby mohlo zapříčinit, že jsem vařil s ručiččkou na "M"? Že by načatý čidlo teploty?

_________________
Ford Focus 1999, zetec 1.8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 čer 2008 08:03 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Nejspíš čidlo, nebo i pohnutá ručička na budíku - jestli to někdo v minulosti třeba sundával...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz