fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Přehřivani motoru http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=16992 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Schneider Miroslav [ 12 kvě 2008 18:52 ] |
Předmět příspěvku: | Přehřivani motoru |
Mam Ford Escort 1.6 16 v Zetec rv 96 mamm po oprave vodni pumpy-termostatu rozvodu neustale semi to přehřivalo tet to dela znovu muže mit nato vliv i klima. |
Autor: | Ford [ 12 kvě 2008 22:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkontroluj chladič jestli není někde přicpaný díky tomu to nemá správný oběh chladiva a tím se ti to může přehřívat |
Autor: | angličák [ 13 kvě 2008 19:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud se ti cirou nahodou neustale tlakuje expanzni nadobka, tak to muze bejt v nejhorsim i praskla hlava.. |
Autor: | Schneider Miroslav [ 13 kvě 2008 20:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nojo ta nadobka se mi trochu tlakuje ale kdyby to byla praskla hlava nestracela by se nahodou i voda a na víčku od oleje by se mněl ukazat přece takový bilý mazut co na to řikate. |
Autor: | like.n0.other [ 13 kvě 2008 22:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak ono to dycky tlakuje protoze se zahrejva ta voda...zkus to pred a tak 15s po startu otevrit |
Autor: | wjillm [ 14 kvě 2008 13:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
chtěl bych se zeptat k čemu patří tento konektor?http://www.fordfans.cz/galerie/displayimage.php?album=random&cat=10088&pos=-533 http://www.fordfans.cz/galerie/displayimage.php?album=random&cat=10088&pos=-534 já jen jestli není od čidla teploty, protože aniž bych nastartoval, tak mi teploměr ukazuje, že motor je přehřátý. Problém je v tom, že nevim kam ten konektor patří, nenašel jsem žádnou zdířku. Nebo je v čadu termostat? |
Autor: | angličák [ 14 kvě 2008 13:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Schneider Miroslav píše: Nojo ta nadobka se mi trochu tlakuje ale kdyby to byla praskla hlava nestracela by se nahodou i voda a na víčku od oleje by se mněl ukazat přece takový bilý mazut co na to řikate.
no az tak to neni, vono to nekdy krupne tak zajimave, ze se to nikde neprojuve...tlacenim oleje do vody a naopak...jen jde komprese do chladiciho okruhu...zrovna jsem to naposled resil u zeteca...kruply mezi ventilama...bohuzel...a tlakovat by se to ulta za standardniho chodu nemelo....ale nevim co a jak to tobe konkretne dela... |
Autor: | spooon [ 11 čer 2008 22:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak nevím co s tím je, dneska jsem jel přes Ještěd (kopec jak svišť) naloženej asi 500kg vzadu v kufru a když jsem vyjel na horu(kopec asi 3-4 km) tak jsem vařil, nejdivnější na tom ale je, že ručička byla na "M". Ale chladící kapalina byla vylitá a vypařovala se. A v nádržce bylo hodně nad MAX, když sem sjel dolů, na volnoběh, abych to co nejvíc zchladil (ručička mezitím klesla až k tomu plnýmu čtverečku co je na začátku), tak tam kapaliny bylo hodně pod MIN. Tak mi to nějak nejde na rozum. Je mi jasný, že když se kapalina ohřeje, tak že zvětší svůj objem, ale že by o tolik... |
Autor: | Wizzy [ 12 čer 2008 07:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ono taky když vaří, tak pára má mnohonásobně větší objem, než voda a když ti to vaří u zdroje tepla v motoru (logicky), tak se ti hladina v nádržce hoodně zvedne. A jak to zchládne, tak příslušně klesne (z okruhu zmizí pára a ještě se spousta vyprskala ven. Tys nikdy nejezdil se škodovkou, že ne? |
Autor: | like.n0.other [ 12 čer 2008 10:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
spoon: priste az budes chtit vychladit motor tak zapomen na volnobeh, nech zarazenej nizkej kvalt...za prvy pujde do motoru minimum benzinu a za druhy bude pumpa tocit mnohem rychlejs - to znamena rychlejsi obeh chladici kapaliny a tim padem i efektivnejsi chlazeni dalsi vec je ze nemusis brzdit (setris brzdy) jinak jak rika wizzy; ten objem se meni opravdu hodne; jednou sem dolejval vodu a zapomnel sem na to ze je motor zahratej a pak sem se u studenyho motoru hrozne divil, kam tolik vody zmizelo, nez mi to doslo |
Autor: | spooon [ 12 čer 2008 21:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
taky mě napadlo, že když nechám zařazenej kvalt, tak tam nepůjde skoro žádný benzín, ale ten kopec není zas tak prudký aby byly dostatečný otáčky, takže benzín by tam stejně šel. A kdybych přidával na rovinkách plyn, tak by to mělo na chlazení kontraproduktivní vliv IMHO. Ale že bude mít vodní pumpa mnohem vyšší otáčky, to mě v tu chvíli opravdu nenapadlo, no příště budu chytřejší. I když stejně i na volnobeh ta teplota během minuty šla rapidně dolů, takže no problem se škodovkou sem opravdu nejezdil... dík za rady, kluci Jo a nevíte, coby mohlo zapříčinit, že jsem vařil s ručiččkou na "M"? Že by načatý čidlo teploty? |
Autor: | Wizzy [ 13 čer 2008 08:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejspíš čidlo, nebo i pohnutá ručička na budíku - jestli to někdo v minulosti třeba sundával... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |