fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 03 črc 2024 11:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tlaky L1E
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2008 20:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
Zajímalo by mě jaky má mít tlaky tenhle motor,někdo mě říkal 11-13 ale všude je napsáno jinak. Měřil jsem to s kamošem a měl jsem na všech válcích 6barů a zdá se mě to nějaky divny. Když by to mělo tak maly tlaky tak by to přece skoro nejelo. Jestli jste někdo měřil tlaky můžete mě to napsat?

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2008 20:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 črc 2007 11:45
Příspěvky: 1710
Bydliště: Mělník
po GO motoru jsem měl tlaky 11.

_________________
Escort cabrio RS 2000 -(1990), Ford Transit (1996)
Opel Monza A (1979) Opel Senator A (1978) - oboje 6 v řadě 3,0. New Opel Monza A (1978) 2,8 automat
EX:Opel Omega B 3,0 , Escort 1,6 16v, škoda 120GLS, 120LS, 105L, Fiat Uno 1,3 Turbo - jen jedna škodovka našla jného majitele než šrotiště.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2008 21:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
a před go? mě jde o to že mě auto jede dobře,ale když má poloviční tlaky jako máš ty tak tobě musí jet uplně suprově. Ale když to vezmu laicky tak z polovičníma tlakama to nemůže vůbec jet

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2008 21:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 pro 2007 09:53
Příspěvky: 86
Bydliště: Praha
zmerili jste to spravne? zkus to znova...mel sem na Fieste jeden 4 a sotva to bezelo ten motor...

_________________
Ford Escort 1.8 16V,77kw,r.v.1992,přes 285tkm,stav dostatečný:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2008 22:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 črc 2007 11:45
Příspěvky: 1710
Bydliště: Mělník
před GO nevim, ale bylo to líný, jelo to max 145 a žralo mi to 3 litry oleje na 1000 km. Teď to jede docela dobře, tacho max 200(skusil jsem to jenom jednou) a olej si vezme asi 0,5 na 1000km.(nebyl dělanej výbrus vložek).

_________________
Escort cabrio RS 2000 -(1990), Ford Transit (1996)
Opel Monza A (1979) Opel Senator A (1978) - oboje 6 v řadě 3,0. New Opel Monza A (1978) 2,8 automat
EX:Opel Omega B 3,0 , Escort 1,6 16v, škoda 120GLS, 120LS, 105L, Fiat Uno 1,3 Turbo - jen jedna škodovka našla jného majitele než šrotiště.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2008 22:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
Mě to nežere ani kapku oleje,od výměny jsem najel už 8000km a olej je pořád na maximu. Jestli jsme to měřily dobře nevím,dělaly jsme to 2x,ale motor nebyl zahřátej,nevím jestli se to dělá na studenym nebo zahřátym. Každopádně auto jede dobře,táhne dobře až do omezovače a že by bylo líny to ani náhodou,maximálku sem sice nezkoušel,jel jsem s tím maximálně 170 ale určitě by jelo víc,ale už jezdím pomale :-D

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2008 08:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 10:20
Příspěvky: 347
Bydliště: Ledeč nad Sázavou, Praha
Já jsem teď měřil tlaky na svem LJF (1.6 EFi) a na každym válci mám 12. Což mě překvapilo. Čekal jsem míň. Takže mě v nejbližší době čeká GO hlavy (žere olej).

_________________
EX > Ford Escort Cabrio 1,6 EFi 77kW/105PS r.v. 1991;
Aktual BMW E46 Touring 320D M-Packet II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2008 10:40 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
je to takova laicka otazka, ale jak se merej tlaky? pocitam ze v domacich podminkach je to neproveditelny,ne?

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2008 11:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
Vyndáš svíčky a místo svíčky dáš měřák a startuješ

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2008 13:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Floki píše:
Vyndáš svíčky a místo svíčky dáš měřák a startuješ
No ještě je potřeba zmáčknout plynový pedál na podlahu, aby šlo do motoru dostatek vzduchu a vytáhnout pojistku na vstřiky, ať není katalyzátor plný benzínu.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Naposledy upravil Standa dne 19 kvě 2008 14:11, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2008 13:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
podle mě jste to blbě změřili, 6 je blbost.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2008 14:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
No já právě nevím,podruhy to měřil náš mistr ve škole a naměřil stejně jako já. Je možny že by udělal tak nízky tlaky studenej motor? jediny co mě potěšilo je to že všechny válce jsou skoro stejny. Ale zdá se mě prostě taky blbost aby to mělo jen 6barů

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2008 16:39 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
to je asi nejakej spesl merak, ne? klasickym tlakomerem na kola to asi nedam (podobne jako tlak benalu na vstriku)
taky bych to potreboval zmerit kvuli ubytku oleje

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2008 17:00 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Meri se to teply. Pokud nizkej tlak, muze se nalejt trosku oleje do valce,kdyz narust tlaku, tak pistni skupina problem, nebo potom do sani, kdyz takhle narust, problem v hlave, ventily. Nekde tady byl kdysi odkaz na merak komprese, nestoji moc, na zmetca je potreba prodlouzit nejakou trubickou, ja mam narovnanej starej horak z autogenu.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2008 21:23 
Offline
Nováček

Registrován: 07 led 2008 22:05
Příspěvky: 6
Bydliště: Hořovice
Ono taky hodně záleží na vnitřním průměru nástavce,já sem použil trubičku s vnitřním průměrem 10mm a dost sem se zhrozil když sem naměřil na všech válcích 6.5 baru. Pak mě napadlo vyzkoušet to na tatíkovo škůdce a rozdíl s nástavcem a bez nástavce byl 6 barů :!: Takže tlaky 12.5 a to sem měl na všech čtyřech válcích rozlámaný stírací kroužky, teď by to mohlo být ještě hezčí

_________________
Ford Escort 1.6 16V r.v.96 L1H 65kw/88hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2008 21:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 22:06
Příspěvky: 99
Bydliště: Slovensko
Presne info o motore

http://www.edisk.sk/stahni/16545/L1E.tif_946.11KB.html

_________________
Focus ST170
Uz bejvalka na ktoru budem dlho spominat
ESCO 1,6l 16V - KONI podvozok,airbox+filter,16" imitace coswort 205/45/16
http://s1.bitefight.cz/c.php?uid=61037


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2008 10:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
To mě nenapadlo vyskoušet jinej nástavec,ale zkusím to,třeba to tím bude. Když bych měl na všech válcích 12 tak bych byl jen spokojenej :-D Protože ten motor ještě nebyl rozdělávanej

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2008 10:53 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2007 17:51
Příspěvky: 47
Bydliště: Děčín
no ja mam najeto asi 140 000km a tlaky mam 11:11:11,5:11,což mi mechanik říkal ,že je to OK

_________________
FORD Escort 1.6i 16V 1994 DOHC - EFI , servo , sibr , 3-dverko , komplet nove brzdy , novy vyfuk , homokinetaky , tlumiče , čepy , veskere filtry a elektrika(prepajena pojiskovka,vycisten volnobezny ventyl).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2008 11:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
jj je to ok protože jsou na všech válcích skoro stejny tlaky.

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2008 19:03 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2007 17:51
Příspěvky: 47
Bydliště: Děčín
tjn ale stejně se mi chvěje celé auto:-(

_________________
FORD Escort 1.6i 16V 1994 DOHC - EFI , servo , sibr , 3-dverko , komplet nove brzdy , novy vyfuk , homokinetaky , tlumiče , čepy , veskere filtry a elektrika(prepajena pojiskovka,vycisten volnobezny ventyl).


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz