fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Tlaky L1E
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=17108
Stránka 1 z 2

Autor:  Floki [ 18 kvě 2008 20:07 ]
Předmět příspěvku:  Tlaky L1E

Zajímalo by mě jaky má mít tlaky tenhle motor,někdo mě říkal 11-13 ale všude je napsáno jinak. Měřil jsem to s kamošem a měl jsem na všech válcích 6barů a zdá se mě to nějaky divny. Když by to mělo tak maly tlaky tak by to přece skoro nejelo. Jestli jste někdo měřil tlaky můžete mě to napsat?

Autor:  kenny [ 18 kvě 2008 20:50 ]
Předmět příspěvku: 

po GO motoru jsem měl tlaky 11.

Autor:  Floki [ 18 kvě 2008 21:18 ]
Předmět příspěvku: 

a před go? mě jde o to že mě auto jede dobře,ale když má poloviční tlaky jako máš ty tak tobě musí jet uplně suprově. Ale když to vezmu laicky tak z polovičníma tlakama to nemůže vůbec jet

Autor:  Carrytwo [ 18 kvě 2008 21:51 ]
Předmět příspěvku: 

zmerili jste to spravne? zkus to znova...mel sem na Fieste jeden 4 a sotva to bezelo ten motor...

Autor:  kenny [ 18 kvě 2008 22:26 ]
Předmět příspěvku: 

před GO nevim, ale bylo to líný, jelo to max 145 a žralo mi to 3 litry oleje na 1000 km. Teď to jede docela dobře, tacho max 200(skusil jsem to jenom jednou) a olej si vezme asi 0,5 na 1000km.(nebyl dělanej výbrus vložek).

Autor:  Floki [ 18 kvě 2008 22:29 ]
Předmět příspěvku: 

Mě to nežere ani kapku oleje,od výměny jsem najel už 8000km a olej je pořád na maximu. Jestli jsme to měřily dobře nevím,dělaly jsme to 2x,ale motor nebyl zahřátej,nevím jestli se to dělá na studenym nebo zahřátym. Každopádně auto jede dobře,táhne dobře až do omezovače a že by bylo líny to ani náhodou,maximálku sem sice nezkoušel,jel jsem s tím maximálně 170 ale určitě by jelo víc,ale už jezdím pomale :-D

Autor:  malakutna [ 19 kvě 2008 08:20 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem teď měřil tlaky na svem LJF (1.6 EFi) a na každym válci mám 12. Což mě překvapilo. Čekal jsem míň. Takže mě v nejbližší době čeká GO hlavy (žere olej).

Autor:  like.n0.other [ 19 kvě 2008 10:40 ]
Předmět příspěvku: 

je to takova laicka otazka, ale jak se merej tlaky? pocitam ze v domacich podminkach je to neproveditelny,ne?

Autor:  Floki [ 19 kvě 2008 11:07 ]
Předmět příspěvku: 

Vyndáš svíčky a místo svíčky dáš měřák a startuješ

Autor:  Standa [ 19 kvě 2008 13:53 ]
Předmět příspěvku: 

Floki píše:
Vyndáš svíčky a místo svíčky dáš měřák a startuješ
No ještě je potřeba zmáčknout plynový pedál na podlahu, aby šlo do motoru dostatek vzduchu a vytáhnout pojistku na vstřiky, ať není katalyzátor plný benzínu.

Autor:  LeMans [ 19 kvě 2008 13:58 ]
Předmět příspěvku: 

podle mě jste to blbě změřili, 6 je blbost.

Autor:  Floki [ 19 kvě 2008 14:39 ]
Předmět příspěvku: 

No já právě nevím,podruhy to měřil náš mistr ve škole a naměřil stejně jako já. Je možny že by udělal tak nízky tlaky studenej motor? jediny co mě potěšilo je to že všechny válce jsou skoro stejny. Ale zdá se mě prostě taky blbost aby to mělo jen 6barů

Autor:  like.n0.other [ 19 kvě 2008 16:39 ]
Předmět příspěvku: 

to je asi nejakej spesl merak, ne? klasickym tlakomerem na kola to asi nedam (podobne jako tlak benalu na vstriku)
taky bych to potreboval zmerit kvuli ubytku oleje

Autor:  futura [ 19 kvě 2008 17:00 ]
Předmět příspěvku: 

Meri se to teply. Pokud nizkej tlak, muze se nalejt trosku oleje do valce,kdyz narust tlaku, tak pistni skupina problem, nebo potom do sani, kdyz takhle narust, problem v hlave, ventily. Nekde tady byl kdysi odkaz na merak komprese, nestoji moc, na zmetca je potreba prodlouzit nejakou trubickou, ja mam narovnanej starej horak z autogenu.

Autor:  EasyRider [ 19 kvě 2008 21:23 ]
Předmět příspěvku: 

Ono taky hodně záleží na vnitřním průměru nástavce,já sem použil trubičku s vnitřním průměrem 10mm a dost sem se zhrozil když sem naměřil na všech válcích 6.5 baru. Pak mě napadlo vyzkoušet to na tatíkovo škůdce a rozdíl s nástavcem a bez nástavce byl 6 barů :!: Takže tlaky 12.5 a to sem měl na všech čtyřech válcích rozlámaný stírací kroužky, teď by to mohlo být ještě hezčí

Autor:  Package [ 19 kvě 2008 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

Presne info o motore

http://www.edisk.sk/stahni/16545/L1E.tif_946.11KB.html

Autor:  Floki [ 20 kvě 2008 10:06 ]
Předmět příspěvku: 

To mě nenapadlo vyskoušet jinej nástavec,ale zkusím to,třeba to tím bude. Když bych měl na všech válcích 12 tak bych byl jen spokojenej :-D Protože ten motor ještě nebyl rozdělávanej

Autor:  velkybanan [ 25 kvě 2008 10:53 ]
Předmět příspěvku: 

no ja mam najeto asi 140 000km a tlaky mam 11:11:11,5:11,což mi mechanik říkal ,že je to OK

Autor:  Floki [ 25 kvě 2008 11:18 ]
Předmět příspěvku: 

jj je to ok protože jsou na všech válcích skoro stejny tlaky.

Autor:  velkybanan [ 25 kvě 2008 19:03 ]
Předmět příspěvku: 

tjn ale stejně se mi chvěje celé auto:-(

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/