fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

vycuknutí motoru (RS)
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=17213
Stránka 1 z 1

Autor:  lubouš [ 24 kvě 2008 10:12 ]
Předmět příspěvku:  vycuknutí motoru (RS)

potřeboval bych každou radu,která by mi pomohla vyndat motor RS2000...
vyndavá se vrchem?

Autor:  Standa [ 26 kvě 2008 08:03 ]
Předmět příspěvku: 

Vyndává se spodem a to společně s převodovkou.

Autor:  jacho6380 [ 26 kvě 2008 08:05 ]
Předmět příspěvku: 

Vytiahnes to aj bez

Autor:  angličák [ 26 kvě 2008 09:11 ]
Předmět příspěvku: 

jacho...az bude nekdy rozebirat RS...potazmo 4x4, tak se stavim kouknout, jak ti to pude bez prevodovky tam a zpet....a jak to bude jednodussi..schvalne si to muzem dat nekdy na cas...ven a dovnitr...ja s prevodovkou a ty bez....

ach jo lidi...uz sem to delal milionkrat a vim ze s prevodovkou je to o dost mene nasiraci proces...potazm o u 4x4 tam zavazi difec, ktery jde jakoby az za prirubu motoru a prevodovka se sundava pomerne blble z motoru i mimo auto....

jo a jde to samozrejme spodem...chces technologicky postup???Nosim ho v hlave... :D

Autor:  lubouš [ 26 kvě 2008 10:32 ]
Předmět příspěvku: 

můžeš mi klidně poslat podrobnej postup,budu to potřebovat!
koukal sem že je tam ještě úplně jinak řešenej olejovej filtr-nějakým nástavcem,že?A svody od vejfuku sou taky jiný...

Autor:  Jimmy [ 26 kvě 2008 10:46 ]
Předmět příspěvku: 

No ten postup by se hodil :-) Spíš ta část jak je to s poloosama....

Autor:  angličák [ 26 kvě 2008 12:14 ]
Předmět příspěvku: 

Co ti neni jasne u poloos?

Autor:  angličák [ 26 kvě 2008 12:23 ]
Předmět příspěvku: 

Lubous: Svody by mely bejt stejne...jinak postup je vcelku jednoduchy, odpojit vse co spojuje kastli s motorem - elektrika, palivove vedeni, hadice k servo rizeni(osvedcilo se mi je sundavat od cerpadla serva a pak je odklonit z trajektorie padu motoru aby se neposkodily, ze samotneho rizeni se sundavaj hur...jo..hadice sou jeste prip[evnene sroubem zhruba zezadu k bloku), nahon tachometru, spojkove a plynove lanko, veskere uzemneni mezi motorem a karoserii, odsroubovat kat od svodu a stredniho dilu...tim si vytvoris prostor na spusteni motoru. Pak vykopnout ramena ze spodnich cepu...pokud chces nechat olej v prevodovce tak sundat pasky z manzet u prevodovky..opatrne potahnutim za tehlici vytahnout poloosu z hrnku prevodovky a NENECHAT vytazeny konec padnout od bordelu - sou tam jehlickove loziska...pokud chces olej ven, tak celo poloosu vycukni i s tim hrnkem z prevodovky...musis ten hrnek vutahnout nejaky prihodnym pacidlem...

Dal uz jen sundat tahla razeni , silentblok co fixuje zespod prevodovku k napravnici...pote samozrejme nekam motor povesit...a postupne povolit silentblok prevodovky od leveho nosniku...a pak uz zbejva jen jeden pod hlavnim valcem brzd a jeden u praveho podbehu v miste uchyceni tlumice...pozor, ten je spojen tyci s napravnici a ma sroub celkem skovanej ze strany praveho kola...

Jo a dulezite je to co sem zapomnel a je treba udelat coby prvni, zvednout auto do takove vysku, at muzes pak motor vytahnout po predkem auta...ideal je sunda naraznik a chladic..stejne tam budou celou dobu zavazet....

mozna sem na neco zapomnel...ale spis ne

Je to fakt sichta a na poprve asi vcelku srandovni zazitek...ale jde to zvladnout...neni to nic, na co by se nedalo prijit, pokud se nad tim zamyslis...

Autor:  Perňa [ 26 kvě 2008 12:29 ]
Předmět příspěvku: 

A co takhle...tlumiče nápravnice výfuk hadice chladič čelo siláče táhlo řazení tyčka řízení,
nadzvednout předek auta a odlačit ho pryč..tím ti zůstane celj agregát na zemi.....jen nápad....netrhejte mi hlavu

Autor:  angličák [ 26 kvě 2008 12:34 ]
Předmět příspěvku: 

No to je dobry v pripade kdy uz to nepotrebujes dostat zpet do auta (vrakovani, nenadale hnuti mysli, sebevrazda)...protoze pak z takovy hromady sracek jeste dal neco lovit je fakt sranda...navic po vytazeni z z auta se tento "technologicky" celek rozjede do vsech stran...predpokladam ze pan bude potrebovat s tim autem jeste nejak hejbat...nebo hp i nekdy slozit...

Tento postup mam overen nekolikerym cvicnym provedenim...a je v podstate nejjednodussii, protoze ven i zpet se da provest v jedne osobe bez prilisneho pouzivani vulgarismu a dodatecneho shaneni demontazi znicenych komponentu....

Autor:  Perňa [ 26 kvě 2008 12:35 ]
Předmět příspěvku: 

Tak soráč.....no byl to jen mápad,ale nic není nemožné... :oops:

Autor:  angličák [ 26 kvě 2008 12:39 ]
Předmět příspěvku: 

Jakej sorrac...v pohode....jak sem rekl, tvuj zpusob taky de...ale dovedes si predstavit jak s tim vsim v jednom celku manipulujes...? Ver mi ze to fakt nejde....ja uz Escortu rozebral fakt hromady... :-D a nektere i slozil....

Autor:  Jimmy [ 26 kvě 2008 14:18 ]
Předmět příspěvku: 

No teda nepsali jste to hezky jen co je pravda. Na ty poloosy jsem se ptal proto, že bych chtěl aby mi auto zůstalo stát na kolech, pokud možno....jestli to jde aniž bych musel sundávat ramena a komplet řízení. Jinak mi tam toho už moc nezavazí. Nejsou svody vlastně komplet výfuk není, alternátor, nárazník, chladič, kapaliny, servomotor, ABS, prostě tam už nic není...dokonce už i elektriku mám skoro odpojenou a motor je víceméně jen na silemblokách....

Autor:  lubouš [ 27 kvě 2008 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

dikas...a jak je to s tim olejovým filtrem?Je to u te 4koly na nějakým nástavci,že?

Autor:  lubouš [ 05 čer 2008 07:11 ]
Předmět příspěvku: 

tak motor vyměněn,za jeden den sme to měli hotový,11 hodin práce a už přede...díkas za rady!!

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/