fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

padá benzín
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=17290
Stránka 1 z 1

Autor:  doubek [ 28 kvě 2008 21:58 ]
Předmět příspěvku:  padá benzín

na escu 1,6 77kw rv. 91 padá benál stačí pet minut a pětkrát musím zapnout klíček jinak ho nenatočim vyměnil jsem palivový filtr regulátor tlaku paliva neví někdo co s tim muže bejt nádrž se mi zrovna dvakrát sundávat nechce ale jestli mi potvrdíte že je to čerpadlo tak holt pujde dolu :(

Autor:  futura [ 29 kvě 2008 08:00 ]
Předmět příspěvku: 

Pocitam, ze je to efi, jestli jo, tak tlak drzi regulator tlaku paliva, dokonce ma predepsany hodnoty, jak dlouho a kolik tlaku ma po vypnuti drzet. Takze bych zkusil zjistit, jak tlaci cerpadlo, jestli ok a jestli potom ventil drzi.

Autor:  Wizzy [ 29 kvě 2008 08:04 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem jen takový laik, ale regulátor je jeden konec a na čerpadle musí být taky nějaký zpětný ventil, ne? I když by vlastně nemusel, ty hadičky nejsou tak tlusté, aby to po vypnutí čerpadla přes ně odteklo zpět do nádrže, přes nasávací koš si to vzduch "nešňupne" - takže je buď v háji regulátor tlaku - to by ale potom i stěží jelo na volnoběh, kdyby byl volně průchozí - nebo je někde v trubičkách prostě díra...

Autor:  futura [ 29 kvě 2008 09:06 ]
Předmět příspěvku: 

Za cerpadlem nejekej bazmek je, ale nezkoumal jsem bliz, co by to mohlo bejt, mozna fakt ventil, ale kdyz se zapne klicek a ceerpadlo funguje ok a dava spravnej tlak, natlaci se to do listy a tam ten predepsanej tlak par minut drzi regulator tlaku, takze proto mi z popisu poruchy vychazi, ze bud cerpadlo dava malo, nebo nedrzi regulace tlaku. Zazil jsem pripad, ze auto skoro neslo nastartovat, protoze prdla gumova spojka od samotnyho telesa cerpadla k tomu vyvodu, takze to sice tlacilo, ale hned to utikalo ven, do potrubi se dostal jen zlomek tlaku.Bylo to u 1,6 CVH efi, cerpadlo v nadrzi. Tenhle pripad i funkce regulatoru jdou zjistit zmerenim tlaku na liste. Na CVH bejvaj regulatory Marelli, ty se daji na rozdil od zmetcovejch serizovat, nahore je pod zaslepkou imbus, tim jde serizovat tlak na liste.

Autor:  doubek [ 29 kvě 2008 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

ten regulátor jsem měřil udělal jsem si na to přípravek a pouští jak má na 2,5 atmosfery takže tim to není tak jste mě nepotěšili asi opravdu bude něco v háji na čerpadle :(

Autor:  futura [ 30 kvě 2008 07:20 ]
Předmět příspěvku: 

Zase kdyz cerpadlo natlaci tech 2,5, tak tam bych to taky nevidel, skoro bych rekl, ze chybka bude nekde jinde. Pokud úpri prvnim zapnuti klicku mas na liste aspon ty 2,5, tak by se dalo plynule pokracovat na zapnuti starteru a melo by to fungovat. Proc vlastne ten klicek zapinas tolikrat. A to vzdycky az do zapnuti starteru, ze to toci?

Autor:  doubek [ 30 kvě 2008 17:09 ]
Předmět příspěvku: 

ja nepsal že na liště mam 2,5 ale že jsem zkoušel ten regulátor tlaku mimo auto přípravek na měření tlaku na liště nemám na zetecu to je jednoduchý tam je ventilek , klíček zapínánm víckrát protože jde čerpadlo uplně lehce teprv po čtvrtým až pátým otočením klíčku je slišet jak čerpadlo tlačí ztuha a v tu chvíly už to chytí bez problemu

Autor:  futura [ 02 čer 2008 07:08 ]
Předmět příspěvku: 

Aha, ja to blbe pochopil teda, chtelo by to asi udelat pripravek i pro mereni na listu, urcite jednodussi, nez rovnou dolovat cerpadlo. Ono by mozna stacilo po prvnim natlakovani zkusit povolit privod na listu, melo by to bejt podobny, jako kdyz se urazi kohoutek u vopdovodu, strika to vsude. Pokud zadna mlha nebo neni znat moc tlaku, tak problem na privodu, pumpa, filtr paliva, nebo nekde po ceste. Filtr paliva je slusne pruxchodnej?

Autor:  doubek [ 08 čer 2008 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

tak závada odstraněna vyndal jsem nádrž a čerpadlo a hned bylo jasné proč to zlobí nějakej šikula se v tom čerpadle hrabal a praskl mu ten plastovej mezikus mezi čerpadlem a trubičkou ne teda moc ale na to aby čerpadlo honilo benzín jen v nádrži a neudrželo tlak to stačilo vyměnil jsem celý čerpadlo a je po problemu takže všem co padá benzín at se připraví na sundání nádrže :P

Autor:  spooon [ 08 čer 2008 21:45 ]
Předmět příspěvku: 

sakra :?

Teď jsem si všimnul, že když dýl nejedu (tak tři-čtyři dny) tak musím zapínat klíček alespoň na dvakrát, jinak nechce chytnout (nebo až po dlouhým točení stratéru...)

takže asi se mrknu (až bude čas) do nádrže jak to tam vypadá...

Autor:  doubek [ 08 čer 2008 21:52 ]
Předmět příspěvku: 

tři až čtyři dny to máš v pohodě mě to nedrželo ani 5 minut a musel jsem otočit klíčkem aspon pětkrát než jsem moh startovat aby to chytlo ty to máš v pohodě nic nekuchej

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/