fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Otáčky http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=17373 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | TRychly [ 02 čer 2008 10:44 ] |
Předmět příspěvku: | Otáčky |
Zdar mam takopvy problem u meho escorta MK4 87 ze mi pri jizde zustanou stat otacky a az po zastaveni mi spadnou.cim to muze byt?prosim poradte jsem novacek v fordech |
Autor: | M. Geleta [ 13 črc 2008 23:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj, mám stejný problém ale nějak to neřeším. Ale kdyby někdo věděl na co mrknout tak budu rád ![]() |
Autor: | lubouš [ 14 črc 2008 09:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrkněte se na váhu vzduchu a volnoběžný ventil popř.vyčistit ale nevím jak u tebe TRychly,tydle starý eska moc neznám... |
Autor: | TRychly [ 22 črc 2008 22:58 ] |
Předmět příspěvku: | odhaleno |
tak tuto zavadu to dela snimac otacek ale v servisu nemohli ho nemohli najit takze ho mam odpojen,kdyby nekdo mel tak at da prosim vedet na tel:720534141 mam FORD ESCORT IV 1,4 1988 ,tak dikec |
Autor: | Wizzy [ 23 črc 2008 07:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli je to ten hallův snímač na rozdělovači, tak ten bývá z vrakoviště první pryč, většinou lidi shání i celý rozdělovač jenkvůli tomu snímači. Koukni se na elitecat.cz něco jako snímač impulzů/impulzátor tam mají. |
Autor: | Krtek-NA [ 23 črc 2008 08:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já myslím, že je to normální, jestli se bavíme o tom samým - pokud za jízdy vyřadíš tak je volnoběh mírně zvíšený a až zastavíš tak se srovná na normální hodnotu. Je to tak???? Pokud ano je vše v pořádku. ![]() |
Autor: | TRychly [ 21 říj 2008 19:53 ] |
Předmět příspěvku: | re |
ono je to tak ze proste jedu a kdyz prezazuji nebo dam volnobeh tak otacky vylitnou na 3500ot/m a az zastavim tak zas spadnou |
Autor: | Esky-98 [ 23 říj 2008 09:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky mi to dělá, mělo by to bejt volnoběžnym ventilem, případně vyčistit škrtící klapku, mám pocit že problémy s volnoběhem u Eskorta je jak boj s větrnýmy mlýny ![]() |
Autor: | TRychly [ 23 říj 2008 09:22 ] |
Předmět příspěvku: | re |
Ale co jsem slysel ja tak ze to je asi pry tim snimacem rychlosti ktery dava povel ridici jednotce a ta pak vyhodnucuje kolik benalu ma dat a v kolika otackach se ma tocit ne? |
Autor: | Esky-98 [ 23 říj 2008 09:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Čoveče to nevim, snímač sem ještě vůbec neřešil, na diagnostice mi ale řekli že to bude s největší pravděpodobností ventilem.... |
Autor: | Krtek-NA [ 23 říj 2008 13:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: re |
TRychly píše: ono je to tak ze proste jedu a kdyz prezazuji nebo dam volnobeh tak otacky vylitnou na 3500ot/m a az zastavim tak zas spadnou
aha tak 3500 je teda moc, já myslel, že se bavíme tak o 1500, to by bylo cajk. Teď jestli ti tam nedělá bordel volnoběžák. ![]() |
Autor: | kiblick [ 24 říj 2008 00:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
stavalo se mi to také výmšna volnoběžáku a čistka váhy vše vyřešila |
Autor: | Esky-98 [ 25 říj 2008 14:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kde a za kolik si sehnal ten ventil? |
Autor: | kiblick [ 25 říj 2008 18:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
kluci ze servisu myslim ze ho brali z meteoru popř němci a za kolik si už bohužel nepamatuji ale zkusím zjistit a kdyžtak nahodím |
Autor: | TRychly [ 29 říj 2008 01:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
a kde najdu u meho auta volnobezny ventil?mam forf escort 1,4CL Mk4 r.88 |
Autor: | Jiri_cek_CZe [ 29 říj 2008 01:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
To co to dela tobe mi to obcas dela taky, nekdy se to hodi, kdyz treba jedu do kopce a zaradim za 3, neslapu na plyn a jede to furt 50 Km/h ![]() Rekl bych, ze je to potenciometr .. melo by to by to sledovat polohu skrtici klapky, nebo tak ,, ale ted nevim jestli kecam ... |
Autor: | TRychly [ 29 říj 2008 10:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
JA mam taky dojem ze je to potenciometr,ale nejsem si jisty |
Autor: | TRychly [ 05 lis 2008 13:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
up |
Autor: | TRychly [ 11 úno 2009 01:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
up uz me tahle zavada sere |
Autor: | IntEx [ 11 úno 2009 10:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám stejný problém a na 99% je to VSS (Vehicle Speed Sensor). Je to taková sranda na převodovce, která podle rychlosti otáčení setrvačníku generuje pulsy pro řídící jednotku. Jednotka tak reguluje množství paliva v jednotlivých ekonomických programech. Pokud se tohle čidlo zanese/poškodí, může až do zastavení volnoběh dělat psí kusy - motor zdechne, ale častěji otáčky vylétnou na nějakou nesmyslně vysokou hodnotu (u mně 2000ot/min), kde drží do zastavení. Je to přesně TOTO. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |