fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Otáčky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=17373
Stránka 1 z 2

Autor:  TRychly [ 02 čer 2008 10:44 ]
Předmět příspěvku:  Otáčky

Zdar mam takopvy problem u meho escorta MK4 87 ze mi pri jizde zustanou stat otacky a az po zastaveni mi spadnou.cim to muze byt?prosim poradte jsem novacek v fordech

Autor:  M. Geleta [ 13 črc 2008 23:41 ]
Předmět příspěvku: 

jj, mám stejný problém ale nějak to neřeším. Ale kdyby někdo věděl na co mrknout tak budu rád :D

Autor:  lubouš [ 14 črc 2008 09:37 ]
Předmět příspěvku: 

mrkněte se na váhu vzduchu a volnoběžný ventil popř.vyčistit ale nevím jak u tebe TRychly,tydle starý eska moc neznám...

Autor:  TRychly [ 22 črc 2008 22:58 ]
Předmět příspěvku:  odhaleno

tak tuto zavadu to dela snimac otacek ale v servisu nemohli ho nemohli najit takze ho mam odpojen,kdyby nekdo mel tak at da prosim vedet na tel:720534141 mam FORD ESCORT IV 1,4 1988 ,tak dikec

Autor:  Wizzy [ 23 črc 2008 07:09 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli je to ten hallův snímač na rozdělovači, tak ten bývá z vrakoviště první pryč, většinou lidi shání i celý rozdělovač jenkvůli tomu snímači. Koukni se na elitecat.cz něco jako snímač impulzů/impulzátor tam mají.

Autor:  Krtek-NA [ 23 črc 2008 08:45 ]
Předmět příspěvku: 

Já myslím, že je to normální, jestli se bavíme o tom samým - pokud za jízdy vyřadíš tak je volnoběh mírně zvíšený a až zastavíš tak se srovná na normální hodnotu. Je to tak???? Pokud ano je vše v pořádku. :wink:

Autor:  TRychly [ 21 říj 2008 19:53 ]
Předmět příspěvku:  re

ono je to tak ze proste jedu a kdyz prezazuji nebo dam volnobeh tak otacky vylitnou na 3500ot/m a az zastavim tak zas spadnou

Autor:  Esky-98 [ 23 říj 2008 09:09 ]
Předmět příspěvku: 

Taky mi to dělá, mělo by to bejt volnoběžnym ventilem, případně vyčistit škrtící klapku, mám pocit že problémy s volnoběhem u Eskorta je jak boj s větrnýmy mlýny :roll:

Autor:  TRychly [ 23 říj 2008 09:22 ]
Předmět příspěvku:  re

Ale co jsem slysel ja tak ze to je asi pry tim snimacem rychlosti ktery dava povel ridici jednotce a ta pak vyhodnucuje kolik benalu ma dat a v kolika otackach se ma tocit ne?

Autor:  Esky-98 [ 23 říj 2008 09:24 ]
Předmět příspěvku: 

Čoveče to nevim, snímač sem ještě vůbec neřešil, na diagnostice mi ale řekli že to bude s největší pravděpodobností ventilem....

Autor:  Krtek-NA [ 23 říj 2008 13:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: re

TRychly píše:
ono je to tak ze proste jedu a kdyz prezazuji nebo dam volnobeh tak otacky vylitnou na 3500ot/m a az zastavim tak zas spadnou

aha tak 3500 je teda moc, já myslel, že se bavíme tak o 1500, to by bylo cajk. Teď jestli ti tam nedělá bordel volnoběžák. :wink:

Autor:  kiblick [ 24 říj 2008 00:54 ]
Předmět příspěvku: 

stavalo se mi to také výmšna volnoběžáku a čistka váhy vše vyřešila

Autor:  Esky-98 [ 25 říj 2008 14:38 ]
Předmět příspěvku: 

Kde a za kolik si sehnal ten ventil?

Autor:  kiblick [ 25 říj 2008 18:31 ]
Předmět příspěvku: 

kluci ze servisu myslim ze ho brali z meteoru popř němci a za kolik si už bohužel nepamatuji ale zkusím zjistit a kdyžtak nahodím

Autor:  TRychly [ 29 říj 2008 01:30 ]
Předmět příspěvku: 

a kde najdu u meho auta volnobezny ventil?mam forf escort 1,4CL Mk4 r.88

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 29 říj 2008 01:39 ]
Předmět příspěvku: 

To co to dela tobe mi to obcas dela taky, nekdy se to hodi, kdyz treba jedu do kopce a zaradim za 3, neslapu na plyn a jede to furt 50 Km/h :-D .. ale obcas mi to pekne stve ...

Rekl bych, ze je to potenciometr .. melo by to by to sledovat polohu skrtici klapky, nebo tak ,, ale ted nevim jestli kecam ...

Autor:  TRychly [ 29 říj 2008 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

JA mam taky dojem ze je to potenciometr,ale nejsem si jisty

Autor:  TRychly [ 05 lis 2008 13:53 ]
Předmět příspěvku: 

up

Autor:  TRychly [ 11 úno 2009 01:49 ]
Předmět příspěvku: 

up uz me tahle zavada sere

Autor:  IntEx [ 11 úno 2009 10:29 ]
Předmět příspěvku: 

Mám stejný problém a na 99% je to VSS (Vehicle Speed Sensor). Je to taková sranda na převodovce, která podle rychlosti otáčení setrvačníku generuje pulsy pro řídící jednotku. Jednotka tak reguluje množství paliva v jednotlivých ekonomických programech. Pokud se tohle čidlo zanese/poškodí, může až do zastavení volnoběh dělat psí kusy - motor zdechne, ale častěji otáčky vylétnou na nějakou nesmyslně vysokou hodnotu (u mně 2000ot/min), kde drží do zastavení.

Je to přesně TOTO.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/