fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

RS 2000 kolísání otáček
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=17404
Stránka 1 z 4

Autor:  Sponik [ 03 čer 2008 20:28 ]
Předmět příspěvku:  RS 2000 kolísání otáček

Zdravím pánové mám menší problémek z RS 2000 escem rok 92 MKV motor naskočit naskočí,ale otáčky kolísají mezi 400-1000ot/min a občas to prostě zdechne, a přitom to třepe s celým autem jako by to šlo jen na tři válce, dal jsem nový NGK svíčky a nový káble pořád nepomáhá,nemůže být chyba někde v elektrice? nějaké relé čidlo nebo něco podobnýho? Předem děkuji všem za jakékoliv infomrace.

Autor:  Jimmy [ 03 čer 2008 21:45 ]
Předmět příspěvku: 

a co třeba volnoběžný ventil, ale předpokládám, že ten jsi zkoušel ještě dřív než jsi investoval do svíček a cívek...

Autor:  Wizzy [ 03 čer 2008 21:49 ]
Předmět příspěvku: 

Ten by s tím tolik snad netřepal, spíš mě napadá, jestli nemáš k.o. jednu z těch dvou zapalovacích cívek...

Autor:  Jimmy [ 03 čer 2008 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

No tak pokud motor točí 400 otáček tak se třepat bude určitě.....teda pokud to takhle myslel. Pokud se třepe při otáčkách nad 1000, tak pak nejspíš nejede jeden válec. Mám stejný problém u RS - druhý válec z leva mi na volnoběh nejede. Klidně můžu držet ruku na svodu a je jen vlažný. Ale jakmile přidám, tak se okamžitě rozpálí. Olej nežere, vodu taky ne a nepřehřívá se, takže nejspíš špatný výfukový ventil(y). Ale teda volnoběh mi vůbec nekolísá 1100ot stále. Když odpojím konektor od vstřikovače na tom druhém válci, tak se vůbec nic nezmění. Pokud ho odpojím na jiném válci, tak otáčky zakolísají a roztřepe se ještě víc. Ale zvláštní je, že i když odpojím dva vstřikovače najednou, tak motor nechcípne. Nezkoušel jsem to teda nechat tak delší dobu, ale normálně to jelo i na dva válce... No jsem se rozepsal spíš o ničem než o něčem, ale třeba si z toho něco pobereš...

Autor:  Sponik [ 03 čer 2008 22:31 ]
Předmět příspěvku: 

při tak velkém kolísání otáček jsem se na volnoběžnej ventil nedíval,ale asik to pro jisottu ještě napravím.

Auto se třepe i když se zvednou otáčky tj, předpokládám že jeden válec nejede,ani když přidám plyn. MnoAsik budu muset koupi jednu cívku na odskoušení jestli není některá z nich odpálená :(

Autor:  Jimmy [ 03 čer 2008 22:38 ]
Předmět příspěvku: 

Nemusíš ji kupovat. Stačí když zjistíš který válec Ti nejede (postupným odpojování a zapojováním vstřikovčů - nebo zkoušet teplotu svodů) a potom cívky přehodit. Pokud bude nefunční válec pořád ten stejný, tak je jasné, že cívka je OK a je potřeba hledat jinde.

Autor:  Sponik [ 03 čer 2008 22:42 ]
Předmět příspěvku: 

áha děkuji za radu jak jednoduché, já věděl že tady na tomhle foru jsme správně. zítra to odskouším at vyloučím další příčinu. :)

Autor:  Jimmy [ 03 čer 2008 22:51 ]
Předmět příspěvku: 

A taky zkus ten volnoběžňák. Zkus ho alespoň vyčistit, kdyby náhodou ten pes byl zakopaný už tady...

Autor:  skaldal [ 04 čer 2008 13:23 ]
Předmět příspěvku: 

Podle toho co čtu, tak problém s volnoběhem má minimálně každý druhý RS, i to moje, někdy OK, někdy houpe a nevím zatím o nikom, kdo by to vyřešil. Volnoběžák to nedělá. :wink:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... sc&start=0

Autor:  Jimmy [ 04 čer 2008 13:32 ]
Předmět příspěvku: 

Jo taky jsem to začal pozorovat, ale někde ta příčina porstě být musí. Já mám teď motor venku a bude se celý rozebírat, takže snad na to příjdu. I když v mém případě se to docela pravděpodobně jeví na ty ventily. No uvidíme až sundám hlavu... Teď mě trochu štve, že jsem, když byl ještě motor v autě, nezměřil tlaky.

Autor:  doubek [ 04 čer 2008 16:18 ]
Předmět příspěvku: 

áááá další rso co trucuje začíná nás být s tímhle problémem nějak moc mě přišel konečně ten map a shořelo mi pal. čerpadlo tak až to všechno budu mít tak se ozvu jestli to už jede :lol:

Autor:  Fisico [ 04 čer 2008 16:53 ]
Předmět příspěvku: 

Taky s tímhle občas mívám problém, ale otáčky zatím nepadají tak nízko, řekněme na 800ot. A ještě nikdy to nedošlo tak daleko aby uplně chcípl.Čistil jsem volnoběžák ale žádnou změnu nevidím.Ale jak říkám, stává se to jen někdy.Častěji zastudena.Taky jsem slyšel, že můžou být špatné zdvihátka.

Autor:  Alven [ 04 čer 2008 18:18 ]
Předmět příspěvku: 

jojo...taky mi obcas na volnobehu kolisaj otacky.. ale maximalne tak od 900 do 1100.. ale potrebuje uz urcite novy svicky, tak treba se to tim vyresi

Autor:  Sponik [ 04 čer 2008 18:58 ]
Předmět příspěvku: 

Takže nové info po načerpaných radách, po nastartování zůstává uplně studený svod u třetího válce(počítáno od rozvodu) a první válec není úplně studený,ale je chladnejší než druhej a čtvrtej. což se potvrdilo i tím že když sem odpojil vstřik z prvního a třetího válce tak žádná změna v průbšhu motoru. tj nejde první a třetí válec.
Co ted s tím? co zkusit? co vyměnit? co koupit? jsou všechny 4 vstřiky stejný? zkusit je zaměnit na válcích jestli je to vstřikem a nebo chyba je jinde? :(

Autor:  Perňa [ 04 čer 2008 19:30 ]
Předmět příspěvku: 

Pánové a nebude Vám stačit k chodu motoru dva válce?
1 a 3
2 a 4

Autor:  doubek [ 04 čer 2008 19:31 ]
Předmět příspěvku: 

nejdřív si změř tlaky ve válcích at mužeš vyloučit mechanickou závadu takhle mužeš jen hádat jestli budou tlaky ok. pak je to na stoprocent elektrika a nejspíš cívky takže změřit tlaky sehnat někoho s rs a zkusit prohodit cívky a když to nepomuže tak hledat dál

Autor:  Perňa [ 04 čer 2008 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

Pánové dle mě to musíte slyšet že Vám nejede jeden válec...motor bude tarokovat a těžko se vytáčet,né? kdyžtak mě opravte....zkontrolovat tlaky změřit cívky a pak postupovat dále

Autor:  Jimmy [ 04 čer 2008 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych to dělal úplně obráceně. Zkusil bych prohodit cívky, pokud by se nic nezměnilo, tak prohodit vstřiky, pokud opět bezezměny, tak prohodit svíčky a nakonec proměřit vstřiky (jen žárovkovou zkoušečkou jestli bliká) Pokud by bylo vše OK, tak z toho logicky vyplývá, že budou špatné tlaky - tato metoda je výhodná v tom, že nestojí nic než čas. Aspoň takhle jsem to dělal já.

A jelikož u mě nežere olej ani vodu a ani nestřílí do sání, tak s největší pravděpodobností se bude jednat o netěsnost výfukových ventilů. To je jen laická dedukce. Jestli je správná nechám na posouzení větších odborníků :-)

Autor:  Perňa [ 04 čer 2008 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

Strč měřák místo svíce a je ne.....proč se škrabat tak když se můžu škrabat uplně jinak....už mlčím....

Autor:  Jimmy [ 04 čer 2008 19:53 ]
Předmět příspěvku: 

Perňa píše:
Pánové dle mě to musíte slyšet že Vám nejede jeden válec...motor bude tarokovat a těžko se vytáčet,né?


Záleží jestli Ti ten válec nejede vůbec (to samozřejmě poznáš hned) nebo je tam jen malá netěsnost a při vyšších otáčkách ji prakticky nespozoruješ, protože směs nestihne uniknout pryč.

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/