fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Špatně zajetý motor po dědovi? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=17429 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | losfrankienos [ 05 čer 2008 12:27 ] |
Předmět příspěvku: | Špatně zajetý motor po dědovi? |
Ahoj, taxem konečně pořídil svého již 3 escorta a konečně jsem už na MKVII, klima a hlavně COMBI-hurááá!!! Ale řeším ted následující: Přijde mi že v nízkých otáčkách je to fakt líný... Vím že escorti bývají dole takový a až pri vyšších ot. se začínají probouzet k životu... ale muj předchozí 1.6 MKVI byl fakt živější (chiplej nebyl). Říkal jsem si že něco málo dělá to že: 1) mám kombi (tudíž o neco težší) 2) předtím R13/175/60 a tady ted mám R15/195/50 Je to 1.majitel, z D, najeto jen 80tis... a taxi říkam co jestli s tim nejezdil nejakej děda kterej tomu vubec nedával a auto zajel do lenosti...:-/ Co si o tom myslíte? Může být motor děděčkovsky zajetej a línej? A hlavně co s tím a jak ho rozhýbat k životu? Snad tím že mu budu dávat a ukážu klukovi jednomu co v nem je o čem sám neveděl:)? Ještě mě napadlo zkusit více-oktanový palivo (98, shell VPower racing,..?) Díky moc za jakykoli ohlas:) |
Autor: | Alven [ 05 čer 2008 13:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taak poporade: ty kola a vaha combi oproti hatchbacku delaj fakt hodne, moc nespolejhej na to, ze to bude lepsi ![]() ![]() ![]() |
Autor: | sevaman [ 05 čer 2008 13:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak můžeš to začat honit třeba se časem probere, ![]() ![]() |
Autor: | Wizzy [ 05 čer 2008 13:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Může to být víc faktorů - kola, těžší kastle, jiný výfuk, jiné nastavení řídící jednotky - u Forda s tím furt šachovali i kvůli emisím a podobně. Můžeš si tam zkusit dát průchodnější vzduchový filtr, zkontrolovat stav váhy vzduchu a lambdy a pak si zvyknout, nic s tím nijak nenaděláš. |
Autor: | losfrankienos [ 05 čer 2008 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
to pomáhá odpojit baterku a zase ji zapojit? No muzu to jen tak zkusit... Doba odpojení, jak to tam s tim je? Asi to má chvili nejakou pamět (15min jak pises) a pak se "neco" smaže. Klidne ji nechám i dýl odpojenou... Asi pak zkusím mrknout jak píše Wizzy zkontrolovat stav váhy vzduchu a lambdy... ale to asi jen tak lehce sám nezjistím, co? Chce to napíchnout na kompa a uvidí se. Jsem ale zvedav na spotřebu, třeba to ted zase moc nepožere když je to takhle nastaveny, vyzkousim a uvidim... Ale rád bych kdyby nebaštil tolik. Předtím jsem měl u hatchbacku 1.6 město více jak 10l, mimořadně 11-12l, a nejaky dálky min. 8l/100. |
Autor: | George V. [ 10 čer 2008 06:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Honit, honit, honit... Pár nádrží bych zkusil vyjezdit na Shell V-Power 95, aby se motor pročistil. A pak honit. Když vyjedeš někam na hlavní, pořádně za to vem, za jedna, za dva...a až do omezovače, a za 5. Však von se trochu probere. Ale napřed bych ještě pro jistotu nechal vyměnit rozvoďák, než ho začneš honit. To, že je Mk. VII línější muže být i jinou převodovkou. 1,6 i 1,8 mají u Mk.VII (1999) stejnou převodovku i stálý převod, tak si to přeber... Takový Mondeo 1,6 má oproti 1,8 jiný stálý převod a je to i znát; jak na živosti, tak na spotřebě...i proti Escortu. |
Autor: | Wizzy [ 10 čer 2008 08:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám na 1.6 převodovku kratší, ale on tam Ford sázel asi co mu přišlo pod ruku... |
Autor: | losfrankienos [ 10 čer 2008 10:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
díky, díky, díky kluci ![]() ted už mám aspon nejakou predstavu, co a jak na nej! Koukám že Ford pekne tedy čachroval se vsim (prevodovky, nastavení řidic. jednot., a další)... takže se neni čemu divit! |
Autor: | Aldik [ 12 čer 2008 06:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
ta kola udelaji strasne moc... ja bych rekl ze je to hlavne tim, mam zkusenosti 13-14, 15-17, 13-15 a vzdycky strasne velky rozdily... vsak tam zkus dat nejake trinactky a uvidis.. ![]() |
Autor: | losfrankienos [ 12 čer 2008 09:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
No 13" fakt už nikdy! Možná nekdy kdyby k tomu vedla situace...tak možná zkusím. Dokonce i přes zimu budu jezdit na 15" hlínách RS. Koupil jsem nedavno tyto kola a hned na to prisel tenhel esco s temito taky orig. alu Ford. Ted jen dilema který určit na zimu, pač jak jedny tak druhý mají své plus! Jsem ale hlavne rád že Esco bude krásný i přes zimu a nebude přes pul roku trpět na hnusnejch plecháčích... ![]() |
Autor: | PADY [ 12 čer 2008 13:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neboj to auto se rozjezdí. Já kdysi ,asi 8 let,přivezl 1,4 MkIV z Němec a ta jela max.130. Udělal jsem olej,filtry,rozvodák,nalil jsem sajrajt na čištění paliv.systemu a jelikož jsem tenkrát jezdil dálky, hodně rychle se roztahal. |
Autor: | losfrankienos [ 12 čer 2008 16:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo, to doufám že ho rozhejbu... už to začínám i cejtit! Máte někdo zkušenosti s tim aditivem na čištění palivového systému? |
Autor: | kupis [ 12 čer 2008 17:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já si myslím, že jsou tyhle věcičky do benzínu nebo oleje super věc... ...na zničení motoru! Nikdy bych tam nic takovýho nelil, ale to je můj názor. |
Autor: | George V. [ 13 čer 2008 06:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přídavky do oleje jsou akorát na zničení motoru, to souhlas, ale přídavky do benzínu bych zas až tak nezatracoval. Pokud jsou od renomovaného výrobce, tak pokud nepomůžou, pak určitě neuškodí... |
Autor: | Jackiii [ 13 čer 2008 11:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
losfrankienos píše: Předtím jsem měl u hatchbacku 1.6 město více jak 10l, mimořadně 11-12l, a nejaky dálky min. 8l/100.
To si to vytacel do 10 000 ne? ![]() |
Autor: | losfrankienos [ 13 čer 2008 12:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jee... zdarec Jickiii! To sem bydlel taky v Košířích, na Šmukýřce... takze z Klamovky to bejvali pěkný "závody do vrchu":) No jinak asi z obojí něco ![]() ![]() |
Autor: | Jackiii [ 13 čer 2008 13:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() |
Autor: | LeMans [ 13 čer 2008 14:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
ze všeho nejvíc ti tam "ublížily" ty 15" kola. to udělá oprava hrozně moc. tím tuplem ze 13". jesi budeš na sraze v částkovicích a někdo tam bude mít 13" tak to můžeš zkusit prohodit a uvidíš, že je to opravdu veliký rozdíl. Jinak 1.6ku bych zbytečně moc nevytáčel, ono to stejně nemá smysl,pač paradoxně ve vysokých otáčkách už moc netáhne |
Autor: | Wizzy [ 13 čer 2008 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
A to by ses divil ![]() |
Autor: | Puhla [ 13 čer 2008 16:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
LeMans píše: vysokých otáčkách už moc netáhne
Mě jo....doleva ![]() ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |