fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Cukání motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=17501
Stránka 1 z 2

Autor:  jezzy21 [ 09 čer 2008 07:47 ]
Předmět příspěvku:  Cukání motoru

zdravím, tak už jsem tu zas. nevím kde se mě zase co posralo, ale tenhle víken mě začal škubat motor, hlavně teda za studena mě to najednou začne samo brzdit motorem, jako kdyby mu tam netekl benzín a když víc sešlápnu plyn tak to poskočí dopředuJak se zahřeje tak neškube,ale zase naopak mi zůstavají vyset otáčky motoru, tak jak vytočím motor, tak takle zůstanou vyset někdy i vylítnou o něco ještě nahoru. nevím kde je problém,tak bych chtěl poprosit o radu. Díky

Autor:  petansvatos [ 09 čer 2008 11:21 ]
Předmět příspěvku: 

že by potenciomtr škrt. klapky....já toto řeším docela dlouho, a zatím to vypadá, že toto je favorit :-D

Autor:  choze18 [ 10 čer 2008 23:24 ]
Předmět příspěvku: 

zdravim taky mam problemi s cukanim motoru jako občas to cuka když držim jako plin fut na jednom místě a nebo když třeba jedu na nejakou rzchlost a pustim plin a pak zase sešlapnu tak nic nic a nejednou škub jako prase a rozjede se t oa jako dost e to štve a nevim co stim a nebo mi zustavaj vyset otačky a občas se zvišujou. morot 1.8 16V zetec 85kw nekdo řika že to muže dělat ten optokovej moturek vzduchu nebo li moturek volnobechu ale nevim no novej stojí nějak jako 3500 a to je dost no. a nebo to muže bejt tim potenciometrem ?? předem nekuji za odpoved :)

Autor:  Miky [ 11 čer 2008 17:46 ]
Předmět příspěvku:  motor

Dneska celou cestu z Plzně mi to škubalo hned jsem zajel do servisu a tam mi řekli že to jede na 3 válce že bude v hajzlu buď nějaká svíčka nebo kabel od svíček. Tak že taky jedna možnost proč to škube

Autor:  spooon [ 11 čer 2008 18:13 ]
Předmět příspěvku: 

já sem měnil komplet svíčky + kabely, vše originál, motorcraft a škube pořád. Tak už nevím... :(

Je teda pravda, že teď to jede líp (jestli to neni placebo efekt). Asi tomu Boschky, co tam byly, moc nesvědčily...

Autor:  Miky [ 11 čer 2008 21:07 ]
Předmět příspěvku:  svíčky

Jj chce to jedině origoš svíčky a je to znát.A jestli to pořád škube tak by to mohl bejt možná i ten filtr palivovej nebo už nevim

Autor:  spooon [ 11 čer 2008 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

palivový filtr už mám koupený, jen se mi nechce sundávat nádrž abych ho vyměnil... :?

Autor:  Wizzy [ 12 čer 2008 07:34 ]
Předmět příspěvku: 

U Mondea je palivový filtr za nádrží? To to mají opravdu tak blbě vyřešené? :shock:

Autor:  spooon [ 12 čer 2008 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

já ještě nevim kde je...ještě jsem tam nekoukal, ale myslím si to...

i když podle manuálu by měl být vedle nádrže, takže by se tam teoreticky dalo dostat zespoda. Musím se na to holt zítra mrknout

Autor:  Wizzy [ 13 čer 2008 08:02 ]
Předmět příspěvku: 

Taky si myslím, že bude vedle, u Forda sice občas mívají haluze, ale až tak zlé to zase není ;-)

Autor:  Miky [ 13 čer 2008 11:40 ]
Předmět příspěvku:  a

Tak mám nový svíčky a kabely vše origoš motocraft (2000kč) a cukání je fuč a jede to o něco líp

Autor:  spooon [ 19 čer 2008 19:18 ]
Předmět příspěvku: 

tak palivový filtr vyměněn. Sice mohl být ohňostroj...to když jsem přemýšlel, jak sundám ten starý, ke kterému už byla přirezlá šroubová sponka. Jako první mě napadla frička...tak sem si dal pár facek, a šel pro plátek od pilky na železo.

Po výměně filtru to jako by jelo líp (jen psychický efekt). Ale druhý den ráno za studena zase cukalo. A dokonce se ukázala i náhlá ztráta výkonu při potřebě náhlý prudký akcelerace. Rozjížděl jsem se z křižovatky, přišlápl jsem plyn až na asfalt a nic. Auto se skoro udusilo! I po vyšlápnutí spojky skoro chcíplo. Na konec se teta motor vzpamatoval a odjel jsem. Ale tohle mě opravdu vystrašilo. A stále mě trápily výkoností propady ve vyšších otáčkách. Nad 3000rpm se jakoby náhle ztratil výkon, autu se vůbec nechtělo dál do otáček a jen velmi pomalu zrychlovalo. Až po přeřazení na vyšší stupeň, to zase jelo. Pročítal jsem si znova celé forum (už asi potřetí) a sepisoval možné příčiny.

A jako první jsem zkusil vyčistit MAFinu. Ani jsem ji nerozdělával, jak se v jednom návodu píše, jen jsem ji oddělal ze sání a slabým štětečkem s naneseným WD40 jsem opatrně vyčistil odporové drátky. Zresetoval řídící jednotku a...auto jede jak Mondeo s velkým M! Zatím, takže ťuky ťuk...

Je pravda, že ty věci co jsem povyměňoval, vyčistil a podobně tak výkonu asi taky pomohly.

ed. tak auto sice jede jak z praku, ale cukání za studena se stále projevuje :? Asi se s tím naučím žít...

Autor:  odix [ 21 čer 2008 16:09 ]
Předmět příspěvku: 

hej,hej kamarade od forda co a kde je to ta MAFina?? mam podobny problemi a uz sem pul auta taky dal novi veci a porad to samy diki

Autor:  Package [ 21 čer 2008 16:58 ]
Předmět příspěvku: 

zabudni na WD40....cistic brzd na to treba...WD40 je mastne a bude sa na to lepit sajrajt..a MAF bude posielat haluze..normalne vystriekat BEZ STETCA A AKEHOKOLVEK mechanickeho nastroja...LEN VYSTRIEKAT CISTICOM.....este si vymen cidlo teploty pre MOTOR...nie pre budiky...

Autor:  spooon [ 21 čer 2008 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

tak zatim to jede i po vystříkání WDéčkem. Ale pro sychr ještě koupím čistič brzd a vystříkám znovu. (IMHO si myslím, že se to WD vysokou teplotou stejně vypálí)

Po čidle se mrknu, kolik stojí a pak zvážím případnou koupi.

A nakonec to stejně za studena při sešlápnutí plynu cuká. Čím víc plyn přidám, tak tím víc cuká. Naštěstí to dělá jen tak minutku, dvě. Kamarád automechanik mi říkal, že je v nepořádku něco se škrtící klapkou (zakarbonovaná snad) a proto posílá řídící jednotce blbosti. Říkal jsem mu, že by to přece pak cukalo i když by se motor zahřál, a on že prý ne. Tak nevím... Chce mi to něčím prostříknout, a že to pomůže, tak jsem zvědav... :roll:

To Odix: MAF je váha vzduchu, víc zde

Autor:  Mlynec [ 21 čer 2008 22:21 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ja mám ešte jednu skúsenosť. MAF som vyčistil perchlórom a bez problémov. Ono to odmastí a potom to zostane suché, takže sa tam nič neusádza. To mi poradil chlap v predajni....:-))

Autor:  choze18 [ 10 črc 2008 16:30 ]
Předmět příspěvku:  škubaní

tak sem vystříkal čidlo meřiče prutoku vzduchu (vaha vzduchu) a je po škubaní a po zvišování otaček saší to prostříkat odmaštovačem na brzdy a je klid :) konečně

Autor:  chasgoj [ 14 črc 2008 13:14 ]
Předmět příspěvku: 

no mě to taky občas dělá. hlavně když se dostanu za studena na vyšší otáčky. je to přesně jak někdo popsal výše jako když začne motor brzdit. vždycky se leknu a pustím plyn a pak když ho znovu sešlápnu tak v pohodě. napadá mě jestli to nemůže dělat špatný zapalovací kabely, palivovej filtr nebo ten potenciometr škrtící klapky. potenciometr se dá přeměřit takže v tom problém nevidím. a kde se vlastně nachází ten palivovej filtr u escorta 94? v etzholtovi to nějak nemůžu najít.

Autor:  Miky [ 14 črc 2008 16:17 ]
Předmět příspěvku: 

Může někdo vyfotit co se má pročistit nebo vystříkat. Nevim voco go

Autor:  Standa [ 15 črc 2008 08:10 ]
Předmět příspěvku: 

Řeč je o MAFu popis a fotky jsou na fordfans / EFI.
http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=maf

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/