fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Prestavba 1,4-1,6,karbec-strikacka????
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=1758
Stránka 1 z 2

Autor:  Návštěvník [ 01 bře 2005 23:41 ]
Předmět příspěvku:  Prestavba 1,4-1,6,karbec-strikacka????

Mam takovy dotaz mam 1,4i rv90...a mam moznost na 1,6i,nebo karbec,jeste nevim..rok cca 84-5..co by se z toho dalo poskládat jako nej resení???A ktera prevodovka bude lepsí...1,6 by mela bejt vic na rychlost,ne???A myslíte ze pujde prehodit i spojka? Tipek chce za komplet karu bez papiru 2500Kc!!!!Tak koumam co s tim....

Autor:  Návštěvník [ 02 bře 2005 12:19 ]
Předmět příspěvku: 

Dneska rikal ze za 1500 to pusti...tak poradte nekdo,jestli by se to dalo nejak vybastlit... :cry:

Autor:  Návštěvník [ 02 bře 2005 12:36 ]
Předmět příspěvku: 

No jo,ja vim,sem trapnej,ze se seru s takovou pleckou,si asi rikate,jenze co mam delat...nejsou kacky na neco lepsiho...tak poradte,jak to skombinovat... :(

Autor:  Standa [ 02 bře 2005 13:05 ]
Předmět příspěvku: 

Být tebou tak se zajdu na tu káru 1,6 podívat. První věc jestli je vůbec pojízdná a v jakém stavu je motor - převodovka. Jestli bude stav dobrý a budeš mít celé auto, tak by to mělo jít přehodit. Podívej se jaký je rozdíl v úchytech na karoserii pro motor a převodovku. Jestli bude stejné tak to musíš dát dohromady.

Autor:  Návštěvník [ 02 bře 2005 13:50 ]
Předmět příspěvku: 

Videl jsem to...je to ohnity...prahy a tak...puvodne tam prej byla 1,4karbec a ted tam je snad 1,6i,nebo karbec...nevím.Jezdilo to jeste loni,ale ted to uz rok stoji,ale ne kvuli poruchy...takze jet by to melo.Jen nevim,co a jak s elektronikou motoru,čerpadlem atd...HELP!!! :cry:

Autor:  Návštěvník [ 02 bře 2005 13:53 ]
Předmět příspěvku: 

Nejradsi bych rozebral oba a poskladal to nej co pujde...jenze,vite jak,muze a nemusi to pak jeste jezdit :lol: Co myslite...lepsi karbec,nebo i-cko s tema vecnyma problémama???To by mohlo být zamenitelný,ne??

Autor:  carPWR [ 02 bře 2005 15:20 ]
Předmět příspěvku: 

Ričrd píše:
Nejradsi bych rozebral oba a poskladal to nej co pujde...jenze,vite jak,muze a nemusi to pak jeste jezdit :lol: Co myslite...lepsi karbec,nebo i-cko s tema vecnyma problémama???To by mohlo být zamenitelný,ne??



..no muj nazor: za 1500 to bude desna plechovka...a projel jsi se v tom, jak to jezdi, nebo to uz nejde ani nahodit? Ja bych uprednostil karburator pred jednobodovym vstrikovanim (pokud myslis 1.6i...)

Autor:  Návštěvník [ 02 bře 2005 16:44 ]
Předmět příspěvku: 

Jel sem v tom loni,pak to odstavily a tak to tam porad stoji.Motor nejak nerachotil,prevodovka taky v klidu a i spojka dobrá.Prave proto o tom uvazuju...ja uz mam spojku v haji a motor...taky uz ma hodne za sebou.
Jen nevím jak je reseny cerpadlo atd.na karburatoru.Ja ho na 1,4i mam v nadrzi.a celkove pak elektronika a ridici jednotka...nevim,no. :cry:

Autor:  futura [ 02 bře 2005 17:10 ]
Předmět příspěvku: 

Taky bych uprednostnil karbec, konecne, kdyz to budes mit doma, muzes koumat co z toho pouzit.

Autor:  Návštěvník [ 02 bře 2005 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

A myslíte,že to bude navzájem zaměnitelné?Třeba to sání s karburatorem z 1,6 dát na moto4 1,4 atd.?V čem je lepší karbec??
Jo a co myslíte-co pak na STK a emisích??Nepoznaj,že je tam jinej motor?Třeba podle splodin??? :idea:

Autor:  Návštěvník [ 02 bře 2005 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

A co stou elekteronikou motor????? :idea: :?:

Autor:  PH [ 04 bře 2005 02:17 ]
Předmět příspěvku: 

tak na STK na 100% poznaji, ze tam mas jiny motor... Z karburatoru se da dostat vetsi vykon (ale taky spotreba), modernejsi motory jsou spis delane na co nejmensi emise, nez na co nejvetsi vykon. Kazdopadne taky na karburatoru je daleko min moznych zavad nez na elektronice a taky kdyz uz se nejaka vyskytne, tak se lip hleda. Zadna RJ ale cista mechanika... zamenych dilu ze strikacky do karbecu a opacne ale asi moc nebude...

Autor:  Návštěvník [ 04 bře 2005 11:38 ]
Předmět příspěvku: 

Takze emisema asi pak...horko,tezko prolezu,co???
A myslíte,ze by primo ten karbec s prírubou sel dat i na tu mou 1,4i??takze tu rídící jednotku pak můzu uplne vyhodit?a lambda,a kat?? :?:

Autor:  JarinEsco [ 09 bře 2005 09:19 ]
Předmět příspěvku: 

Kuwa, momentálně řeším ten samý problém, moje 1,4i začíná pěkně papkat olej, zdvihátka taky pěkně mlátí. Mám možnosz mít 1,6i za 4500 a mělo by to prý pasnout, ale nevím, jestli nemám dat jen druhý těsněni pd hlavu....prachy fakt nejsou

Autor:  Toplemurka [ 09 bře 2005 09:50 ]
Předmět příspěvku: 

Taky jsem měnil motor, místo 1.6 - karburátor jsem si tam dal 1.6 EFI, výměna tak strašná není, nejvíc mě dalo zabrat zapojení relátek pro efi a čerpadlo. Nakonec jsem to v pohodě zvládnul a autičko jezdi jako drak :-)

Autor:  carPWR [ 09 bře 2005 11:05 ]
Předmět příspěvku: 

Ričrd píše:
Takze emisema asi pak...horko,tezko prolezu,co???
A myslíte,ze by primo ten karbec s prírubou sel dat i na tu mou 1,4i??takze tu rídící jednotku pak můzu uplne vyhodit?a lambda,a kat?? :?:


...to ze neprolezes emisema, toho bych se nebal, pac emisema neprolezes uz ted s tim co mas ted...na STK poznaji, ze mas jiny motor, ale otazka je, kdo te dela emise, to je tezky...

Autor:  NTI [ 09 bře 2005 11:15 ]
Předmět příspěvku: 

V podpisu mas ze mas kat pric takze jsi stejne do ted s emisema musel mit problem ne? ... jinak kdyz to vezmu do dusledku pokud mas strikacku tak mas kat, u karburatorove verze se kat nedava!! ... to je zasadni rozdil v emisich, jeste me napada ze vozdy do roku 1992 katalizator mit nemusi takze mazna proto jsi nemel problem na emisich ale v technicaku to stejne musis mit uvedene :o)

Jiny motor urcite poznaji uz od pohledu, karburator x strikacka to je nezamenitelne, kdyz uz tak vetsi uspech bys mel pokud by jsi vymenil stirkacku za strikacku, z TP vymazat cislo motoru a pak bys musel doufat ze si toho nevsimnou :o)

Kdyby jsi mel zajem tak ti muzu nabidnout motr z fiesty XR2i 1.6 105HP (ne zetec) zde

Autor:  carPWR [ 09 bře 2005 11:18 ]
Předmět příspěvku: 

NTI píše:
V podpisu mas ze mas kat pric takze jsi stejne do ted s emisema musel mit problem ne? ... jinak kdyz to vezmu do dusledku pokud mas strikacku tak mas kat, u karburatorove verze se kat nedava!! ... to je zasadni rozdil v emisich, jeste me napada ze vozdy do roku 1992 katalizator mit nemusi takze mazna proto jsi nemel problem na emisich ale v technicaku to stejne musis mit uvedene :o)

Jiny motor urcite poznaji uz od pohledu, karburator x strikacka to je nezamenitelne, kdyz uz tak vetsi uspech bys mel pokud by jsi vymenil stirkacku za strikacku, z TP vymazat cislo motoru a pak bys musel doufat ze si toho nevsimnou :o)

Kdyby jsi mel zajem tak ti muzu nabidnout motr z fiesty XR2i 1.6 105HP (ne zetec) zde


...treba starej golf mel karburator a mel i katalyzator nerizenej samozrejme...

Autor:  NTI [ 09 bře 2005 11:30 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to potom jo, u karbecu nerizeny kat a u strikacky rizeny kat ;)
nicmene co vim tak auta vyrobena do roku 1992 katalizator mit nemusi, akorad nekteri vyrobci uz ho tam davali

Autor:  Návštěvník [ 09 bře 2005 21:35 ]
Předmět příspěvku: 

Cislo v TP nemam,emise uz mam domluveny,takze uz zbiva to nejak skutit.Prave nevim jak pak upravit Elektriku,kdyz tam dam ten karbec.Co s ridici jednotkou a cerpadlem v nadrzi atd.????? :cry:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/