fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Ventily CVH
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=18087
Stránka 1 z 1

Autor:  Torch [ 15 črc 2008 18:59 ]
Předmět příspěvku:  Ventily CVH

Nevíte někdo jaké vůle se mají nastavit u ventilů v motoru 1,6CVH? Nebo nemáte někdo v PDF manual k Fiestám r.v. 89-94?

Autor:  Carrytwo [ 15 črc 2008 19:05 ]
Předmět příspěvku: 

to ma hydrostely

Autor:  Torch [ 15 črc 2008 19:42 ]
Předmět příspěvku: 

No to nevím, jsi si tím opravdu jistý? Mám pocit že hydrostavy se dávaly až do 1,6 16V a RS1800

Autor:  Walker [ 15 črc 2008 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

Hydroštely by to mít mělo, jediný CVH který je nemělo bylo esco 1,6 RSi....

Autor:  Torch [ 15 črc 2008 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

To Walker: Asi nevíš jaký výkon mělo to Esco, což? Já mám pocit že motor z esca a motor v XR2i byl identický, teda samozřejmě až na RS2000

Autor:  Carrytwo [ 15 črc 2008 20:13 ]
Předmět příspěvku: 

ja mel na 1.4 CVH hydrostely...rek bych ze budou i tady:)

Autor:  Walker [ 15 črc 2008 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli jde o tu fiestu, tak motory LJC a LJD maj hydra....esco RSi byl typ LUAE s 85kw/115hp při 6000ot. s mechanickou stříkačkou K-Jetronic.....

Autor:  sevaman [ 15 črc 2008 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

tak jestli v té fiestě máš ten samej motor co já v escu tak tam hydroštely máš :lol:

Autor:  Carrytwo [ 15 črc 2008 23:42 ]
Předmět příspěvku: 

má tam hydroštely!!

Autor:  karel84 [ 16 črc 2008 11:52 ]
Předmět příspěvku: 

urcite tam jsou hydrostely

Autor:  Torch [ 16 črc 2008 22:31 ]
Předmět příspěvku: 

Tak moc díky:) Vážně jste mi pomohli :smt038 :smt026

Autor:  Krtek-NA [ 16 črc 2008 22:32 ]
Předmět příspěvku: 

No pokud si chtěl dělat vůli, tak ti to pocvakává, nebo ne?? :wink:

Autor:  Torch [ 16 črc 2008 22:42 ]
Předmět příspěvku: 

No právěže procvakávalo ať jsem dělal cokoliv. Ale vůle jsem chtěl dělat protože to klapalo už před tím, ale vzhledem k tomu že tam teda mám hydrostavy tak mám pro to jednoduché vysvětlení. XR2i jsem koupil za hodně slušné peníze s tím, že není ve 100% stavu a tak že si ji dám za zbylé peníze co jsem měl na auto ušetřené dohromady, všechno šlo skvěle. Auto jezdilo bezchybně až poslední dobou tloukly ventily a jak jsem pod auto minulý týden lezl, zjistil jsem že z něj zkrz gufero u kliky teče olej(gufero je vyhřezlé ven) a to by vysvětlovalo klapání hydrostavů - nedostatečný tlak. Ale chyba byla, že jsem si myslel že hydrostavy byly až v modernějších motorech a bohužel jsem neviděl nikdy s nima motor rozedělaný neměl. Jsem odkojený na škodovkách. Takže něco jsem s tím vyvedl a bylo to jen horší, zeptal jsem se na radu kámoše, který má taky XR2i (RS1800). Ten mě odkázal sem a myslím že má u mě flašku něčeho dobrýho :lol: A samozřejmě kdo z Vás si pro ni přijede tak ten taky :wink:

Autor:  odletelo [ 17 črc 2008 16:40 ]
Předmět příspěvku: 

Časem tě stejně nemine výměna všech hydroštelů a zárověn i vačky. Nemá smysl měnit samotný hydroštely...

Autor:  Torch [ 19 črc 2008 14:50 ]
Předmět příspěvku: 

Já je nechtěl měnit, jen vědět co s vahadlama. Už to mám vcajku, všechno jede jak má, neklape to a řekl bych že to jede i líp, ještě jednou mockrát všem děkuju :smt033

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/