fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Ventily CVH http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=18087 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Torch [ 15 črc 2008 18:59 ] |
Předmět příspěvku: | Ventily CVH |
Nevíte někdo jaké vůle se mají nastavit u ventilů v motoru 1,6CVH? Nebo nemáte někdo v PDF manual k Fiestám r.v. 89-94? |
Autor: | Carrytwo [ 15 črc 2008 19:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
to ma hydrostely |
Autor: | Torch [ 15 črc 2008 19:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
No to nevím, jsi si tím opravdu jistý? Mám pocit že hydrostavy se dávaly až do 1,6 16V a RS1800 |
Autor: | Walker [ 15 črc 2008 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hydroštely by to mít mělo, jediný CVH který je nemělo bylo esco 1,6 RSi.... |
Autor: | Torch [ 15 črc 2008 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
To Walker: Asi nevíš jaký výkon mělo to Esco, což? Já mám pocit že motor z esca a motor v XR2i byl identický, teda samozřejmě až na RS2000 |
Autor: | Carrytwo [ 15 črc 2008 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja mel na 1.4 CVH hydrostely...rek bych ze budou i tady:) |
Autor: | Walker [ 15 črc 2008 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli jde o tu fiestu, tak motory LJC a LJD maj hydra....esco RSi byl typ LUAE s 85kw/115hp při 6000ot. s mechanickou stříkačkou K-Jetronic..... |
Autor: | sevaman [ 15 črc 2008 21:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak jestli v té fiestě máš ten samej motor co já v escu tak tam hydroštely máš ![]() |
Autor: | Carrytwo [ 15 črc 2008 23:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
má tam hydroštely!! |
Autor: | karel84 [ 16 črc 2008 11:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
urcite tam jsou hydrostely |
Autor: | Torch [ 16 črc 2008 22:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak moc díky:) Vážně jste mi pomohli ![]() ![]() |
Autor: | Krtek-NA [ 16 črc 2008 22:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
No pokud si chtěl dělat vůli, tak ti to pocvakává, nebo ne?? ![]() |
Autor: | Torch [ 16 črc 2008 22:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
No právěže procvakávalo ať jsem dělal cokoliv. Ale vůle jsem chtěl dělat protože to klapalo už před tím, ale vzhledem k tomu že tam teda mám hydrostavy tak mám pro to jednoduché vysvětlení. XR2i jsem koupil za hodně slušné peníze s tím, že není ve 100% stavu a tak že si ji dám za zbylé peníze co jsem měl na auto ušetřené dohromady, všechno šlo skvěle. Auto jezdilo bezchybně až poslední dobou tloukly ventily a jak jsem pod auto minulý týden lezl, zjistil jsem že z něj zkrz gufero u kliky teče olej(gufero je vyhřezlé ven) a to by vysvětlovalo klapání hydrostavů - nedostatečný tlak. Ale chyba byla, že jsem si myslel že hydrostavy byly až v modernějších motorech a bohužel jsem neviděl nikdy s nima motor rozedělaný neměl. Jsem odkojený na škodovkách. Takže něco jsem s tím vyvedl a bylo to jen horší, zeptal jsem se na radu kámoše, který má taky XR2i (RS1800). Ten mě odkázal sem a myslím že má u mě flašku něčeho dobrýho ![]() ![]() |
Autor: | odletelo [ 17 črc 2008 16:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Časem tě stejně nemine výměna všech hydroštelů a zárověn i vačky. Nemá smysl měnit samotný hydroštely... |
Autor: | Torch [ 19 črc 2008 14:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já je nechtěl měnit, jen vědět co s vahadlama. Už to mám vcajku, všechno jede jak má, neklape to a řekl bych že to jede i líp, ještě jednou mockrát všem děkuju ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |