fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

existuje taky?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=18240
Stránka 1 z 2

Autor:  Frosty [ 23 črc 2008 18:21 ]
Předmět příspěvku:  existuje taky?

existovali v escortoch 1,6 16V efi aj 105k? alebo len 90? :shock:

Autor:  jacho6380 [ 23 črc 2008 18:23 ]
Předmět příspěvku: 

Myslim ze je aj 1.6 16V 77KW co je 105 koní

Autor:  dj.DEKL [ 23 črc 2008 18:29 ]
Předmět příspěvku: 

1.6 8V je 105PS

Autor:  Wizzy [ 23 črc 2008 18:33 ]
Předmět příspěvku: 

V Escortech 1.6 16V byl jedině devadesátikoňový. Stopět kobyl měl naposledy motor LJF čili 1.6 CVH a to je osmiventil. Existoval snad i stoosmikoňový se SEFI vstřikováním....
V jiných - novějších - Fordech jsou silnější jednašestky DOHC, ale v Escortech ne.

Autor:  Frosty [ 23 črc 2008 18:50 ]
Předmět příspěvku: 

dik

Autor:  skaldal [ 23 črc 2008 20:33 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tak....77kW pouze 1.6 8V zhruba do konce roku 1992 a pak 1.8 16V.
Jestli ti někdo říkal, že má 1.6 16V 77kW, tak se nediv, stává se dost často, že si to lidi myslí i o 1.4ce, že mají 16V. Nevím, kde na to přijdou. :roll:

Autor:  Torch [ 23 črc 2008 22:10 ]
Předmět příspěvku: 

Jo jo... taky jsem žil v mylné představě, že mám 16V, protože jsem si myslel že 16V je ze zásady silnější, ale jak je vidět tak není :lol:

Autor:  Frosty [ 24 črc 2008 17:04 ]
Předmět příspěvku: 

no ved preto ma to zaujimalo...tiez sa mi nezdalo ze 16V bude slabsi jak 8V ale predsa... :) nevadi...napcham tam 1,8 :twisted:

Autor:  LeMans [ 24 črc 2008 18:14 ]
Předmět příspěvku: 

frosty to je velmi dobré řešení :)
no a slabší 16v je prostě výsledkem debilní ekoteroristické kampaně.

Autor:  George V. [ 27 črc 2008 10:57 ]
Předmět příspěvku: 

Omyl. Je to jenom výsledek nesmyslného šetření na výrobních nákladech jedné nejmenované firmy začínající na F. Nebo snad myslíš, že motory 1,6, 1,8 a 2,0l se stejným zdvihem pístu budou všechny stejně dobré?

Autor:  Frosty [ 07 srp 2008 09:58 ]
Předmět příspěvku: 

hm... a co je toto??? tie hadicky co idu na zvody???
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... fullsize=1

Autor:  Wizzy [ 07 srp 2008 10:02 ]
Předmět příspěvku: 

Někdo tomu řík EGR, ale to je špatně, EGR (exhaust gas recirculation) bere výfukové plyny u katalyzátoru a vrací jich část - za určitých okolností - zpět do sání.
Tohle je tzv. systém pulsního vzduchu, kdy se do výfukového potrubí přibírá vzduch zvenku. Je to úlitba zeleným, stejně jako EGR a kdo může, tak si to z auta odstraňuje. Přeci jen mít na svodech takový zbytečný restriktor je hovadina.

Autor:  Frosty [ 07 srp 2008 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

no parada...takze to mozem dat prec? treba to cele odmontovat alebo staci odrezat tie trubky hore?

Autor:  Wizzy [ 07 srp 2008 10:19 ]
Předmět příspěvku: 

Tím nic nepořešíš, nejlepší je to úplně vykuchat ze svodů, zavařit a zabrousit.

Autor:  Frosty [ 07 srp 2008 10:28 ]
Předmět příspěvku: 

dik :wink:

Autor:  Standa [ 07 srp 2008 10:43 ]
Předmět příspěvku: 

U těchto svodů se po vymontování trubek jen našroubuje zátka. Já tam už mám zátky originál s výroby.

Autor:  George V. [ 07 srp 2008 11:00 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli se jedná o přisávání vzduchu do katalyzátoru, tak mi z toho vychází, že auta s tímhle bazmekem nemusí pak jezdit na tak chudou směs, tudíž budou zřejmě živější. A pak se člověk diví, že Escorty novějšího data jsou líný jak lemry...

Autor:  Wizzy [ 07 srp 2008 11:12 ]
Předmět příspěvku: 

No jo, jenže ono tohle ani tak neslouží k tomu, aby to "oblblo" lambdu, ale aby se podpořila funkce katalyzátoru. Jestli se nemýlím, tak - stejně jako EGR - se to otevře jen při rovnoměrné jízdě se zahřátým motorem. Při volnoběhu, studeném motoru, WOT a podobných situacích je to zavřené. (pokud to správně funguje)
Důvody, proč to dát pryč mohou být dva (co mě tak napadají).
1) nefunguje to a je to stále otevřené, v tom případě to balamutí lambdu a auto chlastá, protože si lambda furt myslí, že se jede na chudou směs.
2) ono to přeci jen zasahuje do činného průřezu svodů a tvoří to překážku toku výfukových plynů, proto se to ovrtává a vyvařuje celé (tady by zátka asi neměla žádaný efekt)

Autor:  George V. [ 07 srp 2008 11:31 ]
Předmět příspěvku: 

Při rovnoměrné jízdě na chudou směs to nemá moc smysl. Smysl to má spíš právě při popsaných režimech, kdy se EGR zavírá a kdy se do katu může snadno dostat špatně spálený benzín a je třeba více vzduchu k jeho "ekologickému" spálení...

Autor:  Wizzy [ 07 srp 2008 11:42 ]
Předmět příspěvku: 

Ono to asi bude ještě složitější, něco málo o tom je zmíněno zde http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=provoz

A tu je pěkně vidět, jak to čučí do svodů: http://www.rs2000-16v.co.uk/newsitefiles/aps.htm

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/