fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
existuje taky? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=18240 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Frosty [ 23 črc 2008 18:21 ] |
Předmět příspěvku: | existuje taky? |
existovali v escortoch 1,6 16V efi aj 105k? alebo len 90? ![]() |
Autor: | jacho6380 [ 23 črc 2008 18:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslim ze je aj 1.6 16V 77KW co je 105 koní |
Autor: | dj.DEKL [ 23 črc 2008 18:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
1.6 8V je 105PS |
Autor: | Wizzy [ 23 črc 2008 18:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
V Escortech 1.6 16V byl jedině devadesátikoňový. Stopět kobyl měl naposledy motor LJF čili 1.6 CVH a to je osmiventil. Existoval snad i stoosmikoňový se SEFI vstřikováním.... V jiných - novějších - Fordech jsou silnější jednašestky DOHC, ale v Escortech ne. |
Autor: | Frosty [ 23 črc 2008 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
dik |
Autor: | skaldal [ 23 črc 2008 20:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak tak....77kW pouze 1.6 8V zhruba do konce roku 1992 a pak 1.8 16V. Jestli ti někdo říkal, že má 1.6 16V 77kW, tak se nediv, stává se dost často, že si to lidi myslí i o 1.4ce, že mají 16V. Nevím, kde na to přijdou. ![]() |
Autor: | Torch [ 23 črc 2008 22:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo jo... taky jsem žil v mylné představě, že mám 16V, protože jsem si myslel že 16V je ze zásady silnější, ale jak je vidět tak není ![]() |
Autor: | Frosty [ 24 črc 2008 17:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ved preto ma to zaujimalo...tiez sa mi nezdalo ze 16V bude slabsi jak 8V ale predsa... ![]() ![]() |
Autor: | LeMans [ 24 črc 2008 18:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
frosty to je velmi dobré řešení ![]() no a slabší 16v je prostě výsledkem debilní ekoteroristické kampaně. |
Autor: | George V. [ 27 črc 2008 10:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Omyl. Je to jenom výsledek nesmyslného šetření na výrobních nákladech jedné nejmenované firmy začínající na F. Nebo snad myslíš, že motory 1,6, 1,8 a 2,0l se stejným zdvihem pístu budou všechny stejně dobré? |
Autor: | Frosty [ 07 srp 2008 09:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
hm... a co je toto??? tie hadicky co idu na zvody??? http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... fullsize=1 |
Autor: | Wizzy [ 07 srp 2008 10:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Někdo tomu řík EGR, ale to je špatně, EGR (exhaust gas recirculation) bere výfukové plyny u katalyzátoru a vrací jich část - za určitých okolností - zpět do sání. Tohle je tzv. systém pulsního vzduchu, kdy se do výfukového potrubí přibírá vzduch zvenku. Je to úlitba zeleným, stejně jako EGR a kdo může, tak si to z auta odstraňuje. Přeci jen mít na svodech takový zbytečný restriktor je hovadina. |
Autor: | Frosty [ 07 srp 2008 10:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
no parada...takze to mozem dat prec? treba to cele odmontovat alebo staci odrezat tie trubky hore? |
Autor: | Wizzy [ 07 srp 2008 10:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tím nic nepořešíš, nejlepší je to úplně vykuchat ze svodů, zavařit a zabrousit. |
Autor: | Frosty [ 07 srp 2008 10:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
dik ![]() |
Autor: | Standa [ 07 srp 2008 10:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
U těchto svodů se po vymontování trubek jen našroubuje zátka. Já tam už mám zátky originál s výroby. |
Autor: | George V. [ 07 srp 2008 11:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli se jedná o přisávání vzduchu do katalyzátoru, tak mi z toho vychází, že auta s tímhle bazmekem nemusí pak jezdit na tak chudou směs, tudíž budou zřejmě živější. A pak se člověk diví, že Escorty novějšího data jsou líný jak lemry... |
Autor: | Wizzy [ 07 srp 2008 11:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jo, jenže ono tohle ani tak neslouží k tomu, aby to "oblblo" lambdu, ale aby se podpořila funkce katalyzátoru. Jestli se nemýlím, tak - stejně jako EGR - se to otevře jen při rovnoměrné jízdě se zahřátým motorem. Při volnoběhu, studeném motoru, WOT a podobných situacích je to zavřené. (pokud to správně funguje) Důvody, proč to dát pryč mohou být dva (co mě tak napadají). 1) nefunguje to a je to stále otevřené, v tom případě to balamutí lambdu a auto chlastá, protože si lambda furt myslí, že se jede na chudou směs. 2) ono to přeci jen zasahuje do činného průřezu svodů a tvoří to překážku toku výfukových plynů, proto se to ovrtává a vyvařuje celé (tady by zátka asi neměla žádaný efekt) |
Autor: | George V. [ 07 srp 2008 11:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Při rovnoměrné jízdě na chudou směs to nemá moc smysl. Smysl to má spíš právě při popsaných režimech, kdy se EGR zavírá a kdy se do katu může snadno dostat špatně spálený benzín a je třeba více vzduchu k jeho "ekologickému" spálení... |
Autor: | Wizzy [ 07 srp 2008 11:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ono to asi bude ještě složitější, něco málo o tom je zmíněno zde http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=provoz A tu je pěkně vidět, jak to čučí do svodů: http://www.rs2000-16v.co.uk/newsitefiles/aps.htm |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |