fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 07:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hydraulická zdvihátka
PříspěvekNapsal: 09 bře 2005 18:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2005 11:55
Příspěvky: 104
Chci se zeptat jakou funkci vlastně zdvihátka vykonávají. V poslední době mi nějak klepou a zajimalo by mě jaké to může mít důsledky. A kolik stojí oprava. Dík

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V Combi Ghia, r.v. 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hydraulická zdvihátka
PříspěvekNapsal: 09 bře 2005 19:39 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
M. Geleta píše:
Chci se zeptat jakou funkci vlastně zdvihátka vykonávají. V poslední době mi nějak klepou a zajimalo by mě jaké to může mít důsledky. A kolik stojí oprava. Dík



....no, hydraulicka zdvihatka tam jsou od toho, ze vymezuji vule ventilu, takze se nemusi serizovat. Jinak stoji asi 500 jedno, co tu kluci psali, nekdy staci vymenit vyfukove pouze, tj. 4 litry :-) Ale mas najeto malo, to je divny...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 07:58 
Taky řeším problém s klepajícíma zdvihátkama. Po nastartování klepou dost dlouho a přestanou, až když je motor chvilku v otáčkách. Skoro mám obavu, že se mi pomalu dostává olej do hlavy motoru. Skoro to vypadá na propuštějící redukční ventil na čerpadle - nic jiného mne nenapadá. Poraďte. Olej používám doporučený - 5W30 TEXACO


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 10:46 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
George V. píše:
Taky řeším problém s klepajícíma zdvihátkama. Po nastartování klepou dost dlouho a přestanou, až když je motor chvilku v otáčkách. Skoro mám obavu, že se mi pomalu dostává olej do hlavy motoru. Skoro to vypadá na propuštějící redukční ventil na čerpadle - nic jiného mne nenapadá. Poraďte. Olej používám doporučený - 5W30 TEXACO



...no, jediny co me napada, ze jsi predtim pouzival horsi olej a ted tam dal lepsi a usady ti zanesly zdvihatka...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 12:16 
Nevim co tam lil predchozi majitel, ale ja jsem hned po koupi nechal olej vymenit a po "generalce" motoru opet. Jinak pri ty oprave byly zdvihatka venku a vycisteny; pry jsou v poradku. Delalo to pred opravou i po. Vadne zdvihatko cvaka i pri teplym motoru. Me cvakaji jen pri studenem, ale dlouho.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 13:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
Uz se to tu tusim nekde resilo, cvakaji ve studenem motoru a jak se zahreje tak prestanou, jde o to ze se do tech zdvihatek musi nejak dostat olej aby se hydraulicky vymezila vule ... a ten tam po nastartovani hned neni ;)

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 14:12 
Otázka je, za jak dlouho se tam musí dostat....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 14:53 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
George V. píše:
Otázka je, za jak dlouho se tam musí dostat....


..nekde jsem cetl, ze do zdvihatek se na olej po nastratovani dostat do 20s, pak by melo cvakani ustat...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 15:00 
Já to četl také, ale u mne to trvá řádově spíše minuty....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 16:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
No kdyz to vezmu kolem a kolem pokud je olej studenej tak hur tece, nevim presne jak funguji ty zdvihatka ale jestli se tam ma olej nekde prelivat tak za studena mu to pujde pomaleji ... proto mozna to klapani ... az se zahreje tak sdvihatka reaguji tak jak maji a je ticho ;) ... mimochodem me trosku klapaji i kdyz je motor zahraty, rozdil je akorad v tom jak moc je de slyset u studeneho a tepleho motoru ;)

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 22:31 
Ja to mam jak diesel...a porad... 8)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 08:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
To Ričrd: já taky cvakám a to mám všech 8ks zdvihátek zas ne moc dlouho po výměně. Cvakání jde zřetelně z hlavy ventilů.
Tedy nevím, jak to má cvakat po zahřátí "normálně", ale pocitově výměna zdvihátek moc cvakání nezmírnila.
Olej používám stále 10W-40(je předepsaný), měnil jsem ho za dobu co mám auto dvakrát (dodržuju po 10t km/1 roce) a předtím tam byl taky 10W-40. A po výměně oleje to cvkaká pořád stejně. Leda před další výměnou zkusit vypláchnout motor. Do syntetiky nechci jít, aby olej nezačal utíkat (najeto 172t km).

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 09:45 
Offline
Forďák

Registrován: 22 zář 2004 16:30
Příspěvky: 97
Bydliště: Jihlava
Mv....podívej se na vačku.U Tvyho motoru to bylo normalni.Taky jsem mel XRu s tímhle motorem.

_________________
Ford Focus 1,8TDdi 2001 Dříve-Ford escort 1.6 16v,94 s motorem 1,816v 130HP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2005 00:48 
Hele a co stou vackou muze bejt???U me fakt nevim...kdyz mu dam kour,tak je to uplne sileny a pak se to po par km zase zklidni...jinak tahne fakt super...jen ten rachot :cry:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2005 15:42 
Offline
Forďák

Registrován: 22 zář 2004 16:30
Příspěvky: 97
Bydliště: Jihlava
Ja už nevím přesně,protože mi to tenkrát dělal kámoš automechanik,ale říkal,že nejsu jediný.Byly nějak ohoblovaný ty dosedací plochy vačky na zdvihátko.Neumím to přesně popsat.

_________________
Ford Focus 1,8TDdi 2001 Dříve-Ford escort 1.6 16v,94 s motorem 1,816v 130HP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2005 03:46 
A tys to ji menil?nebo se da nejak opravit?? :cry:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2005 16:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
To Láďa:
No jo vačka, ale jak jí zkontroluju? Viděl jsem u mýho motoru (1.6cvh) sundaný víko ventilů, ale to jsou vidět jen vahadla a pružiny na ventilech, vačka je schovaná. Asi by se musely sundat ty vahadla, vytáhnout hydraulický zdvihátka a pak by zřejmě vačky byly v těch otvorech vidět.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2005 13:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 lis 2004 16:37
Příspěvky: 83
Bydliště: Holešov
S Ričrdem si můžem podat ruce. Moje zdvihátka taky klapou jako svině. Taky už přemejšlím, že si na víko kufru místo nápisu Zdechlina 1,4i dám Kamna 1,4D. Esca trochu upravuju, takže se někdo aj poohlídne, ale ty zdvihátka sou fakt na ostudu. Zepředu rachot zdvihátek, zezadu laďák. Tuning+mlácení zdvihátek dohromady asi moc nejde. Když jsem se ptal na opravu - 9 až 10 litrů. Je to 8 zdvihétek prej po 7 kilech, přebroušení vačky, těsnění pod hlavu, gufera...+práce. Do toho si nemůžu dovolit investovat. Nešlo by třeba pořádně odhlučnit kapotu, např. Dynamatem 8) ?

_________________
Ford Escort MKIV 1,4i, 54kw, 3D, nárazník Focus RS + Escort a prahy=>zrušeno, mračidla, 14"ALU Rondell, výfuk Yed Racing 100mm, interiér v červeném mikrolplyši, volant ve dřevě. Hifi: Vpředu kompa Sinus Live 16i, ovály MacAudio, woofer časem Carpower hnaný přes zes Kenwood. Rejdiou JVC - 800R, 4x45 W


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2005 13:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 lis 2004 16:37
Příspěvky: 83
Bydliště: Holešov
A to ještě nemluvím o volnoběžných otáčkách v rozsahu 900-2500 ot/min. :cry: Jak kdy se mu umane.

_________________
Ford Escort MKIV 1,4i, 54kw, 3D, nárazník Focus RS + Escort a prahy=>zrušeno, mračidla, 14"ALU Rondell, výfuk Yed Racing 100mm, interiér v červeném mikrolplyši, volant ve dřevě. Hifi: Vpředu kompa Sinus Live 16i, ovály MacAudio, woofer časem Carpower hnaný přes zes Kenwood. Rejdiou JVC - 800R, 4x45 W


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2005 13:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
A mohou ta zdvihátka cvakat na teplém motoru po nastartování? Dnes jsem po dlouhé jízdě a zhasnutí motoru nastartoval a dlouhou dobu ťuky ťuky ťuky...

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz