fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
guferka ventilu - zetec http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=18308 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | like.n0.other [ 27 črc 2008 23:48 ] |
Předmět příspěvku: | guferka ventilu - zetec |
ahoj, zajimalo by me, kolik tak stoji nova sada gufer + do jaky miry se daj vymenit v domacich podminkach..diky |
Autor: | kenny [ 28 črc 2008 00:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
já je kupoval za 800, ale ne u Forda, tam vycházely myslim na 1400,- Nevym jaké máš vybavení, ale musíš mít přípravek na rozvody, a hlavně něco na zmáčknutí pružin. Já to dělal s kámošem, s podoma vyrobenym přípravkem, a byla to docela pakárna. A když to budeš mít venku, tak si sežeň někoho kdo ti zabrousí ventily a jejich dříky. |
Autor: | like.n0.other [ 28 črc 2008 09:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
aha, takze musim sundavat rozvody a hlavu? v tom pripade bych to asi nechal radsi udelat mechanikovi |
Autor: | kenny [ 28 črc 2008 10:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ano, hlavy musí dolu takže i rozvody. |
Autor: | Krtek-NA [ 28 črc 2008 13:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
vůbec to nemusí dolů.... dá se to dělat na autě Udělal jsem tak dvě auta |
Autor: | zdenal8 [ 28 črc 2008 20:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
JJ. Taky už sem o tom slyšel, že to de dělat na autě. |
Autor: | Krtek-NA [ 28 črc 2008 20:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
je pouze důležitý mít nahoře písty na tom válci na kterým to děláš - ty ventily nepropadnou - je fakt, že se teda víc nadřeš s tou pružinou, ale ušetříš kupu peněz |
Autor: | kenny [ 28 črc 2008 22:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak já to vždy děla na sundané hlavě, ale pokaždé to bylo stejně že se dělala GO motoru, nebo těsnění pod hlavou, zatim nikdo to po mně nechtěl udělat jenom gumfera. Ale jsem rád že to vim, že to jde i na autě. |
Autor: | Ford [ 29 črc 2008 07:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
stačí si udělat přípravek ze staré svíčky do které si necháš navařit autoventilek pak to našroubuješ místo svíčky a nafoukáš asi 1 atmosféru potom ten ventil nejde stlačit dolu takže tam je napevno po výměně gufer na ventilech a nasazení pružin zpátky jenom vypustíš vzduch z válce a pokračuješ na další |
Autor: | Wizzy [ 29 črc 2008 07:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
A zároveň tak otestuješ, jestli jsou ventily O.K. |
Autor: | Ford [ 29 črc 2008 07:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
a nejen ventily ale i pístní kroužky |
Autor: | like.n0.other [ 01 srp 2008 10:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
aha..a myslite ze laik jako ja je schopnej to udelat aniz by neco podelal? nevim kolik si za tohle rikaj mechanici, rad bych usetril nakou tu korunu, ale ne zas za cenu toho ze bych poslal motor k certu... |
Autor: | Standa [ 01 srp 2008 10:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Čeká tě rozhodit rozvody, vytáhnout vačky, zdvihátka a pak po zmáčknutí pružin vytáhnout s ventilu zajišťovací měsíčky, přístup je k tomu hrozný, protože už pružiny jsou utopené v hlavě a ještě musíš něčím zatlačit a měsíčky vytáhnout. Přiložím pár foto jak to vypadá: Gufero je až dole a to ještě busdeš mít středem ventil: |
Autor: | Krtek-NA [ 01 srp 2008 11:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
to jsi ty pružiny a všechno naházel do kupy??? To by se snad nemělo.... |
Autor: | Standa [ 01 srp 2008 14:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Krtek-NA píše: to jsi ty pružiny a všechno naházel do kupy??? To by se snad nemělo.... :shock:
A proč by se to nemělo? Myslíš že pružina je vychozená přesně na své místo a jinde nebude lícovat? Jistě ostatní motorové věci se dávají tam kde byly, ale u tohoto je to jedno. |
Autor: | Krtek-NA [ 02 srp 2008 01:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
to jo, ale výfuková bývá jiná než sací.... nevím teda jak tady. |
Autor: | kenny [ 02 srp 2008 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
já je teda naky naházel všechny dohromady, a pak jsem je tam skládal jak mi přišli pod ruku. Jezdím s tím už rok a půl a bez problémů. Tak ty pružiny asi jsou stejný. A nikdy jsem se zatim u žádnýho motoru nesetkal, že by byl rozdíl mezi výfukovejma a sacíma pružinama. |
Autor: | jacho6380 [ 03 srp 2008 00:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Krtek-NA píše: to jo, ale výfuková bývá jiná než sací.... nevím teda jak tady. Pruziny su rovnake, ventily su ine ale neda sa to pomilit lebo by ti nesedeli dobre na sedlach v hlave. Ale pozor na dobre zabrusenie ventilov a sediel lebo potom mozes robit vsetko znovu.
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |