fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
benzín-RS2000 http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=18342 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | lubouš [ 29 črc 2008 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | benzín-RS2000 |
Čau,nemáte někdo zkušenosti,jak jede RS2000 s 98 oktanovým benzinem? |
Autor: | odix [ 29 črc 2008 19:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
asi jako kazdy auto...jede to lip |
Autor: | dj.DEKL [ 29 črc 2008 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pojede to +- stejně protože na něj není stavěnej. |
Autor: | Krtek-NA [ 29 črc 2008 20:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pouze placebo efekt. |
Autor: | Jimmy [ 29 črc 2008 20:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co jsem tady tak vyčetl, tak pokud motor nemá čidlo klepání (což nemá žádný Escort) tak je jakýkoliv jiný benzin než 95ka úplně k ničemu. |
Autor: | enjoy [ 29 črc 2008 23:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
co ja vim(a okolo benzinu toho moc neni),tak zalezi na kompresnim pomeru.. jestli si to pamatuju spravne tak 1:10 a niz ma pry cenu laborovat okolo oktanu.. nekdo to tady hodne zesil ohledne V-poweru |
Autor: | skaldal [ 30 črc 2008 10:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tuhle jsem zrovna čelt v Etzoldovi na Mondeo, že pokud v některém státě nemají 95ku, může se natankovat 91ka, ale musí se vytáhnot z konektoru u motoru taková propojka, tím se může snížit výkon a zvýšit spotřeba, nebo se může natankovat 98ka, ale nic se nezmění. |
Autor: | LeMans [ 30 črc 2008 10:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
odix píše: asi jako kazdy auto...jede to lip
ty jo tak to je pěkná kravina ve skutečnosti se stane to, že zaplatíš víc než je zdrávo s naprosto nulovým efektem, protože - jak už je zde napsáno - aby byl poznat rozdíl, musel bys mít čidlo klepání, což nemáš. jakékoliv spekulace na toto téma sou zbytečné. |
Autor: | odix [ 30 črc 2008 15:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
ok beru zpet |
Autor: | Krtek-NA [ 30 črc 2008 16:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sierra 2,0 DOHC to čidlo má... tak kup to a jdi do toho třeba s VERVOU |
Autor: | Mišell [ 30 črc 2008 20:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo,tak na tohle téma by ti "hodně" poradil jeden(doufám,že už)bývalý člen zdejšího fóra...CAN:) |
Autor: | Tormen [ 31 črc 2008 17:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já tankuju jen V-Power Racing což je asi 100oktanů? Tankuju ho od začátku, tak rozdíl říct nemůžu, a i kdyby, tak výkon neřeším, očakávám lepší chod a menší opotřebení, i když to jsou jen spekulace. S RS moc nejezdím, jako každej kdo RS má.... takže mě cena netrápí... btw: ve VW Golf II 1.8Gti ten rozdíl poznat byl. |
Autor: | M. [ 31 črc 2008 22:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já už jsem to tu psal, V-Power dobře funguje, pokud chcete vyčistit motor. Jiný význam moc nemá. Ideální je 1500km před výměnou oleje, jezdit jen na V-Power a pak s výměnou ten bordel dostanete ven. |
Autor: | enjoy [ 02 srp 2008 00:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
M. píše: Já už jsem to tu psal, V-Power dobře funguje, pokud chcete vyčistit motor. Jiný význam moc nemá. Ideální je 1500km před výměnou oleje, jezdit jen na V-Power a pak s výměnou ten bordel dostanete ven.
tohle se mi vzdycky zdalo jako krasna pohadka... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |