fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

benzín-RS2000
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=18342
Stránka 1 z 1

Autor:  lubouš [ 29 črc 2008 19:15 ]
Předmět příspěvku:  benzín-RS2000

Čau,nemáte někdo zkušenosti,jak jede RS2000 s 98 oktanovým benzinem?

Autor:  odix [ 29 črc 2008 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

asi jako kazdy auto...jede to lip

Autor:  dj.DEKL [ 29 črc 2008 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

Pojede to +- stejně protože na něj není stavěnej.

Autor:  Krtek-NA [ 29 črc 2008 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

Pouze placebo efekt. :wink:

Autor:  Jimmy [ 29 črc 2008 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

Co jsem tady tak vyčetl, tak pokud motor nemá čidlo klepání (což nemá žádný Escort) tak je jakýkoliv jiný benzin než 95ka úplně k ničemu.

Autor:  enjoy [ 29 črc 2008 23:14 ]
Předmět příspěvku: 

co ja vim(a okolo benzinu toho moc neni),tak zalezi na kompresnim pomeru.. jestli si to pamatuju spravne tak 1:10 a niz ma pry cenu laborovat okolo oktanu.. nekdo to tady hodne zesil ohledne V-poweru

Autor:  skaldal [ 30 črc 2008 10:09 ]
Předmět příspěvku: 

Tuhle jsem zrovna čelt v Etzoldovi na Mondeo, že pokud v některém státě nemají 95ku, může se natankovat 91ka, ale musí se vytáhnot z konektoru u motoru taková propojka, tím se může snížit výkon a zvýšit spotřeba, nebo se může natankovat 98ka, ale nic se nezmění.

Autor:  LeMans [ 30 črc 2008 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

odix píše:
asi jako kazdy auto...jede to lip


ty jo tak to je pěkná kravina :-D
ve skutečnosti se stane to, že zaplatíš víc než je zdrávo s naprosto nulovým efektem, protože - jak už je zde napsáno - aby byl poznat rozdíl, musel bys mít čidlo klepání, což nemáš. jakékoliv spekulace na toto téma sou zbytečné.

Autor:  odix [ 30 črc 2008 15:40 ]
Předmět příspěvku: 

ok beru zpet :oops:

Autor:  Krtek-NA [ 30 črc 2008 16:47 ]
Předmět příspěvku: 

Sierra 2,0 DOHC to čidlo má... tak kup to a jdi do toho třeba s VERVOU :wink:

Autor:  Mišell [ 30 črc 2008 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

Jo,tak na tohle téma by ti "hodně" poradil jeden(doufám,že už)bývalý člen zdejšího fóra...CAN:)

Autor:  Tormen [ 31 črc 2008 17:13 ]
Předmět příspěvku: 

Já tankuju jen V-Power Racing což je asi 100oktanů?
Tankuju ho od začátku, tak rozdíl říct nemůžu, a i kdyby, tak výkon neřeším, očakávám lepší chod a menší opotřebení, i když to jsou jen spekulace.
S RS moc nejezdím, jako každej kdo RS má....:-) takže mě cena netrápí...

btw: ve VW Golf II 1.8Gti ten rozdíl poznat byl.

Autor:  M. [ 31 črc 2008 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

Já už jsem to tu psal, V-Power dobře funguje, pokud chcete vyčistit motor. Jiný význam moc nemá. Ideální je 1500km před výměnou oleje, jezdit jen na V-Power a pak s výměnou ten bordel dostanete ven.

Autor:  enjoy [ 02 srp 2008 00:35 ]
Předmět příspěvku: 

M. píše:
Já už jsem to tu psal, V-Power dobře funguje, pokud chcete vyčistit motor. Jiný význam moc nemá. Ideální je 1500km před výměnou oleje, jezdit jen na V-Power a pak s výměnou ten bordel dostanete ven.



tohle se mi vzdycky zdalo jako krasna pohadka... :)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/