fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Diagnostika esco 98
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=18366
Stránka 1 z 1

Autor:  alien27 [ 30 črc 2008 21:54 ]
Předmět příspěvku:  Diagnostika esco 98

Téma diagnostika je nějak nepřístupné novým zprávám tak mě nekamenujte za nové téma..
Máte někdo ověřený způsob přečtení závad na Escu 98? Přečtení se nezdařilo u třech nezávislých servisů vč. Fordu. Podle příspěvků jsem zkoušel LED přímo přes piny ŘJ a také přes Zásuvku OBDII. Blikátko ani náhodou. Zkusil jsem vyměnit ŘJ - také nekomunikuje s PC. Dráty k OBDII jsou jak mají být podle schemat i s porovnáním (i proměřením napětí) podle jiného Esca (ten nebyl na diagnostice).
Smířím se s tím že to nevyblikám, stačí mi když se podaří přečíst závady - u fakt zkušeného profíka -mám podezření na váhu. Díky za tip.

Autor:  Freeman [ 31 črc 2008 07:19 ]
Předmět příspěvku: 

ja som bol na diagnostike a mal som to napichnute na KTS-Bosch citale vsetko pekne bol som s tym u kamarta :D

Autor:  Krtek-NA [ 31 črc 2008 09:00 ]
Předmět příspěvku: 

někdy to je pouze diagnostika, že jen zaplatíš, tihle ti aspoň řekli, že to nrekomunikuje, zkusit jinde, ale říct jim předem o tomhle problému. :!: :wink:

Autor:  alien27 [ 31 črc 2008 09:54 ]
Předmět příspěvku: 

KTS Bosh, číslo si nepamatuju, byla taky připojena, ale taky nic.

Autor:  Mišell [ 01 srp 2008 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

Já byl na dvouch diagnostikách a už jsem to vzdal. Ani jednou se nedokázali napojit na motor...prostě to s tim přístrojem nekomunikovalo.

Autor:  Karel1 [ 02 srp 2008 00:51 ]
Předmět příspěvku: 

Známej má Escorta 1.6 MK7 a když chtěl aby mu ve Fordu udělali diagnostiku tak to nešlo . A tam zjistili že má řídicí jednotku pro americký trh a ta prý používá jiné komunikační protokoly než jednotka evropská .

Autor:  alien27 [ 02 srp 2008 06:49 ]
Předmět příspěvku: 

Můj escort byl vyrobený ve španělsku, tím to nebude.

Autor:  Karel1 [ 02 srp 2008 23:10 ]
Předmět příspěvku: 

Escort známého byl taky vyroben v Evropě , určen byl ale pro americký trh . Proto prý je osazen jinou řídicí jednotkou . Takhle mu to řekli u Ford - Autoslužba v Plzni . Jinak to auto vypadá jako klasická MK7 i motor se zdá být stejný .

Autor:  alien27 [ 03 srp 2008 08:06 ]
Předmět příspěvku: 

No podle mě je to nesmysl. Příde mi to jak výmluva, že už nevěděli co s tim..
Mimochodem u Hornáta prohlásili - na Escortu neni co diagnostikovat ;-)
Je to spíš o nechuti se tím starým autem vůbec zabývat.

Autor:  Alven [ 03 srp 2008 17:26 ]
Předmět příspěvku: 

taky se mi to s tou americkou jednotkou zda jako nesmysl, v americe vubec tyhle evropsky escorty prece nemeli nikdy...

Autor:  Karel1 [ 03 srp 2008 23:59 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli ve Fordu neměli na mysli nějakou chudší zemi na americkém kontinentě .
Ale spíš to bude od nich jen výmluva ! Až toho známého potkám , zeptám se ho jak se to má stou jeho řídicí jednotkou .

Autor:  Ondrej [ 04 srp 2008 08:00 ]
Předmět příspěvku: 

podle VIN se da zjistit zeme pro kterou byl vuz vyroben

Autor:  alien27 [ 05 srp 2008 05:54 ]
Předmět příspěvku: 

Díky, jen si nejsem jist zda to bude něco platné. Třeba ale měl stejný problém jako já a někde to vyřešil..

Autor:  Wizzy [ 05 srp 2008 08:07 ]
Předmět příspěvku: 

Potíž je v tom, že všude mají diagnostiky na VW koncern a myslí si, že když to má stejnou zásuvku (OBD2), tak to bude chodit... Nebude. Kombinace EEC4 a OBD2 je pro tyhle mašinky ořech nerozlousknutelný. Takže chce to narazit na človíka, který má mašinku, která to umí - já sám v mém okolí znám jen jednoho garážistu, kupodivu ani větší servisy to neumí - nebo s tím zajet echt do Fordu, tam to musí umět, pokud nejsou úplně leví.
Jinak sice občas někdo zahlásí, že se mu podařila vyblikat diagnostika z OBD2, ale buď to není pravda, nebo je to nějaká hodně raná verze, kdy současně existuje v motorovém prostoru třípinová diagnostická zásuvka, přes kterou to jde taky. Nevím přesně ve kterém roce se to láme, ale u mě - r.v. 1999 - a stopro i u 1998 žádné vyblikávání není možné.

Autor:  alien27 [ 11 srp 2008 17:26 ]
Předmět příspěvku: 

Blikátko neblikátko, hlavně abych to vůbec nějak přečetl. Asi nezbyde než zkusit další Ford :-(

Autor:  alien27 [ 21 črc 2009 16:30 ]
Předmět příspěvku: 

Nepřišel jste náhodou někdo, jak popř. u koho se dají určitě přečíst závady z EEC-IV OBDII v případech, že nejde blikátko?

Autor:  EwanS50 [ 21 črc 2009 22:31 ]
Předmět příspěvku: 

A co Tomin, ten se s tím nějak významně zabývá...

Autor:  tomin [ 21 črc 2009 23:21 ]
Předmět příspěvku: 

Uz se to uplne uplne blizi. Vsechno nakoupeno, jen cekam na tistaky. Snad prijdou do konce tydne. Profi prace - oboustranny tistak s nepajivou maskou, zadny bastl. Navrhoval jsem to cely vikend. :-)
Hned jak budou smontovane, napisu sem.

Zrovna tu ted zase sedim nad EEC V (Wizzy bude mit radost :-) )

To alien27: procti si poslednich par stran vlakna Diagnostika. Mel by si mit v zasuvce osazene piny 3 a 11 a v tom pripade vydrz tyden. ;-)

Autor:  Wizzy [ 22 črc 2009 07:11 ]
Předmět příspěvku: 

tomin píše:
...
Zrovna tu ted zase sedim nad EEC V (Wizzy bude mit radost :-) )...

:smt023 :smt041

Autor:  alien27 [ 23 črc 2009 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

Tomin: Mám a držim :-) Díky

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/