fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
přísada do benzínu - čistič trysek http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=18555 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Mišell [ 11 srp 2008 13:52 ] |
Předmět příspěvku: | přísada do benzínu - čistič trysek |
Ahoj,máte někdo nějakou zkušenost? Dost se všude probírá,že např. přísady do oleje jsou k ničemu(spíš horší),razím stejnou teorii,že kvalitní olej stačí. Ale zaujal mě právě ten čistič trysek. Myslim,že za léta používání motoru a různejch méně,či více nekvalitních benzínů by to nemuselo bejt na škodu. |
Autor: | senozaty [ 11 srp 2008 13:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tady v tom případě razim teorii, že je lehčí a levnější je vyndat a očistit. |
Autor: | dj.DEKL [ 11 srp 2008 13:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Do nafty leju adidivum od VIFu. Maj i pro benzíny... |
Autor: | Mišell [ 11 srp 2008 14:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dobrý,tak to zlusím. Jen jsem se chtěl ujistit,že to nebude ještě horší:) Těch pár korun obětuju a pak napíšu poznatky...takže až pak uvidíte téma "nejede,nestartuje,hoří" nebo něco takovýho,tak víte proč:) |
Autor: | LeMans [ 11 srp 2008 16:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
nechci prudit ale nestane se třeba to, že to rozpustí léty usazené nečistoty a pak to nebude dobře těsnit? |
Autor: | Mišell [ 11 srp 2008 18:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
No,taky mě to napadlo,ale asi to stejně zkusim. |
Autor: | Krtek-NA [ 11 srp 2008 20:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tankuj na Shellu o 20 haléřů dražší benzin a máš tu lahvičku v tom. Beru benzín jen u benzínek, ne u "benzínek" . |
Autor: | Mišell [ 12 srp 2008 10:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Krtek-Já jezdil doteď výhradně v-power pro svůj lepší pocit,ale stejně si myslim,že za ty léta provozu by to tomu třeba i prospělo. Zítra zkusím. |
Autor: | Krtek-NA [ 12 srp 2008 12:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemusí to být ani V-Power, stačí klidně normální benzín, jen stačí brát např u Shellu, Benziny, OMV atd. Oproti ONO, Lukoil, Kontakt atd..... budou ty paliva aditivovaný. U těch benzínek to je jen pro info, aby někdo nenapsal, že LukOil je dává taky, jo..... Doufám, že chápeš co tím, básník chtěl říci. |
Autor: | LeMans [ 12 srp 2008 14:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
ty jo jsou tu dvě rafinerky a cisterny rozváží benzín do shell, makra apod. jak to asi tak v té cisterně oddělí? ještě mám v paměti kauzu, kdy jedna cisterna omylem zavezla závadné palivo na stanice makro Shell a ještě jednu... |
Autor: | Martik.ada [ 13 srp 2008 10:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
přesně tak, to že to je benzinka shell neznamena že ttam je kvalitní benzín, ty doby už jsou davno pryč |
Autor: | Krtek-NA [ 13 srp 2008 17:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo to jo, ale někdo do toho ještě něco přilévá (na pumpě), nebo se to tankuje bez aditiv a v tom je ten rozdíl ceny. Nikde se nic neodděluje, ale na pumpě při plnění nádrží přilévá |
Autor: | Jenda080 [ 19 srp 2008 23:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Heelee ale nedavno cca 3dny zpet jsem koukal na 5gear(pata rychlost,Discovery) a tam to skousely nejaky mocoviny od nemecky benzinky lepsi od deuchland benziny a Schell a na obsahu 1.3 zadnej rozdil v PS potom 2.0 bylo to znatelny o nejakej ten konicek vic a mensi spotreba (myslim o 15-20PS) a pak tam prijeli s imprezkou a narust byl celkem dost solindi az jsem tomu nechtel verit ze to dokaze lepsi mocka udelat |
Autor: | Mišell [ 29 srp 2008 22:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže napíšu nějaký poznatky. Koupil jsem přísadu od STP za cca 180,- . Podle návodu jsem to nalil do plný nádrže(Carrera 95). Prvních cca 50 km to kouřilo jak 40 let stará amerika,pak už normal. Ale co se změnilo...zmizelo houpání otáček v rozmezí asi 800-900,co mi dělalo před tím. Mnohem rychleji začly padat otáčky při přeřazení. Co se týče nějaký akcelerace,maximálky...nevim. Ale subjektivně mám z motoru lepší pocit a zdá se mi "pružnější". Na lahvičce psali,že doporučují používat každých 5t km. Proč ne,podle mě to rozhodně motoru neubližuje,spíš naopak. Howgh |
Autor: | Nagant [ 30 srp 2008 17:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ono to s tou přísadou poněkud líp jede. Jo, toluen a xylen udělá svý. |
Autor: | Mišell [ 30 srp 2008 19:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Abych teda předešel dohadům,tak klisnější volnoběh a pružnost motoru jsem samozřejmě myslel tak,že je to znát i po vyjetí tý nádrže a natankování další. Kdyby to bylo znát jen a pouze s tou přísadou,tak bych to sem ani nepsal:) |
Autor: | Nagant [ 30 srp 2008 19:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to je jen dobře. Já na pár těch přísad taky sázel, ale asi nijak moc nepomohly, ale asi ani nijak neuškodily. |
Autor: | Endy_mot [ 01 zář 2008 15:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mišell píše: Takže napíšu nějaký poznatky. Koupil jsem přísadu od STP za cca 180,- .
Howgh Kdo je výrobce STP? A kdes to koupil? Za 180 českobonů bych to taky zkusil. |
Autor: | Mišell [ 02 zář 2008 13:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Koupil jsem to na benzince,konkrétně OMW. Třeba tady to je ještě levnější: http://www.drostra.cz/?tree=5O10000101_ ... +do+paliva |
Autor: | schyzoo [ 02 zář 2008 13:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak já jsem lil do nádrže cca před 2 týdnama falšku aditiva.Kupoval jsem na benzínce (OMV) a bylo mi řečeno že když u nich budu brát ten dražší benzín myslim že Natural 95 carera asi o korunu dražší než ten vedlejší natural,tak to je už s příměsí aditiv. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |