Mám dva 1,8 130Hp Zeteky, klasika silvertop, a vzhledem k tomu že stejná závada u 2ks ze 2 je docela slušný procento, dovolím si upozornit a doporučuji příležitostně zkontrolovat...
na motoru v závodničce mi vypadl šroubek pod setrvákem, tím už jsem se tu snad i chlubil, udělalo to tam trochu paseku... nojo, ale jaké nastalo překvapení když jsem sundal setrvák z druhé jednaosmy, a tam byl povolenej ten samej šroubek
je to tenhle:
A minulej tejden další... tentokrát pod kolem na sací vačce, to už udělalo hodně bordel, řemen nepřeskočil, ale byl dobře potrhanej. Obrázek tu:
a kolo dopadlo takhle:
(šmajdá asi o 4mm, 2 loukotě jsou prasklý, což na fotce není vidět)
blbá náhoda říkal jsem si.... sundám kolo z druhýho motoru a šup tam s ním... na druhym motoru omlácená hlava ve stejnym místě, šroubek novej - úplně jinej, a kolo na vačce zjevně měněný - trochu jinej design
tak nevím jestli jsem takovej smolař, nebo by bylo vhodné kdyby jste to příležitostně zkontrolovali, minimálně při výměně rozvodů, sundání setrváku z nějakého důvodu... (ten bych kvůli tomu nesundaval, na ten vrchní se dostanete po sundání jen toho jednoho krytu přes rozvody)
oba motory jsou cca 1994 a maj kolem reálnejch 160tis, ten v závodničce dostává slušně zabrat, ale ten druhej nikdy nezávodil
asi nemusím dodávat že jsem v tu chvíli točil i 7200
rozlítnout se ty rozvody nechtěl bych stát ani 50m od toho