fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Fiesta 1,1 G6A gufera ventilů http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=18745 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | FerdikF [ 22 srp 2008 07:26 ] |
Předmět příspěvku: | Fiesta 1,1 G6A gufera ventilů |
Mám fiestu 1,1 G6A 37KW a žere mi dost oleje, konec výfuku je dost černej, fridex nebývá, nic netlakuje do fridexu ani není fridex v oleji. Myslím si že budou špatný gufera na ventilech. Jdou v pohodě vyměnit bez sundání hlavy, přijde mi zbytečný ji sundávat a zbytečně nákladný. Potom co bych si měl všechno koupit? Asi sadu gufer na ventily, tesnění pod víko ventilů a nevím jestli nejsou nějaký těsnění u vahadel. |
Autor: | Walker [ 22 srp 2008 11:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já si naopak myslím, že jen vyměnit gufera u 17let starýho motoru nestačí...ty vymletý gufera nejsou příčinou ale důsledkem, takže ta výměna ničemu moc nepomůže...tedy dokud vůle ventilu ve vodítku nebude v normě...ale klidně to udělej podle sebe, udělat to pořádně půjde potom taky.... |
Autor: | FerdikF [ 22 srp 2008 12:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten motor už má asi něco za sebou, myslíš že to vyměna gufer nezabrání alespoň z části úniku oleje. Jinak je to spíš auto na dojetí, který používá manželka na ježdění 4km do práce. Jen mě pořád nebaví kontrolovat olej. |
Autor: | catrr [ 22 srp 2008 19:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
příklad Fiesta r.v. 1990 spotřeba oleje skoro litr na 1000km. výměna gufer ventilů a spotřeba nulová. |
Autor: | Krtek-NA [ 22 srp 2008 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hele v klidu já to dělal i na starším motoru a gufera markantně zmírnili spotřebu oleje (potom od výměny do výměny). Pozná se to tak, že na nastartování to čudí pokud motor stojí nějakou dobu. Pokud stojí jen minutu tak to nekouří. A hlavu tam nech jen měj nahoře písty na kterým válci budeš pracovat - nepropadnou. |
Autor: | catrr [ 22 srp 2008 20:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Krtek-NA píše: Hele v klidu já to dělal i na starším motoru a gufera markantně zmírnili spotřebu oleje (potom od výměny do výměny). Pozná se to tak, že na nastartování to čudí pokud motor stojí nějakou dobu. Pokud stojí jen minutu tak to nekouří. Moje řeč
A hlavu tam nech jen měj nahoře písty na kterým válci budeš pracovat - nepropadnou. |
Autor: | FerdikF [ 22 srp 2008 21:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Určitě se do toho pustím a nevíte jak je to s tím těsněním u vahadel, je tam někde nějaký. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |