fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 03 črc 2024 10:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: nastaveni CPU motoru
PříspěvekNapsal: 23 srp 2008 12:19 
Offline
Forďák

Registrován: 14 srp 2008 23:50
Příspěvky: 53
Bydliště: Krnov
Zdravim,nez jsem vymenil baterii,tak mi auto jelo suprove,ted po vymene nemuzu nastavit jednotku. Vycetl sem,ze se nastavuje takto: 2min volnobeh, 3 min 1250 a pak 8 km najet. Ja kdyz ted nastartuju,15sekund mi motor drzi volnobeh a pak se zacne houpat k 500ot/min,pak si prida...zase ubere...nekdy i chcipne,kdyz se dostane na tech 500otacek. Jde to ale ukocirovat pridanim plynu...navic po vyjeti to uz treba po 300metrech nedela. Mam to jeste zkusit nastavit jak sem psal vyse,nebo v tom muze byt neco jineho? Zalezi treba pri nastavovani jednotky na tom,zda je motor teply,ci za studena...?

_________________
escort 97,1,6 16v,66kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2008 12:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2007 18:55
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
Nebyl na svorce + nějaký přídavný drát, který by si zapoměl znovu připojit? Zkontroluj si zda má EEC stálých (i po vypnutí klíčku) 12V na udržení paměti. Osobně po vyndání baterky žádné učení nedělám, jezdím a ono se to vždycky naučí i tak.

_________________
minulost: Escort 1,6 16V Zetec CLX, 98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2008 12:55 
Offline
Forďák

Registrován: 14 srp 2008 23:50
Příspěvky: 53
Bydliště: Krnov
mas mozna trosku pravdu,ze to uceni jednotky neni potreba,stryc ma taky escort a taky rikal,ze po nandani baterie vzdy vyjede a kasle na nastavovani. Na kabelu baterky je jen očko a k nemu jsou vsechny draty pridelane,nenandavam jakoby vice ocek na baterii...Kazdopadne sem uz 2x restartoval jednotku..a po restartu jdou otacky vporadku,pak ale treba druhy den nastartuji a zacne to vyse popisovane houpani

_________________
escort 97,1,6 16v,66kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2008 13:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2007 18:55
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
Určitě začni kontrolou toho stálého napětí.
Jestli je to houpání jen za studena a po delší jízdě je to určitě OK skoro bych na to vsadil.
Pokud to ale nedrží volnoběh ani za tepla je možností spousta od svíček, kabelů, volnoběžného ventilu, ventilu odvětrávání klikovky po netěsnosti na sání... O tom už je tady toho napsáno mraky.
Jestli to začalo vyloženě při výměně baterky - je možný že si nechtěně odpojil nejakou hadičku..

_________________
minulost: Escort 1,6 16V Zetec CLX, 98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2008 13:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 úno 2008 16:02
Příspěvky: 169
Bydliště: Jizerní Vtelno (okr. Ml. Boleslav)
hele.... fakt je docela dost mozny, ze to bude ten ventil odvetravani klikovky...
da se k nemu snadno dostat a hned poznas na cem ses...
tady se o tom dyztak pise http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=5437

_________________
Ford Escort 1.6 ZETEC (LPG)
r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2008 13:15 
Offline
Forďák

Registrován: 14 srp 2008 23:50
Příspěvky: 53
Bydliště: Krnov
kdyby se vzdy po vypnuti motoru jednotka jakoby restartovala,pze nema napeti..tak si myslim,ze by to volnobeh po nastartovani drzet melo.Pze jakmile vyresetuji baterii,tak to nehoupe a zacne to delat az treba druhy den po nastartovani..a staci fakt ujet 200metru a uz je to dobre,to se motor ani nezahreje,Nastalo to primo po vymene baterie. Spise mi prijde nejaka vyplasena ta jednotka. Jinak sem tady dost veci procital o volnobehu,jak rikas,pokud by to nebylo tou jednotkou a nejakym spatnym ulozenim,tak je spousta jinych moznosti,proc to dela,me jen zajimalo,zda nekdo ma nejaky osvedceny tip na znovunastaveni jednotky-studeny motor,teply motor,vytacet ho,klidna jizda...nebo proste nevim...ale kazdy opravdu rika neco jineho...Zkusim s tim jeste nejak pocarovat

_________________
escort 97,1,6 16v,66kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2008 13:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2007 18:55
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
Kdyby to byl ten ventil zlobil by volnoběh pořád - zastudena i za tepla.
Moje zkušenost je, že po resetu hned první start tj. zastudena jsou otáčky spíš vyšší než nižší. To co popisuješ mi připadá spíš na špatný svíčky - těch 200m na ohřátí nevhodný ("studený") svíčky stačí.
Tak hodně zdaru!

_________________
minulost: Escort 1,6 16V Zetec CLX, 98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2008 13:29 
Offline
Forďák

Registrován: 14 srp 2008 23:50
Příspěvky: 53
Bydliště: Krnov
svicky mohou byt,dle servisnich informaci byly menene v 70000tisicich,ted tam mam 147tis. Jinak po vyresetovani jednotky mi otacky taky vyleti cca na 1200 a pak jdou pomalinku dolu asi na 800-850...proste to nezlobi...nekolisa,az ten druhy den po nastartovani to zacne.

_________________
escort 97,1,6 16v,66kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2008 13:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2007 18:28
Příspěvky: 218
Bydliště: Praha
tak to jsou svicky urcite zraly na vymenu... a odpoved na moznou nasledujici otazku: jenom original motorcraft u forda, tebe budou stat okolo 1100, ale nic jinyho nema cenu

_________________
Ford Escort RS2000 94'
Ford Escort 98 / 1.6 16V v hodne chude vybave, bohuzel :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2008 13:52 
Offline
Forďák

Registrován: 14 srp 2008 23:50
Příspěvky: 53
Bydliště: Krnov
vim,jake svicky tam patri...auto bylo servisovane celou dobu v nemecku u prodejce vozu,jsou tam origo motorcarft.Cenove vyjdou stejne i ngk...ale o tom,jakou svicku zvolit je jina diskuze. S temi svickami sem pocital,ze uz pujdou ven...o duvod vice je vymenit. Diky za radu.

_________________
escort 97,1,6 16v,66kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2008 19:53 
Offline
Forďák

Registrován: 14 srp 2008 23:50
Příspěvky: 53
Bydliště: Krnov
problem vyresen,jak mi bylo poradeno,vymenil sem svicky,kolisani otacek ustalo a auto jde lepe do otacek.Svicky mely 74tisic najeto-motorcraft.Diky,at se dari

_________________
escort 97,1,6 16v,66kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2008 22:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2007 18:55
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
:smt098

_________________
minulost: Escort 1,6 16V Zetec CLX, 98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 srp 2008 11:29 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 pro 2006 21:03
Příspěvky: 758
Bydliště: Praha
alien27 píše:
Kdyby to byl ten ventil zlobil by volnoběh pořád - zastudena i za tepla.
Moje zkušenost je, že po resetu hned první start tj. zastudena jsou otáčky spíš vyšší než nižší. To co popisuješ mi připadá spíš na špatný svíčky - těch 200m na ohřátí nevhodný ("studený") svíčky stačí.
Tak hodně zdaru!



ehmm... neni pravda!zlobil by klidne jenom za studena.vim to protoze jsem to tak mel.

_________________
Ford Escort kombi,r.v. 10/97,1.6 zetec 16v.
Seriovka jak se patri,ale umi prekvapit i silnejsi vozy:-).Zadni dil vyfuku Ulter Sport,8cm.zni to trosku jinak:-).sportovni filtr Green(no nic to nedela no:-)).pneu 15" 195/50(najednou uplne jiny auto!)Samy nesmysly,ale jako placebo efekt vynikajici.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz