fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

nastaveni CPU motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=18758
Stránka 1 z 1

Autor:  eftik [ 23 srp 2008 12:19 ]
Předmět příspěvku:  nastaveni CPU motoru

Zdravim,nez jsem vymenil baterii,tak mi auto jelo suprove,ted po vymene nemuzu nastavit jednotku. Vycetl sem,ze se nastavuje takto: 2min volnobeh, 3 min 1250 a pak 8 km najet. Ja kdyz ted nastartuju,15sekund mi motor drzi volnobeh a pak se zacne houpat k 500ot/min,pak si prida...zase ubere...nekdy i chcipne,kdyz se dostane na tech 500otacek. Jde to ale ukocirovat pridanim plynu...navic po vyjeti to uz treba po 300metrech nedela. Mam to jeste zkusit nastavit jak sem psal vyse,nebo v tom muze byt neco jineho? Zalezi treba pri nastavovani jednotky na tom,zda je motor teply,ci za studena...?

Autor:  alien27 [ 23 srp 2008 12:48 ]
Předmět příspěvku: 

Nebyl na svorce + nějaký přídavný drát, který by si zapoměl znovu připojit? Zkontroluj si zda má EEC stálých (i po vypnutí klíčku) 12V na udržení paměti. Osobně po vyndání baterky žádné učení nedělám, jezdím a ono se to vždycky naučí i tak.

Autor:  eftik [ 23 srp 2008 12:55 ]
Předmět příspěvku: 

mas mozna trosku pravdu,ze to uceni jednotky neni potreba,stryc ma taky escort a taky rikal,ze po nandani baterie vzdy vyjede a kasle na nastavovani. Na kabelu baterky je jen očko a k nemu jsou vsechny draty pridelane,nenandavam jakoby vice ocek na baterii...Kazdopadne sem uz 2x restartoval jednotku..a po restartu jdou otacky vporadku,pak ale treba druhy den nastartuji a zacne to vyse popisovane houpani

Autor:  alien27 [ 23 srp 2008 13:06 ]
Předmět příspěvku: 

Určitě začni kontrolou toho stálého napětí.
Jestli je to houpání jen za studena a po delší jízdě je to určitě OK skoro bych na to vsadil.
Pokud to ale nedrží volnoběh ani za tepla je možností spousta od svíček, kabelů, volnoběžného ventilu, ventilu odvětrávání klikovky po netěsnosti na sání... O tom už je tady toho napsáno mraky.
Jestli to začalo vyloženě při výměně baterky - je možný že si nechtěně odpojil nejakou hadičku..

Autor:  stekloun [ 23 srp 2008 13:13 ]
Předmět příspěvku: 

hele.... fakt je docela dost mozny, ze to bude ten ventil odvetravani klikovky...
da se k nemu snadno dostat a hned poznas na cem ses...
tady se o tom dyztak pise http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=5437

Autor:  eftik [ 23 srp 2008 13:15 ]
Předmět příspěvku: 

kdyby se vzdy po vypnuti motoru jednotka jakoby restartovala,pze nema napeti..tak si myslim,ze by to volnobeh po nastartovani drzet melo.Pze jakmile vyresetuji baterii,tak to nehoupe a zacne to delat az treba druhy den po nastartovani..a staci fakt ujet 200metru a uz je to dobre,to se motor ani nezahreje,Nastalo to primo po vymene baterie. Spise mi prijde nejaka vyplasena ta jednotka. Jinak sem tady dost veci procital o volnobehu,jak rikas,pokud by to nebylo tou jednotkou a nejakym spatnym ulozenim,tak je spousta jinych moznosti,proc to dela,me jen zajimalo,zda nekdo ma nejaky osvedceny tip na znovunastaveni jednotky-studeny motor,teply motor,vytacet ho,klidna jizda...nebo proste nevim...ale kazdy opravdu rika neco jineho...Zkusim s tim jeste nejak pocarovat

Autor:  alien27 [ 23 srp 2008 13:25 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyby to byl ten ventil zlobil by volnoběh pořád - zastudena i za tepla.
Moje zkušenost je, že po resetu hned první start tj. zastudena jsou otáčky spíš vyšší než nižší. To co popisuješ mi připadá spíš na špatný svíčky - těch 200m na ohřátí nevhodný ("studený") svíčky stačí.
Tak hodně zdaru!

Autor:  eftik [ 23 srp 2008 13:29 ]
Předmět příspěvku: 

svicky mohou byt,dle servisnich informaci byly menene v 70000tisicich,ted tam mam 147tis. Jinak po vyresetovani jednotky mi otacky taky vyleti cca na 1200 a pak jdou pomalinku dolu asi na 800-850...proste to nezlobi...nekolisa,az ten druhy den po nastartovani to zacne.

Autor:  Alven [ 23 srp 2008 13:47 ]
Předmět příspěvku: 

tak to jsou svicky urcite zraly na vymenu... a odpoved na moznou nasledujici otazku: jenom original motorcraft u forda, tebe budou stat okolo 1100, ale nic jinyho nema cenu

Autor:  eftik [ 23 srp 2008 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

vim,jake svicky tam patri...auto bylo servisovane celou dobu v nemecku u prodejce vozu,jsou tam origo motorcarft.Cenove vyjdou stejne i ngk...ale o tom,jakou svicku zvolit je jina diskuze. S temi svickami sem pocital,ze uz pujdou ven...o duvod vice je vymenit. Diky za radu.

Autor:  eftik [ 24 srp 2008 19:53 ]
Předmět příspěvku: 

problem vyresen,jak mi bylo poradeno,vymenil sem svicky,kolisani otacek ustalo a auto jde lepe do otacek.Svicky mely 74tisic najeto-motorcraft.Diky,at se dari

Autor:  alien27 [ 24 srp 2008 22:17 ]
Předmět příspěvku: 

:smt098

Autor:  enjoy [ 25 srp 2008 11:29 ]
Předmět příspěvku: 

alien27 píše:
Kdyby to byl ten ventil zlobil by volnoběh pořád - zastudena i za tepla.
Moje zkušenost je, že po resetu hned první start tj. zastudena jsou otáčky spíš vyšší než nižší. To co popisuješ mi připadá spíš na špatný svíčky - těch 200m na ohřátí nevhodný ("studený") svíčky stačí.
Tak hodně zdaru!



ehmm... neni pravda!zlobil by klidne jenom za studena.vim to protoze jsem to tak mel.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/