fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Malé otáčky studeny start (sytič)
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=19086
Stránka 1 z 1

Autor:  Pajas [ 14 zář 2008 16:39 ]
Předmět příspěvku:  Malé otáčky studeny start (sytič)

Nejdříve bych se chtěl zeptat jake mate otacky po nastartovaní studeneho motoru escort 1.6 16V? Ja mam asi nejvic max 1100 a pak to klesa pri rozjizdeni to lehce cuka.Zahratej motor vse OK.

Autor:  Bumerank [ 14 zář 2008 17:01 ]
Předmět příspěvku: 

já mám po nastartování studeného motoru cca 1200, po pár sekundách to postupně klesne asi na necelých 1000... :-)

Autor:  Freeman [ 14 zář 2008 17:27 ]
Předmět příspěvku: 

no ja pri studenom 2000 a potom klesne asi na 900

Autor:  Pajas [ 14 zář 2008 17:45 ]
Předmět příspěvku: 

Jaká by to mohla byt zavada snimac teploty chladici kapaliny?prosim o rady a zkusenosti.

Autor:  Bumerank [ 14 zář 2008 17:52 ]
Předmět příspěvku: 

tak to zkus proměřit - tady najdeš hodnoty, které bys tam měl při správné funkci naměřit: http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=ect

Autor:  angličák [ 14 zář 2008 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

Mozna budu za blba, ale myslim si ze volnobeh nema s cidlem na vodu nic spolecneho.....volnobeznemu ventilu je celkem ukradene jestli je v motoru voda, nebo ne.....a ten jediny urcuje otacky na volnobeh....samozrejme ze jiste odchylky jsou mozne rozhozenim smesi blbym cidlem teploty nasavaneho vzduchu, ci dalsimi cidly...ale prioritne to koriguje onen oblibeny ventil...

Autor:  Bumerank [ 14 zář 2008 18:03 ]
Předmět příspěvku: 

já myslím, že podle čidla na vodu zjišťuje jestli je motor studený či teplý - když je studený, tak tam obohatí směs, aby se rychleji zahřál a aby to vůbec jelo, ne? :shock:

Autor:  angličák [ 14 zář 2008 18:04 ]
Předmět příspěvku: 

chapu....chapu.....ale volnobeh se preci obohacenim ci ochuzenim smesi nekoriguje ne?

Autor:  Bumerank [ 14 zář 2008 18:11 ]
Předmět příspěvku: 

no to přímo asi ne, ale když se tam vstříkne víc paliva tak to nic s otáčkama neudělá??? ale i s tím volnoběžným ventilem by se dalo souhlasit... :-D

Autor:  Pajas [ 14 zář 2008 19:32 ]
Předmět příspěvku: 

No volnobeznej ventil je novej. :)

Autor:  Wizzy [ 15 zář 2008 07:27 ]
Předmět příspěvku: 

angli já to mám taky tak, jak je to studený, tak po startu 2000rpm, pak to po chvilce klesne na nějakých 1600, posléze 1200 a nakonec 950.
Řekl bych, že to není chyba, ale má to tak být, skoro mi připadá, že se tím Ford snaží korigovat to zvýšené množství benálu, co tam cáká kvůli nízké teplotě - aby se to prostě lépe spálilo a zelení drželi tlamu. Mám to tak od začátku a až na lehce cvrlikající hydroštely je v pořádku, takže "it's not a bug, it's a feature".
Jo a jinak jestli se nepletu, na volnoběhu se nepodílí jen ventil, ale i nastavení škrtící klapky, je tam na to dorazový šroubek, dokonce i já ho tam mám.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/