fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Identifikace motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=19093
Stránka 1 z 1

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 15 zář 2008 00:55 ]
Předmět příspěvku:  Identifikace motoru

Zdravim,,

nevěděl by někdo co je tohle za motor? Je to přebroušený, takže jsem toho moc nezjistil. Všem děkuju za jakoukoliv odpověď

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Autor:  zdenal8 [ 15 zář 2008 07:04 ]
Předmět příspěvku: 

Myslim, že je to 1,4CVH kod motoru F6F

Autor:  Wizzy [ 15 zář 2008 07:32 ]
Předmět příspěvku: 

CVH to je určitě, po haluzi by to mohlo být i 1.3 - v nějakém záchvatu to tam Ford občas šoupnul taky.

Autor:  Mac Háček [ 15 zář 2008 08:53 ]
Předmět příspěvku: 

Podle sání jeto 1.4 FUA. Ještě by se to dalo poznat podle karburátoru.

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 15 zář 2008 10:12 ]
Předmět příspěvku: 

Cus, klidne jeste neco nafotim. Vepredu jsou chlazeny kotouce, ale buhvi jestli tak kastle patri k motoru.

Autor:  Mac Háček [ 15 zář 2008 12:45 ]
Předmět příspěvku: 

chlazený kotouče mám na svý 1.4 taky :-D

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 15 zář 2008 16:12 ]
Předmět příspěvku: 

:-D to jen takovej poznatek ... jak se dá přesně poznat co tam je? Myslím pohledem, jde to vůbec? Takže buď 1,6; 1,4 nebo 1,3 ... tak a teď se jen domluvit co je správně. :-D

Autor:  Mac Háček [ 15 zář 2008 20:17 ]
Předmět příspěvku: 

Nom pohledem podle toho sání poznáš 1,3 od 1,4 a 1,6 sem neviděl. A na blokumotoru nic nemáš napsanýho??

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 15 zář 2008 22:06 ]
Předmět příspěvku: 

Citace:
Nom pohledem podle toho sání poznáš 1,3 od 1,4 a 1,6 sem neviděl. A na blokumotoru nic nemáš napsanýho??


Na bloku nic neni. Vsechny cisla jsou brebrouseny .. vsechno co by mohlo udavat typ. :-(

Autor:  Ford [ 15 zář 2008 22:35 ]
Předmět příspěvku: 

mrkni se pod sání nebo výfukové potrubí je tam na bloku nálitek veliký asi 3 cm a melo by to být bud 13 nebo 14 nebo 16 podle toho poznáš obsah motoru pochybuju že tohle bude vybroušené že by se stím chtělo někomu srát

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 15 zář 2008 22:56 ]
Předmět příspěvku: 

Jasny, kouknu, kdyz najdu dám vědět co že to vlastně je :-D díky všem

Autor:  vendiik [ 16 zář 2008 14:37 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyby to nepomohlo, tak udělej ještě fotku pod vzduchovým filtrem z druhé strany než to máš tj. směrem od nádržky s brzdovkou.
Poznám podle toho jestli je to CFI nebo karbec, nebo kdyby se ti chtelo tak sundej delk ze vzducháče a blejskni to a to už ti řeknou všichni.
Pokud to bude karbec tak je to nejspíš 1,3 a pokud tam bude vstřikovací ventil tak je to je to na beton 1,4CFI (ta zkratka central fuel injection - tedy elektronická stříkačka s jednou tryskou pro celý motor).

Zatím mi to připadá spíš jako ta 1,4 (což není žádná výhra mělo to dost nespolehlivou elektroniku).

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 16 zář 2008 17:06 ]
Předmět příspěvku: 

Jasny, co nejdriv to pujde, tak to vyfotim, ale mam pocit ze to je karbec Weber, jestli jsem si to tam nekde kdysi dobre precetl ... Chces sundat celej ten plast sání? a vyfotit?

Autor:  vendiik [ 16 zář 2008 18:04 ]
Předmět příspěvku: 

vendiik píše:
Kdyby to nepomohlo, tak udělej ještě fotku pod vzduchovým filtrem z druhé strany než to máš tj. směrem od nádržky s brzdovkou.

nebo

kdyby se ti chtelo tak sundej delk ze vzducháče a blejskni to a to už ti řeknou všichni.


Záleží na tobě.

Edit: kdybys to kuchal tak staci z toho plastu sundat tu vrchni pulku (budes potrebovat krizovy sroubovak) a vyfotit co je pod tim.

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 16 zář 2008 18:13 ]
Předmět příspěvku: 

není problém už jsem párkrát sundaval, ale domu se dostanu až zítra v noci. Díky moc,, zatím

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 19 zář 2008 10:53 ]
Předmět příspěvku: 

Obrázek zatim mam jen tuhle, jeste nafotim to s tim otevrenym sanim

Autor:  vendiik [ 19 zář 2008 23:54 ]
Předmět příspěvku: 

Tak je to jasny tohle je 1,4 CFI, ten konektor jak z něj doprava vycházej dva tmavý (na fotce jsou černý) dráty do tý zelený bužírky je právě vedení ke vstřikovacímu ventilu, jinak ty ostatní drátky jsou jeden pro krokový motorek (pootevírá škrtící klapku a tím se udržuje volnoběh) a druhý je snímač polohy škrtící klapky (potenciometr) to je to omataný hnědou izolepou - totiž ta izolace na drátech těsně u toho potenciometru se rozpadá vždycky (proč to se mně neptej já to měl taky).

Autor:  skaldal [ 20 zář 2008 08:31 ]
Předmět příspěvku: 

Jsem sem poprvý nakouknul a nestačím se divit, tohle bylo jasný na první pohled, že to je 1.4ka, 1.3 vypadá úplně jinak, má ventilový víko poloviční. Ale zase nedávno u mě byl jeden co si koupil v bazaru 1.6 16V a pod kapotou měl taky tohle :-D

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 23 zář 2008 01:01 ]
Předmět příspěvku: 

Díky moc .. takže vlastně to samý co máš ty? :-) ok fakt dík za identifikaci

Autor:  m.scale [ 29 led 2009 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

...ja mam v aute presne to samy co si nafotil a mam 1.4i CVH

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/