fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zrychlení, nedostanu se přes 150ku
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=19118
Stránka 1 z 3

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 15 zář 2008 22:24 ]
Předmět příspěvku:  Zrychlení, nedostanu se přes 150ku

Zdravim,

potreboval bych poradit, akorat jsem dorazil. Jsem jel z Prahy do Tachova a zkousel jsem tu maximalku, asi pred 2ma tydnama jsem zacal tankovat Vervu 100 jen tak na zkousku kolik to tak jede, kdyz jsem to spocital tankoval jsem 21 litru v Plzni, dojel jsem do prahy, pak do prace a zas do Plzne, tedy asi 225km a sjelo to asi 18 litru. Je to mozny? Na 110km/h mi prijde ze se zrychleni zastavi a leze to neuveritlne pomalu na 130km/h a pak se to zas rozjede. Do kopce to vubec na 5ku nechce, ale az v posledni dobe. Predtim to frcelo pekne zkousel jsem 177km/h jsem s tim jel a v pohode a ted nic. 5 nedostanu na rovine pres 4000/ot a do mirnyho kopce spis spomaluje. Natankoval jsem tedy 95 od Benziny, v kopci zrychloval 140+ ale taky se mi nezda, ze by to nejak ficelo ,, predtim to bylo lepsi.

Nevite nekdo? Treba benzinovej filtr nebo tak?

Autor:  schyzoo [ 15 zář 2008 22:32 ]
Předmět příspěvku: 

já tam tankoal careru 95 u OMV ... prej to je s přídavkem aditiv a auto celkem táhne... zkus si koupit ty aditiva,nebo natankuj něco podobnýho... Třeba to je obsahem nádrže,třeba ne.. Já nevim,ale tohle neni tak náročná zkouška.

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 15 zář 2008 22:37 ]
Předmět příspěvku: 

Citace:
já tam tankoal careru 95 u OMV ... prej to je s přídavkem aditiv a auto celkem táhne... zkus si koupit ty aditiva,nebo natankuj něco podobnýho... Třeba to je obsahem nádrže,třeba ne.. Já nevim,ale tohle neni tak náročná zkouška.
Právě že Verva 100 by měla být hodně podobná jako Carrera 95

Autor:  oli_2 [ 15 zář 2008 22:58 ]
Předmět příspěvku: 

proč by mělo auto ject hůř když natankujete lepší benzín :roll: to spíš obráceně,pukud má auto jezdit na 95 a naleje se do něj 91.tam je to znát i na spotřebě.za dob žigulíků a polských fiatů bylo spustu šetřílků,který si mylsleli jak ušetří když budou tankovat levnější speciál(91) místo supru(95) ale už nikdo neviděl(spíš nechtěl vidět) že mu to žere vo 2l víc,takže na tom ve finále eště prodělal :lol:

Autor:  oli_2 [ 15 zář 2008 23:11 ]
Předmět příspěvku: 

jo a na obsah bych to taky neviděl.je uplně jedno jestli natakuješ vervu,careru nebo V-power racing.určitě mezi těmahle benzínamabude rozdíl a ať natankuješ kterejkoliv z nich tak to prostě musí ject minimálně stejně jako s "obyčejnym" benzínem,nikoli hůř.takovýhle problémy bys mohl mít pokud bys tankoval u pochybnějších pump typu "něco"oil a podobný.machři na to byly HGA Úněšov spořivej švagr tam tankoval tak dlouho až zlikvidoval škodlivku,totálně :smt116

Autor:  Jimmy [ 15 zář 2008 23:18 ]
Předmět příspěvku: 

Spíš bych zkontroloval běžnější věci jako je MAF, lambda, svíčky, kabely,....... v palivu bych problém nehledal.

Autor:  skaldal [ 16 zář 2008 07:09 ]
Předmět příspěvku: 

1.4 MkIV MAF nemá :wink:

Autor:  oli_2 [ 16 zář 2008 07:36 ]
Předmět příspěvku: 

asi bych nejdřív začal u vzduchovýho filtru a poto různý ty podtlakový nesmysly - načatý nebo povolený hadičky atd

Autor:  JaneCk [ 16 zář 2008 07:44 ]
Předmět příspěvku: 

A nebo ještě ucpaný kat???

Autor:  Krtek-NA [ 16 zář 2008 09:17 ]
Předmět příspěvku: 

skaldal píše:
1.4 MkIV MAF nemá :wink:

nejdřív bych chtěl zjistit motor, ten sen nějak nedočet.... jestli je to 1,4 tak je po problému.... :lol:

Autor:  schyzoo [ 16 zář 2008 11:21 ]
Předmět příspěvku: 

tak co jávim jestli mu to neuvolní usazeniny když tam dá 100 octanů.. To bych si u escorta nedovolil.. :-D Ale ne,zatim si na něj nemůžu stěžovat.. :-)

Autor:  LeMans [ 16 zář 2008 13:12 ]
Předmět příspěvku: 

100 oktanů neuvolní ani jedinou pidimidi usazeninku. 100 oktanů udělá pouze to, že se může změnit předstih a tím zvýšit výkon aniž by došlo ke klepání, o což se ovšem stará čidlo klepání, které v escortech nenajdeme a proto se výkon ani o trochu nezvýší. po pravdě se nestane nic kromě placebo efektu a vysátí více peněz z peněženky reklamou dostatečně zmasírovaného řidiče.

navíc.. nevim teda jestli to ještě platí, ale když jsem se o tom učil tak platilo, že žádnej benzín nemá 100 oktanů..

Autor:  Krtek-NA [ 16 zář 2008 13:42 ]
Předmět příspěvku: 

Pravda, ale jsou speciální benzíny který 100 mají, nicméně asi né ty na benzinkách. :!: Jinak bez KS je to smozřejmě na nic. :wink:

Autor:  Plazák [ 16 zář 2008 14:20 ]
Předmět příspěvku: 

Eeee.Už za války měly benzíny používané spojenci 143 a 150 oktanů.
Němci klasiku 87 a 96.
Oktanové číslo paliva vyjadřuje procentuální obsah izo-oktanu ve směsi izo-oktanu (přesněji 2,2,4-trimethylpentanu) s n-heptanem, která je proti samozápalu stejně odolná jako zkoumané palivo (čistý n-heptan má definicí určeno oktanové číslo 0, čistý izo-oktan má určeno oktanové číslo 100). Oktanové číslo však může mít i hodnotu vyšší než 100, což vyjadřuje fakt, že dané palivo je ještě odolnější proti samozápalu než čistý izo-oktan.

Todle sem našel u leteckých motorů:
1) Rozpyl oktanového požadavku:
Dva naprosto stejné motory, stejná konstrukce, stejné provozní podmínky, stejný počet motohodin, mohou mít různý oktanový požadavek na palivo x a to až plus, mínus 10 jednotek.

2) Nárůst oktanového požadavku v provozu:
V narůstajícím průběhem motohodin roste oktanový požadavek. To souvisí s tvorbou úsad ve spalovacím prostoru (vlivem použitých derivátů olova na zvýšení oktanového čísla paliva). Nárůst oktanového požadavku x až o 10 jednotek (u olovnatých benzinů).

3) Vnější provozní vlivy:
a) Nárůst o jednu jednotku kompresního poměru odpovídá zvýšení oktanového požadavku x asi o 6 jednotek.
b) Změna předstihu o jeden stupeň odpovídá zvýšení oktanového požadavku x asi o 0,5 jednotek.
c) Zvýšení teploty nasávaného vzduchu o 25 st. C odpovídá zvýšení oktanového požadavku x asi o 3 jednotky.
d) Vlhkost vzduchu (zvýšení vlhkosti) odpovídá snížení oktanového požadavku x asi o 1 jednotku. (4g vody/kg vzduchu).
e) Při použítí velmi bohaté směsi dochází ke snížení oktanového požadavku x. (Velmi individuální, nutno změřit na konkrétním motoru).
f) Tvar spalovacího prostoru má velký vliv na nárůst (pokles) oktanového požadavku. Blíže nebudu rozvádět, souvisí to s dynamikou proudění a způsobu hoření směsi ve válci.
g) Nárůst nadmořské výšky motoru z 0 na 1000 metrů odpovídá poklesu oktanového požadavku x asi o 10 jednotek.
h) Nárůst teploty chadící kapaliny o cca 30 stupňů odpovídá nárůstu oktanového požadavku x asi o 7 jednotek.

Autor:  vendiik [ 16 zář 2008 14:58 ]
Předmět příspěvku: 

LeMans píše:
100 oktanů neuvolní ani jedinou pidimidi usazeninku. 100 oktanů udělá pouze to, že se může změnit předstih a tím zvýšit výkon aniž by došlo ke klepání, o což se ovšem stará čidlo klepání, které v escortech nenajdeme ....


kecáš já ho tam našel :-)
http://www.fordfans.cz/download/manual/-04c.pdf

Kapitola 15: Knock Sensor.

Ale co vím tak právě 1.4 CFI je jediný motor kterýho má.

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 16 zář 2008 17:03 ]
Předmět příspěvku: 

Cus, takze mela by to byt 1,4 viz. http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=19093 prave se resi co to je za motor. A 100 oktanů verva nemá, má 98 okt. je to u toho napsany, kdyz prijedete na benzinku, tak tam je toto palivo odpovida standartu .... bla bla ...

Myslis ze ucpanej katl.? Myslis, ze by se to projevilo jen na 4 a 5 prevodovy stupen? Zatim diky vsem

Autor:  Krtek-NA [ 16 zář 2008 18:35 ]
Předmět příspěvku: 

No tak teď myslím, že je to obsahem. :wink:

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 16 zář 2008 21:18 ]
Předmět příspěvku: 

To bych si chtel taky myslet, ale kdyz ti to 1 mesic jezdi v pohode a druhej ne.. tak to asi obsahem nebude, jedine ze by se treba konstatne zmensoval :-D

Autor:  LeMans [ 17 zář 2008 09:24 ]
Předmět příspěvku: 

vendík: no to je volaké čudné to sa mi nezdá... to budu muset prozkoumat..

Autor:  petansvatos [ 17 zář 2008 09:28 ]
Předmět příspěvku: 

...asi tak Obrázek

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/