fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Zadrene ventily?? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=19126 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | speed [ 16 zář 2008 15:28 ] |
Předmět příspěvku: | Zadrene ventily?? |
Tak nejak sem doufal,ze k vam do fora nebudu muset nikdy psat. Koupil sem 2 mesice zpet ford..celkem dolozena minulost.Slapalo asi mesic..pak nizke otacky pri studenem motoru,taktez nechtel jit do otacek.Navstivil sem Ford a udajne neni problem v elektrice,vsechna cidal atp.jsou ok. Takze to tipuje na MECHANICKOU ZAVADU MOTORU..to uz me malem vezli. Udajne jsou mozne zadrene ventily. Muzete mi k tomu neco napsat? Vas nazor,cena cca za opravu..atp. |
Autor: | Martin_in_Capri [ 16 zář 2008 17:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vítej na FF... Pro začátek by to chtělo napsat co je to za motor... |
Autor: | speed [ 16 zář 2008 17:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sorry,klasika 1,6 16v r.v 3mesic 97 .Nasel sem si tady,ze to neni az tak vyjimecna zavada u tohodle auta. Ale trosku me desi cena za opravu,10a vice tisic..uvazuji,zda to nevyreklamovat u prodejce vozu. Jake je riziko s timto probleme jezdit nadale? |
Autor: | speed [ 16 zář 2008 17:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
dneska mi volal servisak,ze na ventily nastrika jakousi emulzi,ktera by mela ventili rozchodit...ale jen docasne.Porad se modlim,at je to neco jineho:) Kuwa uz s tim:) |
Autor: | Martin_in_Capri [ 16 zář 2008 18:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jinak... Změř tlaky motoru. zkontroluj rozvody, svíčky, kabely, škrkla čidlo, vyčisti šktící klapku a pak by mě docela zajímalo co je to za emulzi... |
Autor: | speed [ 16 zář 2008 18:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
No servisak to mel udajne na diagnostice a na nic neprisel. CPU motoru asi nic nevyhodila.Na tlaky sem se ho neptal,zda delal. Svice,olej ,vzduchac menene....Rikal,ze na ventili nastrika jakysi olej,ze by mely ventily na chvili povolit,nicmene to spise nastrika proto,aby se utvrdil,ze to je fakt ono. Jinak se me ptal na ubytek kapaliny chladici,ale nejsem si vedom,ze by mizela. |
Autor: | speed [ 16 zář 2008 18:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
zatim je to ve fordu.zitra mi jeste da vedet...co si mysli,ze to je. |
Autor: | speed [ 16 zář 2008 18:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
jinak mereni tlaku jasne odhali spatne ventily?? |
Autor: | Krtek-NA [ 16 zář 2008 18:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud by byli zadřený ventily, tak se ti ošešou zuby na rozvodech nebo zčubíš hydra. Leda, že by byli přidřený, ale to už je problém. Nech změřit tlaky aby ti na to nelil nějaký kašičky za 10 - ti tisíce a stejně bez výsledku, nebo placebo efektem. |
Autor: | speed [ 16 zář 2008 18:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
jasne,rikal pridreny,ne zadreny,oprava. Chce na to strikat nejaky olej za 360Kc rikal:)) snad vi,co dela hoch. |
Autor: | Krtek-NA [ 16 zář 2008 19:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
jen by mě zajímalo kolik hodin už nabouchali myšlením. Platí, že mechanický vady motoru nejdou spravit drahejma vodičkama. Teď mě napadá, není to auto u Horsta Fuchse....to jedinej člověk na modrý planetě kterej to teda umí, jinak hoši ve Fordu jsou proti němu nic. |
Autor: | speed [ 16 zář 2008 19:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
On spise teprve zjistuje,zda to opravdu ta mechanicka zavada je:)! Rikal,ze ten olej to neopravi, ze by se musel potom stejne motor rozebrat...Ale asi to tam nastrika...a kdyz zitra rano nastartuje a nebude to chcipat,tak mi da vedet,ze jsou to opravdu ty ventily. Nebo opravdu nevim,proc to tak dela,mohl fakt ty tlaky zmerit,pokud ukazi jasne,ze jsou spatne vent. |
Autor: | Wizzy [ 16 zář 2008 20:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přidřený ventily... to bys musel jezdit snad bez oleje a ještě by to dřív odneslo něco jiného. Spíš bych to šacoval na hydroštely, to je mnohem častější závada - nedrží tlak, málo se otevírají ventily a pokud se to neřeší, tak se můžou vyklepat ventilová sedla - takže válce potom nemají tlak, nebo i prasknout ventil. Cena ventilových gufer a vodítek je v řádu desetikorun, hydroštel je - jestli se nemýlím - kolem šesti set za kus? Při počtu 16v to naskáče... Plus těsnění, šrouby, práce. A to by se ještě měly vyměnit preventivně i rozvody a vodní pumpa. A to jen jestli tam není ještě jiná zrada. To máš radost, co? |
Autor: | Krtek-NA [ 16 zář 2008 20:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dle mýho názoru - měnit hydra je blbost. Lepší je koupit jiný motor. Buď ty hydra dát z něj ( jakýkoliv důvod...tvůj má málo najeto, něco si na něm nechával dělat atd.) jinak vyměnit motor. Máš to do 10t se vším všudy. |
Autor: | Wizzy [ 16 zář 2008 20:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Něco za něco. Kde máš jistotu, že ten "nový" starý motor nezačne klapat za chvíli taky... |
Autor: | Krtek-NA [ 16 zář 2008 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
To jo. Nejlepší je vědět do čeho deš. Jasně nový je nový, ale ty peníze - zvlášť když víš, že auto třeba za 2 roky prodáš. |
Autor: | Wizzy [ 16 zář 2008 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo hoši, to už musí Ruda vědět sám... |
Autor: | speed [ 16 zář 2008 20:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Menit motor...mam k nemu servisku az do 2007 rok...ma najete 147tisic...kdyz otevres kapotu,jak novy...vcetne vsech hadic atp. Dotahly je z nemecka...ale je fakt,ze pri dojeti z Nemecka sem tam nasel olej pod urovni min.rysky a ventily dost cvakali.po vymene oleje cvakani ustalo...ale ne uplne |
Autor: | speed [ 16 zář 2008 21:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
servis a faktury jen u prodejce ford v nemecku. |
Autor: | speed [ 16 zář 2008 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak to ctu tady,tak ho vratim zpet kde jsem ho koupil... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |